جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب عقیق و انگور

مقاله

خواب عقیق و انگور 

سوال :

لطفا بفرمایید که تعبیر خواب عقیق و انگور چیست ؟ شبی در خواب دیدم که میز بزرگی بود که متعلق به آقایی بود که مدتی با هم رابطه داشتیم،‌ با کاغذ های زیادی که به اندازه کارت های کوچک و بسیار به هم ریخته بود . من مشغول مرتب کردن آن بودم که لابلای آنها یک انگشتر عقیق پیدا کردم.

عقیق برجسته قهوه‌ای کم رنگی که براق نبود و روی پایه ای که طلایی بود،  قسمت رکاب زیر انگشتر شکسته بود اما عقیق و پایه اش کاملاً سالم بود .

این توضیح را هم بدهم که در عالم واقع، مدت ۲۰ سالی بین من و این آقا علاقه زیادی بود بدون اینکه  رابطه ای باشد. تقریباً چهار ساله که بر اثر کارهایی که افرادی انجام دادن،  اون آقا بی صدا رفت و من همیشه این سوال در ذهنم بود که چرا رفت و از خدا می‌خواستم علتش را بدونم.

حالا در این خواب دیدم که انگشتر را برداشتم و با تحیر به آن نگاه کردم. چون این  آقا مذهبی نبود و برایم تعجب داشت که عقیق داشته باشد؟

 در همان حال حس کردم که آن آقا در حمام مشغول استحمام است و حتی احساس کردم که خودم دم در حمام هستم.

 دو روز بعد باز خواب دیدم در مراسم روضه حضرت زهرا س  از این کوچه به آن کوچه از این روضه به آن روضه به دنبالش می‌گشتم.

[irp]

البته من مراسمی از روضه و افراد را نمی دیدم اما می دانستم که در مراسم روضه دنبالش هستم اما پیدایش نکردم .

بعد خودم را جلوی خانه مادربزرگ مرحومم دیدم داخل رفته و در کنار ظرفشویی دختر خاله ام مشغول شستشوی انگورهای مخلوط شده با قند بود ، که البته نمی توانست .

 لذا من جلو رفتم و شروع به شستن انگور های زرد رنگ و سبز رنگ کردم که البته لای آنها انگورهای کشمش شده هم بود. چهار ،پنج خوشه را شستم و در آبچکان بالای ظرفشویی گذاشتم. نمی‌دانم تعبیر خواب عقیق و انگور چیست؟   لطفا خواب مرا تعبیر کنید 

تعبیر خواب

 سلام علیکم. ان شاء الله خیر است.

احادیث

علی ع فرمودند : عقیق اولین سنگی است که ایمان آورده واولین کوهی است که به وحدانیت خدا و نبوت پیامبر و به وصایت امیرالمومنین ‌و فرزندان ایشان علیهم السلام ایمان آورده و به اینکه بهشت برای محبان و شیعیان امیرالمومنین ع باشد اقرار کرده است.

 پیامبر فرمودند ص: هرکس انگشتر عقیق دست کند عاقبت به خیر می شود.

 دیدن حلقه عقیق در خواب نشانه ایمان و باز شدن کار است.

حمام کردن و شستشو کردن در خواب نشانی از شستشوی باطنی و آمرزش گناهان و پاک شدن است.

تعبیر خواب شما این است که اون آقا به معنویت و ولایت اهل بیت ع و اصلاح امور باطنی و توبه از گناهانش روی آورده است . به دلیل توجه به سنگ عقیق و نیز توجه ایشان به روضه های حضرت زهرا سلام الله علیها که نشان از علاقه ایشان بوده و شما در آنجا دنبالش می گشتید و نیز استحمام او که حاکی از توبه  و آمرزش ایشان  است .

البته ایشان در این مسیر همواره جای رشد بیشتری دارند به دلیل کمرنگ بودن و براق نبودن رنگ عقیق و نیز پایه طلایی عقیق که برای مردان حرام است .

 اینکه زیر این حلقه عقیق شکسته بود دلیل این است که ایشان تمایلی به این  ارتباط نداشته و به این مطلب رسیده اند که این ارتباط به صلاح نیست.

[irp] 

 اما اینکه شما در خواب وسایلش را مرتب می کردید وبه دنبالش در روضه ها می گشتید نشان از این دارد که تعلقی به ایشان هنوز در وجودتان هست و به ایشان فکر می کنید و فقدانی را احساس می کنید  که در زندگی واقعی خود با آن روبرو هستید .

اما خداوند مهربان با فضل و کرمش راه را برای بنده خوبش که به او رجوع کرده، باز می کند و اینکه به عقیق نگاه می کردید نشانی از مهر اهل بیت در وجود شماست.

 انگور از میوه های بهشتی است و به عنوان درمان نیز از آن بهره می برند. انگور سبز نشان از برکت و منفعت مادی برای شما دارد و رنگ سبز آن مفرح و آرام بخش است و اندوه را برطرف می کند.

  آنچه در عالم واقع باعث غم و اندوه شما شده است ، در قالب دیدن انگور سبز،  ان شاء الله خبری می‌شنوید که مسرت بخش و نوید دهنده  و آرامش بخش بوده و اندوه شما رو برطرف می کنه و انگور زرد نیز شادی بخش است و کشمش ها نیز درمان کننده غم و اندوه هستند.

توصیه :

خواهر خوبم چه خوب است  فکرتان را از ایشان منصرف کنید و به سوی خدا رجوع کرده  وبه فضل او ایمان داشته باشید .چه بسا به خاطر این  تعلق خاطر اگر  ازدواجی رخ می داد به صلاح طرفین نبود . همیشه خود را در پناه خدا قرار داده و صدقه بدهید و با ایمان و توکل به خدا و توسل به حضرت زهرا س ان شاء الله به همسر و همراهی محبوب دست می آبید. الخیر فی ما وقع🌺

لینک به این مطلب

دوره آموزش تعبیر خواب

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.