جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب تالیف کتاب و نماز جماعت

مقاله

خواب تالیف کتاب

سلام علیکم. لطفا بفرمائید تعبیر خواب تالیف کتاب توسط شخصی که از دنیا رفته چیست ؟ در رویا دیدم به یک حسینیه و مسجدی خیلی شلوغ وارد شدم و حاج آقا( که مرحوم شده اند ) برای اقامه نماز جماعت آمده و جلو ایستادند و من پشت سرشان اقتدا کردم .

یک بار صدایی شنیدم که گفتند حاج آقا  کتابی تالیف کرده است. وقتی نگاه کردم دیدم کتابی در چند جلد با قطری کم در آنجا بود . دوباره صدا به من گفت که این کتاب در قسمت های آخرش مطلبی ذکر شده است که واقعیت نداشته و لذا به خاطرش ایشان  ناراحتند. وقتی ورق زدم دیدم در اواسط کتاب ویدیویی باز شد و حاج آقا را دیدم .

بعد اون صدا به من گفت آیا شما هم با مطلبی مثل این موضوعی که اشتباه است، در پای منبرشان برخورد کرده اید ، که من آن را تایید کردم. لطفاً بفرمایید تعبیر خواب نماز جماعت و تالیف کتاب از طرف میت چیست؟ 

آیات و روایات مربوطه

در رابطه با فضیلت نماز جماعت و پاداش  تالیف کتاب در روایات نکات ارزشمندی ذکر شده است:

امام صادق ع فرمودند : من اتی الجماعه ایمانا واحتسابا استانف العمل ،  کسی که از روی ایمان و برای رضای خدا در نماز جماعت شرکت کند از گناهانش پاک میشود .(ثواب الاعمال/ص۸۷)

پیامبر خدا ص فرمودند : خداوند از بنده هایش که نماز خود را به جماعت خوانده و بعد حاجتشان را از او بخواهند شرم دارد و تا جماعت بیرون نرفته اند حاجتش برآورده می شود. (لئالی الاخبار / ص۱۹۷)

و نیز فرمودند : کسی که نماز خود را به جماعت بخوانند در روز قیامت جزء اولین گروهی است که با سبقت گیرندگان  با چهره های روشن تر از ماه چهاردهم به سرعت از پل صراط خواهد گذشت و به ازای هر روز و شبی که توفیق شرکت در نماز جماعت داشته باشد ثواب یک شهید را به او خواهند داد. (ثواب الاعمال شیخ صدوق/۶۷۳)

رسول خدا ص فرمودند:  هرگاه مومن بمیرد و یک برگه که روی آن علمی نوشته شده باشد از خود به جای گذارد روز قیامت آن برگه پرده میان او و آتش می شود و خداوند تبارک و تعالی به ازای هر حرفی که روی آن نوشته شده شهری هفت  برابر پهناورتر از دنیا به او خواهند داد . (الامالی للصدوق، ۹۱/۶۴)

تعبیر خواب تالیف کتاب

سلام علیکم. ان شاءالله خیر است.الحمد لله  شما انسان معتقد و شریف بوده  و در عقائد و پیروی از احکام الهی پایبند هستید و در پای منبر از سخنان بزرگان و اهل بیت و آموزه‌های قرآن تعالیم ارزشمندی را فراگرفته و اهل معرفت هستید.

ان شاء الله گناهانتان آمرزیده می‌شود و حاجتی دارید که برآورده به خیر میشود. امنیت و آرامشی در زندگی مییابید و اجر معنوی والایی دریافت می کنید.

در رابطه با حاج آقا این انسان شریفی که ذکرش را نموده اید و در نماز جماعت به ایشان اقتدا کرده اید تعبیرش این است که ایشان دارای اعتقاد و ایمان والایی بوده به طوری که الگوی شما و دیگران در زندگی دنیوی و اخروی هستند چرا که همگی به ایشان اقتدا کرده اید.

ان شاء‌الله گناهانشان آمرزیده میشود و از درجات بالای معنوی به همراه نعمت های بی بدیل اخروی بهره‌مند خواهند شد و در کنار شهیدان متنعم خواهند بود . کتاب تالیفی ایشان  که در عالم واقع نیز به این امر مبادرت داشته اند تعبیرش این است که از اعمال ما تا آخر خود بهره های خوبی می برند و مقام ها و نعمات ویژه بهشتی به ایشان عطا می شود.

ولی نکته‌ای که آن صدا  بیان کرد دلیل بر این است که ظاهرا مطلبی از کتاب تالیفی ایشان از روی غفلت به خطا نگاشته شده و باید اصلاح گردد تا نتیجه سوئی برای خوانندگان کتاب به دنبال نداشته باشد تا بدین وسیله ناراحتی حاج آقا در عالم برزخ برطرف گردد . ظاهر شدن چهره ایشان در بین کتاب تاکید بر تمنای قلبی ایشان در رفع این مشکل است .

توصیه

 توصیه می‌شود در عالم واقع کتاب را به فردی متخصص و امین در موضوع مربوطه ارجاع دهید ، تا بر مبنای قرآن و روایات محکم در  اشکال مورد نظر تبیین و اصلاح گردد و نیز برای آن مرحوم خیرات،‌ صدقه داده و استغفار کرده و  برایش دعا کنید. خدایش رحمت کند و راه پر فروغش ادامه یابد.🤲

 

نماز جماعت | حرف ن | حرف ک

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.