جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب دایناسورها در آخرالزمان

مقاله

خواب دایناسورها در آخرالزمان

تعبیر خواب دایناسورها در آخر الزمان چیست؟ در خواب دیدم که من و دختر دو ساله‌ام در جایی مانند یک سالن هستیم جمعیت زیادی در اطرافمان بود. وقتی از پنجره بیرون رو نگاه کردم، روبروی ما هم سالن های بزرگ با پنجره های بزرگ و جمعیت زیادی بود. با وجود جمعیت زیاد هیچ آشنایی نمی‌دیدم.

یک دفعه موجوداتی مانند دایناسور وارد سالن‌های روبرو شدند و آدم‌ها را می‌خوردند و یا با خود می‌بردند.
به یک‌باره حمله می‌کردند و چند دقیقه مهلت می‌دادند و فکر می‌کردیم که راحت شدیم، ولی دوباره حمله می‌کردند.

وقتی سالن روبرو را نگاه کردم، از دوستانِ خیلی قدیمی‌ام را دیدم که متاسفانه الان وضع حجاب خوبی ندارن، و دایناسورها آنها را هم با خودشان بردند.

وقتی کمی اوضاع آرام شد، در حالیکه هوا تاریک بود، با دخترم بیرون سالن رفتیم، تا بدور از سر و صدا او را بخوابانم. (دخترم در عالم واقع به تایم خوابش بسیار حساسه و از یک سالگی موقع خواب برایش صوت قرآن می‌گذاشتم تا بخوابد و تا قرآن نباشد نمی‌خوابد.)

در همین هنگام که صدای قرآن آمد و تازه دخترم در بغلم خوابیده بود، که دوباره دایناسورها به سالنی که در آن بودیم حمله کردند. صدایی به من گفت برگرد، اما من که بسیار ترسیده بودم روی زمبن نشستم و آن موجودات بدون ذره ای آسیب از کنارم گذشتند.

صدایی دم گوشم گفت چون تو همیشه به قرآن گوش می‌دهی کاری با تو نداشتند.
بعد گفت: دیگر تمام شد نمی‌آیند. دو زانو نشستم و دستهایم را بالا برده و این کلمات مقدسِ الله، محمد ص، علی ع، حسن ع، حسین‌ ع، فاطمه‌ س، را به چهار جهت خواندم.

دوباره دایناسورها وارد سالن ها شدند و باز آدم‌هایی را با خود بردند .
همان صدا دم گوشم گفت: می‌دانی اینها یهودی‌اند و در زمان ظهور امام زمان نابود می شوند.

بعد یک‌باره صبح شد و ما در تالار بسیار بزرگ و نورانی و زیبا بودیم و با خوشحالی در حال آماده کردن شیرینی و میوه شدیم .همه آدمها در آنجا چهره های آشنایی بودند که بهم تبریک می‌گفتیم .
آن صدا گفت: امام زمان ظهور ع کرده اند و ما همدیگر را در آغوش گرفتیم. شادی آن لحظه ها رو کاملا حس میکردم. حالا با توجه به توضیحاتی که دادم تعبیر خواب دایناسورها در آخرالزمان چیست؟

تعبیر خواب علائم آخر الزمان

نکاتی را درباره تعبیر خواب دایناسورها در آخرالزمان برای شما می‌گوییم که با توجه به آن می‌توانید تعبیر خواب خود را به خوبی درک کنید.

شیاطین بیشتر از هر زمان دیگر، در آخرالزمان به مردم صدمه می‌زنند. شما باطن وقایعی که در آخرالزمان اتفاق می‌افتد و اکنون در آن به سر میبریم‌، را در خواب مشاهده کردید.
این امر موجب می‌شود که به بینشی بالاتر و ایمان و یقینی بیشتر دست پیدا کنید .
شیاطین از طرق مختلف به مردم حمله می‌کنند و آنان را نابود می‌کنند. کسانی که به واسطه ضعف ایمانی و یا گناه، فریب شیطان را بخورند، بیشتر در معرض هلاکت و نابودی‌اند‌.

دینداری مردم در آخر الزمان اکثرا عمیق نبوده و به قول فرمایش امام حسین ع لقلقه‌ای بر سر زبانشان است. لذا در امتحانات و ابتلائات حیات واقعی و انسانی خود را از دست میدهند و شما دیدید که اکثرا طعمه شیاطین شدند .
و اکثرهم لا یعقلون .عنکبوت : ۶۳ واکثر مردم تعقل نمی‌کنند .

با توجه به شرایط تعبیر خواب دایناسورها در آخرالزمان، حمله دایناسورها نمادی از حمله دشمنان و یهودیان خطرناکی در آخر الزمان هستند که سابقه طولانی در عداوت و دشمنی با مردم و راهیان حق دارند.

