جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب نان داغ و تازه

مقاله

خواب نان داغ و تازه

سلام علیکم. تعبیر خواب نان داغ و تازه چیه؟‌ خواب دیدم یک جایی مثل صف نانوایی هستم تعدادی نان تافتون گرفته بودم ،و منتظر بودم که نان لواش داغ و تازه هم بگیرم، یه عده بدون صف حمله ور شدن به یک طرف دیگه که بدون نوبت نانی که از قبل مانده و سرد شده بگیرند.

ولی من ایستادم تو صف که نان داغ و تازه بگیرم ،به خانمی کنار من ایستاده بود که ایشون رو نمی شناختم، ایشون به من گفت چرا به دایی محمود (مرحوم پدرم) دارند بدون نوبت نان می دهند.

البته پدر من اصلاً در صف نان نبودند روی یک پله‌ای کنار نشسته بودند ،ولی این خانم می گفتند دارند به ایشون بدون نوبت نان داغ تازه می دهند.

من از ایشان سوال کردم مگر شما پدر منو می شناسید و بعد ایشان یه تعداد زیادی کارت مثل کارت عروسی به من نشان دادند که دیگه از خواب بیدار شدم.

خواب دوم

همون شب دخترم هم خواب پدرم رو دیده ،با اینکه اصلا ایشون رو ندیده و بعد از فوت پدرم متولد شده، خواب دیده بود که یک مهمانی به مناسبت حضور پدرم بوده و ایشون رو بسیار جوان و زیبا و آراسته دیده،

البته ایشون لباس مشکی تنش بوده و کمی ناراحت هم بوده( البته عمه من چند روز قبلش به رحمت خدا رفته بودند) دخترم هم پدر بزرگش رو بغل کرده و به شدت گریه می کرده.

لطفا خواب مرا تعبیر بفرمایید.

تعبیر خواب نان داغ و تازه

سلام علیکم

سعادتمند باشید و ان شاالله که خیر است.

روایات مرتبط

روایت اول

[highlight color=”green”]امام صادق علیه السلام می فرمایند: تعبیر خواب نان چهار وجه دارد اول: عیش خوش- دوم: مال حلال- سوم: ولایت -چهارم: خیر و برکت[/highlight]

روایت دوم

[highlight color=”green”]امام صادق علیه السلام می فرمایند دیدن کاغذ در خواب اول :مال حلال -دوم: کسب معیشت -سوم :کام یافتن[/highlight]

رویای نان دلالت بر رزق و روزی حلال و خیر و برکت می باشد و هرچه نان تازه تر و گرم تر باشد نشانه رزق و روزی بیشتری است که از آن بهره مند خواهید شد،

رزق حلالی به شما رسیده اما منتظر برکات بیشتری باشید (در صف برای خرید نان داغ) و خیرات و مبراتی توسط دیگران برای پدر مرحوم شما صورت گرفته و پدر  از آثار معنوی این خیرات بهره‌مند شده‌اند و شما از این انفاق بی اطلاع بوده اید.

توصیه می شود

به یاد مسافران آسمانی باشید ،و با انفاق و خیرات آنها را مسرور نمایید و انشاالله از دعای خیر آنها نیز بهره مند گردید، باید توجه داشته باشید اموات نیازمند خیرات ما هستند و چه بسا فرزندانی به دلیل غفلت و کم توجهی و بی مهری نسبت به والدین و نادیده گرفتن حقوق آن‌ها مورد خشم و عاق والدین قرار می گیرند.

امام صادق علیه السلام می فرمایند: شخص مرده از ترحم و طلب مغفرت برای او خوشحال و مسرور می شود همان گونه که یک آدم زنده از دریافت یک هدیه شاد و خوشحال می گردد.

تعبیر خواب دوم

ان شاالله که خیر است ،حضور پدر بزرگ مرحوم در مهمانی با ظاهری آراسته و جوان بیانگر جایگاه  خوب و نیک ایشان در عالم برزخ می باشد ترفیع درجات برزخی پدربزرگ به واسطه ایمان و عمل صالح ایشان است.

لباس مشکی و گریه شدید نشانه حزن و اندوهی است که میت از آن آگاه است و البته فوت عمه هم شاید دلیل این غم و غصه باشد که اموات در عالم برزخ بر قضایا   اشراف دارند.

در آغوش گرفتن میت نشانه عشق و محبت نسبت به پدربزرگ است به یاد درگذشتگان آسمانی باشیم و آن ها را از خود خشنود نماییم حتی با ذکر یک گُل صلوات

۰
خواب های خود را در رابطه با نان داغ و تازه در بخش نظرات همین پست مطرح بفرماییدx

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

#مبصّری

 

حرف ن

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
6
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.