جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب سفر به کربلا

مقاله

خواب سفر به کربلا و بین الحرمین

سلام علیکم

دخترم تو خواب می بینه رفتیم کربلا من و خواهر هاش و پدرش، همین طور که به سمت بین الحرمین قدم بر می داشتیم ما زودتر رفتیم و باز یه جایی که پدرش و خواهرها زودتر رفتند و رسیدند. تعبیر خواب سفر به کربلا چیست؟

و من چند قدمی عقب و این دخترم عقب تر از من ماند ،طوری که به سمت ما در حال دویدن بود به من که می رسه میگه هر چی صدات می کردم صدای من و نمی شنیدی، فقط هوش و حواست به حرم بود. من یک دفعه تسبیح دستم بود و از دستم افتاد زمین، رفتم که بردارم چادرم داشت می افتاد، چادرم را درست کردم، دیدم یک آقای قد بلندی که لباس عربی سفیدی بر تن داشت و ریش بلند و صورتش فقط نور بود.

من هر چی سرم را بالا می گرفتم نمی‌توانستم از بلندی قد ایشون و نور چهره ایشون را ببینم، تسبیح را به من داد و گفت از خودت دورش نکن، بعد یک دفعه تمام جمعیت با حضور ایشان خالی شد.

بین الحرمین خودم را داخل حرم دیدم با ایشون. تاکید زیاد داشتم که تسبیح را از خودت دور نکن، همین که تسبیح را داد و رفت، باز جمعیت پر شد و شلوغ شد، یک دفعه مامان را دیدم به طرف من داره میاد.( تو خواب دیدم) یک ماشین که اره داشت دست چپ من و قطع کرد اونجا بود که من بیهوش شدم، دوباره به هوش آمدم دیدم در بیمارستان هستم و مامانم بالای سرم قرآن می خواند و بعد یک دفعه مامانم می گه به هوش آمد.

می ره دکتر رو صدا کنه، باز آقای خوش قد و قامت با لباس دکتری بالای سر من آمد و گفت تسبیح ات را جا گذاشتی و به همان دستی داد که انگار اصلاً دستم قطع نشده بود با آن دست چپ تسبیح را گرفتم.

و باز گفتند من گفتم که تسبیح را از خودت دور نکن، و یک دفعه رفتند ،و مامانم تازه با یه دکتر دیگه بالای سرم آمد و از خواب پریدم در ضمن ۴ سال است که این تسبیح را از جمکران پدرش برای دخترم خریده و هنوز با همین ذکر صلوات می فرسته.

روایات مرتبط

روایت اول

[highlight color=”green”] امام صادق علیه السلام فرمودند: در مورد فضیلت زیارت امام حسین علیه السلام شخصی که به زیارت قبر امام حسین علیه السلام می رود زمانی که از اهلش جدا شد اولین گامی که بر می دارد تمام گناهانش آمرزیده می شود، سپس با هر قدمی که بر می دارد پیوسته تقدیس و تنزیه شده تا به قبر برسد، هنگامی که به آنجا رسید که حق تعالی او را خوانده و با وی مناجات نموده و می فرماید: بنده من از من بخواه تا به تو عطا نمایم، از من بخواه اجابتت نمایم، از من طلب کن به تو بدهم حاجتت را، از من بخواه تا برایت روا سازم ،و امام فرمودند: بر خداوند متعال حق و ثابت است آنچه را که بذل نموده عطا فرماید[/highlight]

روایت دوم

[highlight color=”green”]پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم در فضیلت زیارت امام حسین علیه السلام فرمودند: اجابت دعا در زیر گنبد او، و شفا در تربت اوست، و امامان از نسل اویند [/highlight]

زیارت امام حسین علیه السلام فضیلت و خیر فراوانی دارد امام صادق علیه السلام می فرمایند: بدانید که نخستین چیزی که به او می رسد آمرزش گناهان گذشته اش است و به او گفته می شود عمل از سر گیر.

تعبیر خواب سفر به کربلا

سلام علیکم

انشاالله خیر است

تعبیر خواب سفر به کربلا و زیارت امام حسین علیه السلام وارد شدن به حریم و دایره امن و امنیت امام علیه السلام است ،گام برداشتن شما با معرفت به سمت حرم، حرکتی است در مسیر امامت و ولایت، و دل بریدن از تعلقات مادی و نگرانی های دنیوی( توجه و حواسمان  به حرم بود).

امام صادق علیه السلام در تعبیر تسبیح می فرمایند زن، خدمتکار ،مال ،ادب و فرهنگ ،و فرزند است.

و نیز معصوم می فرمایند: هر که تسبیح تربت امام حسین را یک بار بگرداند و استغفار یا ذکری بگوید هفتاد دور ثواب تسبیح برایش بنویسند که سجده بر تربت حسین علیه السلام حجابهای هفت گانه را بر طرف کند.

عقب افتادن شما از خانواده و افتادن تسبیح نشانه موانعی است  که بر سر راه شما بوجود امده  ،اماشما با عمل صالح و تلاش جبران خسارت نمودید. که این امر سبب ارتقای جایگاه معنوی شما شده

و با خواست خداوند در این سیر معرفتی با موفقیت و به سرعت گام برداشتید. (با سرعت خود را به بقیه رساندید) وبا عنایات الهی و با مدد ولی خدا،( آقای نورانی با لباس سفید) (لباس اهل بهشت سفید رنگ  است )شما در مسیر درست دین قرار دارید.

و دادن تسبیح توسط ولی خدا، و گرفتن آن توسط شما، و تاکید آن ولی خدا در نگه داشتن تسبیح، نشانه آن است که شما همچنان باید بر اعمال خود مراقبه داشته باشید. تسبیح شاید کسب مال و یا علمی است، و یا درخواست و تمنایی است از جانب شما ، که به درجه  استجابت رسیده است، و حضور خاص شما در حرم بیانگر ،نگاه ویژه و پر مهر و زیبای امام حسین علیه السلام به شماست. قطع شدن دست چپ، یکی از تعابیر آن قدرت است( یدالله فو ق ایدیهم) احتمالا  قدرت ویا جایگاه شما موقتاً یا با اجبار از شما گرفته شده و یا می شود.

اما مجدداً با عنایت الهی از آن وضعیت در بهترین وجه رهایی می یابید. تلاوت قرآن سیگنالهای مهربانی خداست با صدای دلنشین مادر( بهبودی حال شما) قران هدایت و رحمت است و استجابت دعا، و اهل قرآن اهل خدا و خاصان  بارگاه اویند.

توصیه می شود

از جایگاه معنوی ویژه‌ای برخوردار شده‌اید، با استغفار و مراقبه در حفاظت این طهارت نفس کوشا باشید، تاکید بر نگهداری تسبیح توسط ان ولی خدا یا فرشتگان الهی بشارتی بر ترفیع جایگاه  شما خواهد بود.

ارتباط خود را با خدای مهربان مستحکم‌تر بنمایید، واز  لطافت روح و زیبایی فطرت دوران نوجوانی ، همچنان محافظت نمایید، خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد و خداوند شما را دوست دارد.

مبصّری

 

 

دوره آموزش تعبیر خواب

رویاهایی که حرف اول کلید واژه های اصلی آن با «ک» شروع شده را در بخش دیدگاه ها در لینک رو به رو مطرح کنید: تعبیر خواب ک

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

48 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
48
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.