قرآن می‌فرماید:

.[toggle title=”مائده: ۸۲” state=”open”]قلَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَ الَّذِينَ أَشْرَكُوا … مائده : ۸۲ قطعا سرسخت‌ترين مردم را در دشمنى نسبت به اهل ايمان، يهوديان و مشركان خواهى يافت…..[/toggle]

دشمنانی که بسیار سنگ دل و قسی القلب هستند و شما آن را در رویا وجدان کردید.

[toggle title=”بقره:۷۴” state=”open”]«ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکمْ مِنْ بَعْدِ ذلِک فَهِی کالْحِجارَةِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَةً وَ إِنَّ مِنَ الْحِجارَةِ بقره : ۷۴. سپس دل‌های شما (یهودیان) بعد از این واقعه سخت شد؛ همچون سنگ یا سخت تر از آن….[/toggle]

الحمد لله شما در این شرایط ناگوار با توجه به ایمانتان در امان هستید . به ثقلین ( قران و اهل بیت ع) توسل جسته و با امداد آنان از خطرات در امان ماندید .

رسول خدا(ص) فرمود: زمانی كه فتنه ها به پاخاست به طوری كه نتوانستید راه درست و اسلام ناب را تشخیص دهید، (مانند شب تاریكی كه نمی‌توان راه را تشخیص داد) بر شما لازم است كه به قرآن رجوع كنید.
بحارالانوار، ج ۹۲ ص۱۷
  امام صادق (ع) فرمود: هر آینه من دوست می‌دارم که در خانه قرآنی باشد که خداوند به سبب آن شیطانها را از آن دور کند.

در آن شب تاریک و وحشتناک به قرآن پناه آوردید و بچه خود را با آیات قرآن آرامش بخشیدید . فرزندتان در آن هیاهو در سایه خدا و سایه قران به خوابی رفت که مایه ثبات و آرامش روح و روان اوست .

پيامبر اکرم (ص ) فرمود: «ادبوا اولادكم على ثلاث خصال : حب نبيكم و حب اهل بيته و قراءه القرآن فان حمله القرآن فى ظل اللّه يوم لاظل الا ظله مع انبياءه و اصفياءه»؛ «فرزندانتان را بر سه ويژگى تربیت كنيد: محبّت پيامبرتان ، محبّت اهل بيت و قرائت قرآن، زيرا حاملان قرآن در سايه خدايند، در آن روز كه هيچ سايه اى جز سايه خدا نيست و در كنار پيامبران و برگزيدگان او جاى دارند».

ان شاء الله با تربیت خوب و نیکوی شما و با عنایات اهل بیت ع فرزندتان مومن و از یاوران حضرت مهدی ع خواهد بود.

به واسطه اسماء مبارک ۵ تن که دعا به واسطه آنان مستجاب است به چهار طرف خواندید و اینگونه شیاطین رو راندید و به شما آسیبی نرساندند.

روایت از امام باقر ع وارد شده است که فرمود: ورود ابلیس بر انسان از پیشِ رو بدین شکل است که امر آخرت را براى انسان ساده و سبک جلوه مى دهد، و از پشت سر به این است که ثروت اندوزى و بخل و توجّه به اولاد و وارث را تلقین مى کند و از طرف راست با ایجاد شبهه، دین را متزلزل و تباه مى سازد و از طرف چپ، لذّات و شهوات و منکرات را غالب مى کند.
لذا در این امور مذکور از وساوس شیاطین با تمسک حقیقی به قرآن و اهل بیت ع در امان خواهید ماند.

ترس در خواب برای انسان با ایمان، بشارتی نیکو در عالم واقع است، چرا که قران می‌فرماید:

إِنَّ الَّذِينَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلائِكَةُ أَلَّا تَخافُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ. فصلت : ۳۰. همانا كسانى كه گفتند: «پروردگار ما خداست، پس (بر اين عقيده) مقاومت نمودند، فرشتگان بر آنان نازل مى‌شوند و مى‌گويند: نترسيد و غمگين مباشيد و بشارت باد بر شما به بهشتى كه پى در پى وعده داده مى‌شديد.

بعد از شب سیاه ظلم و ستم، طلوع صبح فرج رخ می‌دهد الیس الصبح بقریب. هود : ۸۱.
شما شیرینی آن را در کنار مومنین می‌یابید.
این خواب بشارتی بر شماست که ظهور حضرت را در وجودتان می‌یابید و فرج خاص حضرت ع برای شما اتفاق می افتد

عنایات ویژه حضرت مهدی ع بر روح و جانتان موجب تعالی و رشدتان خواهد بود . و ان شاء الله که زمان ظهور عام و جهانی امام مهدی ع را نیز در یابید.

در هر حال برای تعبیر خواب دایناسورها در آخرالزمان به این توصیه‌ها توجه کنید: صدقه دادن و استغفار و دعا و التجا به درگاه حق و اولیاء الهی رحمت الهی را جلب کرده و خطرات را دور می‌کند.
در دشواری‌های زندگی با استقامت به قران و اهل بیت ع و تمسک جویید و ثابت قدم باشید. همواره خود و فرزندتان را از شر شیاطین در پناه آنان قرار دهید. 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
2
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.