جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب انتظار و آسمان

تعبیر خواب انتظار و آسمان
مقاله

مشاهده خواب انتظار و آسمان

تعبیر خواب انتظار و آسمان آتشین چیست؟ من خواب دیدم که همه تو کوچه هستن انتظار برای ظهور اقا دیدم آسمان باز شد و آهن های ذوب شده مثل آتشفشان از آسمان میومد پایین همه میرفتن پناه میبردن به خونه هاشون سنگ پرتاب می شد از آسمان دیدم یه گربه اومد خونه بعد یواش یواش کوچیک شد، شد مثل قورباغه بعد از تموم شدن دیدم پسر عموم که دوسم داره بهم پیام داد دیدی گفتم آخر زمان به حسابت می رسند تو که بهم خیانت کردی بعد نامزدم با پدرم اومدن خونمون و زندگی عادی شروع کردیم میشه بگین تعبیرش چی میشه خیلی نگرانم😭

تعبیر خواب :

ان شاءالله خیر است .

آیات و روایات :

امام باقر عليه السلام،درباره اين سخن خداوند متعال:«آيا آنان كه كفر ورزيدند، نينديشيدند كه آسمان ها و زمين،فشرده بودند و ما آن دو را از هم گشوديم»:آن هنگام كه خداوند متعال،آدم را به زمين فرو فرستاد، آسمان ها فشرده بودند و چيزى نمى باريدند،و زمين نيز فشرده بود و گياهى نمى روياند. چون خداىْ عز و جل توبه آدم عليه السلام را پذيرفت،آسمان را فرمود و ابرها چكيدند. سپس فرمودشان و سيلاب باران، فرو ريخت. آن گاه به زمين دستور داد و زمين،درختان و رستنى هايش را روياند و ميوه ها را به بار نشاند،و رودها و جويبارها لبريز شدند. آرى،آن بود فشرده بودن آسمان ها و زمين و اين بود از هم گشودگى شان.
پيامبر خدا صلى الله عليه و آله:چون قوم لوط، آن زشتكارى را مرتكب شدند،زمين به درگاه پروردگارش گريست،چندان كه اشك هايش به آسمان رسيد،و آسمان گريست،چندان كه اشك هايش به عرش رسيد. پس خداوند متعال به آسمان،وحى فرمود كه:«آنها را شِن باران كن»و به زمين، وحى فرمود كه: «آنها را فرو ببلع» .
فلما جـآء امرنا جعلنا عــلیها سافلها و امطرنا علیها حجارة من سجیل منضود.”
«و هنگامی که فرمان ما فرا رسید،آن (شهر و دیار) را زیر و رو کردیم و بارانی از سنگ از آسمان (گلهای متحجر) متراکم بر روی هم، بر آنها نازل نمودیم..» (هود/۸۲)
پس از آن، ستمکاران حکم خدا را به غیر آن که به آنها گفته بودند تبدیل نمودند، و ما بر آن ستمکاران به کیفر بدکاری و نافرمانی آنها عذابی سخت از آسمان نازل کردیم.(بقره /۵۹)
پيامبر خدا صلى الله عليه و آله: به قورباغه ناسزا نگوييد؛ زيرا كه آواز او، تسبيح و تقديس و تكبير [خدا] است .

حاصل آنکه :

انتظار ظهور یکی از مقولاتی است که درجه ایمان و یقین را برای مؤمن مشخص خواهد کرد. روایات بسیاری بر این امر تاکید کرده اند .
دیدن آسمانی که آتش از آن در حال باریدن است و فرار افراد و پناه گرفتن نشان از اشتباهات، گناهان اطرافیان است و ایمان شما که فرار نکرده و در انتظار بودید .
گرچه گربه از حیواناتی نیست که نجس العین باشد ولی موی گربه در لباس نمازگزار نباید باشد. اضافه برآنکه برخی از صفات آن نیز برجسته تر است،از جمله اینکه نسبت به صاحب خود وفاداری ضعیفی داشته و گاها به اصطلاح دزدی میکند .
اما قورباغه از دوزیستانی است که برای انسان ضرری ایجاد نمی نماید .
با توجه به موارد فوق به نظر میرسد اطراف شما به ظاهر دوستان و یا نزدیکانی هستند که گناه آلودند. عذاب آسمانی خداوند برای آنها نازل خواهد شد اگر توبه ننمایند. این خواب هشداری است جهت توجه بیشتر به گناه و عذاب الهی .

شما با ایستادگی و حالت انتظار ان شاالله از ایمانی قوی برخوردارید که باید دراین راه ثابت قدم باشید . تبدیل شدن گربه به قورباغه دو احتمال دارد :
یا فردی به ظاهر گربه صفت در نزدیکی شماست ولی در باطن بی آزار و آسیب است .
یا اینفرد گربه صفت بعدا با اتفاقات متنبه شده توبه کرده و صفات بهتری پیدا خواهد کرد .
اما اینکه پسرعموی شما ادعای خیانت از طرف شما را داشته احتمالا در جوانی و قبل از ازدواج شاید قول وقراری مطرح شده بوده که رسمی هم نبوده ولی انتظاراتی را به دنبال داشته است . ولی آنچه اهمیت دارد اینکه شما الان زندگی خوبی دارید و به راحتی از اتفاقات عبور کرده اید .

توصیه :

مراقب اطراف خود باشید. با دقت بیشتری دوستان خود را انتخاب کنید . صدقه محافظت شما و خانواده است فراموش نکنید . انتظار فرج از برترین اعمال است و این حالت تثبیت کننده اعمال صالح و ایمان .
سعی کنید درحد توان از خانواده عمو و پسر عمو دلجویی کنید . به شکرانه این ایمان و عبور از عذاب آسمانی انفاق کرده و خدا را شاکر باشید . الله اعلم

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
3
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.