جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب حضرت رقیه س

قبر حضرت رقیه س
مقاله

خواب حضرت رقیه س

سلام وقت بخیر. تعبیر خواب حضرت رقیه س چیه؟ خواب دیدم گروهی داریم میریم سرزمین شام، بعد اونجا رسیدیم، جمعیت زیاد، و کوچه‌های خاکی و دیواره های گِلی، و نخل های بزرگ، همه به طرف حرم حضرت رقیه سلام الله و حرم حضرت زینب سلام الله می‌رفتیم ،آنجا رسیدیم قبر سفید تقریباً یک متری کوچک بود ،که همه با دست و انگشت اشاره روی قبر فاتحه می خواندند ،لقمه نان و سبزی روی قبر بود و من برداشتم خوردم، بعد عرب ها آمدند گفتند سریع خارج شوید به خاطر اینکه داعش می آید حرم رو میبندیم، سریع بیرون بروید ،و من در حالی که گریه می کردم و نمی خواستم بیرون بیایم و دلم اونجا بود ،مجبور شدیم بریم بیرون ،و از حرم بیرون آمدیم  به یک خانه گِلی و قدیمی رفتیم، و از آنجا قرار شد سوار ماشین بشیم زود برگردیم که یک دفعه از خواب پریدم.

تعبیر خواب حضرت رقیه س

سلام علیکم

ان شاء الله خیر است.

روایات مرتبط

روایت اول

[highlight color=”green”] امام صادق عليه السلام فرمود : «[پدرم] باقر عليه السلام مى فرمود : خوب سرزمينى است شام و بد مردمى هستند اهالىِ كنونىِ آن ! و بد كشورى است مصر ! همانا مصر ، زندان كسى است كه خدا بر او خشم گرفته باشد . ورود بنى اسرائيل به مصر فقط بِدان سبب بود كه خداوند بر آنان خشم گرفت و آنان خدا را نافرمانى كرده بودند ؛ چرا كه خداى عز و جل فرمود : «به سرزمين مقدّسى كه خدا براى شما رقم زده ، وارد شويد» ؛ يعنى به شام ؛ امّا آنان از رفتن به اين سرزمين ، سر باز زدند و در نتيجه ، مدّت چهل سال در مصر و بيابان هاى آن سرگردان شدند و پس از چهل سال ، وارد شام شدند» . امام صادق عليه السلام فرمود : «و بيرون آمدن آنان از مصر و ورودشان به شام هم پس از آن به وقوع پيوست كه توبه كردند و خداوند از ايشان خشنود گشت» . [/highlight]

روایت دوم

[highlight color=”green”]پیامبر اسلام ص فرمودند: حکایت مرد مسلمان ،حکایت درخت سبزی است که برگ هایش نمی‌ریزد و آفت( پوسیدگی) نمی‌بیند. این درخت، درخت خرماست.[/highlight]

روایت سوم

[highlight color=”green”]امام صادق علیه السلام فرمودند :اسم اعظم خداوند در ام الکتاب سوره حمد پراکنده است[/highlight]

(تفسیر قمی) ابراهیم و لوط را به سوی سرزمینی نجات دادیم، که در آن برای جهانیان برکت نهادیم یعنی به سوی شام و سرزمین کوفه.

در این رویا شما وارد سرزمین مقدسی شده اید، که حریم اهل بیت است ،و درخت های نخل بزرگ  بیانگر مسلمانانی است که بر ایمان خود استوارند ،و در ایمان آنان خللی وارد نمی شود. این ایمان برپایه محبت امام حسین علیه السلام و اهل بیت اوست و، ورود به حریم حضرت زینب سلام الله علیهاوحضرت رقیه سلام الله علیها( حلت بفنائک )روان های پاکی که در آستان سالارشهیدان و در کربلا و در رکابش حاضر و در پرواز با حضرتش همراز شدند.

(قبر سفید کوچک) رسول گرامی اسلام می‌فرمایند: دنیا زندان مومن است ،و قبر پناهگاه او، و بهشت جایگاهش ،و شما به بهشت حضرت رقیه سلام الله سه ساله امام حسین علیه السلام وارد شدید .که دارای جایگاه والایی در نزد اهل بیت است. و خواندن فاتحه بر قبر سفید کوچک، امام صادق علیه السلام می فرمایند :اسم اعظم خداوند در ام الکتاب  سوره حمد پراکنده است ، و تلاوت این سوره و گریه شما، ان شاءالله شفای بیماری و خلاصی از دردها و رنجها و مایه خوشحالی شماست، و بیانگر ارتباط قلبی شما با اهل بیت (نمی‌خواستم بیرون بیام) است. اما برای ورود داعش و نگرانی شما دو احتمال وجود دارد * احتمال اول: بر سر راه  محبت و ارادت به اهل بیت موانعی ایجاد میشود، که شاید موقتا امکان بهره مند شدن از آن موقعیت های معنوی برای شما کم رنگ تر شده است .احتمال دوم: شاید افکار مشوشی ذهن شما را درگیر کرده ،  معمولاً ورود به خانه جان پناه محسوب می‌شود، اما شما با هجوم افکار ناخوشایند نگرانید، این افکار را از خود دور نمایید، به امید خدا از آسیب‌های احتمالی محفوظ خواهید ماند ،و دست حمایت و عنایت اهل بیت ع با شماست.

توصیه می‌شود:

با ایجاد فضای مناسب و آستان بوسی مشاهد مشرفه، و با ریکاوری روح، نشاط معنوی بیشتری کسب نمایید .و ان شاءالله با توسل به اهل بیت علیهم السلام و تلاوت سوره حمد به فرموده (امام باقر علیه السلام : کسی که سوره حمد بهبود ش نبخشد هیچ چیز دیگر بهبودش نمی بخشد) ، از سلامتی کامل بهر مند خواهید شد. تلاوت فاتحه و تناول از کوکو سبزی بشارتی بر بهبودی شماست، بادادن صدقه در جهت رفع بلا های احتمالی اقدام فرمایید .و با استغفار و تلاوت سوره حمد همواره سلامت و در پناه اهل بیت علیهم السلام باشید.

# مبصّری

۰
خواب های خود رادر رابطه باحرم حضرت رقیه س دربخش نظرات همین پست مطرح بفرماییدx

 

حرف ر | حرف ح

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

30 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
30
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.