جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب فلفل سبز در باغچه

تعبیر فلفل سبز درباغچه
مقاله

مشاهده خواب فلفل سبز در باغچه

تعبیر خواب فلفل سبز در باغچه چیه ؟ خواب دیدم به همراه مادر همسرم نزدیک یه باغچه از فلفل سبز بودیم که من توی باغچه بوته فلفل سبز کاشته بودم که فلفل های سبز خیلی شادابی در باغچه بود که اونا رو داشتم با ذوق به ایشون (مادر همسرم) نشون میدادم ولی هر کدوم و که میخواستم بچینم ظاهرش قشنگ بود ولی وقتی میچیدم داخلشون کپک زده و گندیده بود .در ضمن روی این شاخه ها کرمهای سبز درختی در باغچه بود که من گرفتم و انداختمشون توی کیسه که یه دونش وقتی افتاد روی زمین یه حیون شد که فرار میکرد در نهایت اون رو هم گرفتم .

تعبیر خواب :

ان شاالله خیر است .

 آیات و روایات مربوطه :

قرآن از اصلاح ذات البین یاد کرده و به انجام آن فرمان داده است.(حجرات/۱۰)

در سوره قلم پیروی از سخن‌چین نهی شده است.(قلم/۱۱)

پیامبر اکرم(ص) فرمود: ای علی، سه چیز است که از مکارم اخلاق در دنیا و آخرت است: با کسی که از تو بریده بپیوندی، به کسی که تو را محروم کند عطا کنی، کسی که به تو بدی کرده را ببخشی(تحف العقول)

سخن‌چینی در روایات به عنوان یکی از رذایل اخلاقی و گناهان کبیره نکوهش شده است  در این روایات از سخن‌چین به عنوان بدترین افراد و همچنین محرومان از بهشت نام برده شده است .(کافی ج ۲ )

برخی از روایات سخن‌چینی را یکی از عوامل عذاب قبر بیان کرده‌اند(تحف العقول)

امام صادق(عليه السلام) مى فرمايد: «صَدَقَةٌ يُحِبُّهَا اللهُ إِصْلاَحُ بَيْنِ النَّاسِ إِذَا تَفَاسَدُوا وَ تَقَارُبُ بَيْنِهِمْ إِذَا تَبَاعَدُوا؛ بخششى را كه خداوند دوست دارد همان اصلاح ميان مردم است هنگامى كه ميان آنها فسادى شود و نزديك ساختن آنها به يكديگر است به هنگامى كه از هم دور شوند) الکافی ج۲)

نتیجه حاصله :

باغچه به عنوان محیط خانه و خانواده تعبیر می شود ، محیطی که همسر ، فرزندان ، مادر و بستگان درجه یک شما قرار دارند . وجود مادر همسر نیز این نکته را تایید می نماید .

فلفل های کپک زده در باغچه نشانه این است که روابط شما با اوضاع خانواده دچار اختلال و آسیب   می شود .

کرم های سبز در باغچه هم عواملی هستند که از درون به تخریب روابط دامن می زنند . عواملی که به وسیله نمامی ، سخن چینی ، مانند کرم آرام و بی صدا بنیان خانواده را دچار اختلال و آسیب مینماید .

قرآن کریم به اصلاح ذات البین بسیار سفارش کرده است .

با گرفتن کرمها و محبوس کردن آنها شما سعی در اصلاح و از بین بردن اختلافات دارید . با وجود فرار یکی از کرمها و بزرگ شدن آن مشکلات در مقطعی بیشتر خواهد شد ولی در انتها شما موفق خواهید شد.

در این راه مبارزه کنید که ان شالله درنهایت مشکلات را حل خواهید کرد .

این خواب به منزله هشداری است برای شما باید از قبل مراقب باشید که روابط خراب می شود و باید درستش کنید .

توصیه :

ریشه اختلاف را پیدا کنید و سعی در اصلاح آن نمایید .استفاده از مسائل عاطفی، داشتن صبر و پرهیز از جانب داری نیز از راه های اصلاح ذات البین می باشد .

صدقه محافظ شما و خانواده شما در مقابل مشکلات است. استغفار به صبوری شما کمک خواهد کرد . توسل به معصومین بسیار در آرامش شما مؤثر است .

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
4
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.