جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب خانه قدیمی

مقاله

خواب خانه قدیمی

تعبیر خواب خانه قدیمی چیه؟ رائی خواب پدرش رو که از دنیا رفته می بیند که به دخترش میگه ،پدر جان تو که کار مادرت رو داری درست می کنی میشه کار من رو هم درست کنی؟ دخترش میگه همینطور ملتمسانه منتظر من بود و نگاهم میکرد ،یه ساختمانی بود که بابا اونجا بود انگار هزار بار اون ساختمون رو دیده بودم، ساختمان قدیمی بود با در و پنجره های چوبی اما بدون شیشه و دیوارهای داخلش، بیشتر اوقات هرکی که فوت کرده رو اونجا میبینم، ساختمان توی یک کوچه خاکی مانند قدیمی است، و بعدش دیدم یه آقای کاملا مشکی پوش آمد که صورتش معلوم نبود، یه ظرفی مثل لیوان که کاملاً قرمز رنگ بود را آورد توش مثل شمع روشن بود و یک پارچه مشکی از داخل توی اون چسبیده بود که نوشته بود یا امام حسین مظلوم ،و به من گفت انقدر خودت را اذیت نکن و بی تابی نکن ،مادرت تازه ۹۰ روزه که فوت کرده .لطفاً خواب منو تعبیر بفرمایید

تعبیر خواب خانه قدیمی

سلام علیکم ان شاءالله که خیره

روایات مرتبط

روایت اول

[highlight color=”green”] امام صادق علیه السلام درباره وظیفه فرزند بعد از وفات پدر و مادر در ذیل یکی از روایات می فرمایند : از آثار نیکی به پدر و مادر ان است که (هرگز در زندگی مبتلا به فقر نخواهید شد)[/highlight]

روایت دوم

[highlight color=”green”]امام صادق علیه السلام میفرمایند:(ویقضی عنهما الدین) یعنی دین آنها را ادا نمایید، بنابراین یکی از وظایف فرزند در قبال پدر و مادر ادای دِین و بدهکاری آنهاست.[/highlight]

پدر( مرحوم )از شما درخواست کمک می کند ، که دلیل  نیاز  پدر به انفاق و خیرات و مبرات از ناحیه شماست ،به یاد مادر هستید اما احتمالاپدر را به دست فراموشی سپرده اید، التماس شدید پدر شاید به دلیل دیون واجبی است که برذمه پدر است، مانند نماز و روزه….. و یا بدهی و حق الناس.

در تعبیر خواب خانه قدیمی، خانه نشانه امنیت و آرامش است، شما در هنگام دیدن خانه چه حسی داشتید ؟حس با ارزش بودن و افتخار خانوادگی ،یا حس کهنگی و بدی، که با توجه به احساس شما در زمان دیدن خانه تعبیر میشود. خانه بدون دیوار و شیشه شاید بیانگر این نکته است ،که شما تکیه گاه خود را از دست داده اید. پدر، مادر یا هر فردی که تکیه گاه شما محسوب می شود. (مرد سیاه پوش) لباس مشکی نشانه حزن و اندوه است ،اما در ایام سوگواری اهل بیت ع مانند ماه محرم، بیانگر تعظیم و بزرگداشت اهل بیت است. (و دیدن شمع روشن در لیوان) در حدیثی از امام باقر علیه السلام می فرمایند :روایت دانشمند مانند کسی است که شمعی به همراه دارد که به مردم نور می دهد ،پس هر که در پرتو شمع ببیند وی را دعای خیر می گوید ،همین گونه دانشمند شمعی به همراه دارد که تاریکی و حیرت را می زداید، و هرکس در پرتو آن از حیرت بیرون اید و یا از نادانی رهایی یابد از رهایی دیدگان از آتش است….. خداوند به آن دانشمند پاداشی  برتر از پاداش صد هزار رکعت نماز در جلوی کعبه می بخشد. شما مورد عنایت و هدایت امام حسین علیه السلام قرار گرفته اید، از نور اهل بیت بهره مند شده و از تاریکی و تحیر به روشنایی و آرامش در پرتو نور امام حسین علیه السلام خواهید رسید.

توصیه میشود

با توسل به امام حسین علیه السلام از سختیها و تنگناها عبور نمایید.
۰
خواب های خود رادر رابطه با خانه قدیمی دربخش نظرات همین پست مطرح بفرماییدx
و با الگو قرار دادن سیره و روش امام علیه السلام یاد و نام سالار شهیدان را گرامی بدارید، و در جهت اعتلای نام اهل بیت علیهم السلام و اظهار محبت ومودت تلاش نمایید .خیرات و مبرات برای درگذشتگان آسمانی را فراموش نفرمایید. اگر پدر و مادر به دیگران بدهکاری دارند بدهی و دین آنها را ادا نمایید. تا ان شاءالله مشمول دعای خیر والدین قرار بگیرید.

 سالم و سلامت زیر خیمه آسمانی اهل بیت باشید.🚩

#مبصّری

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.