جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب خوراکی مادری که از دنیا رفته

تعبیر خواب خوراکی مادری که از دنیا رفته
مقاله

مشاهده خواب خوراکی مادری که از دنیا رفته

تعبیر خواب خوراکی مادری که از دنیا رفته چیست؟ سلام، خواب دیدم مرحومه مادرم از آن دنیا با یک ورد که خوانده به این دنیا آمد و میگفت تو فقط مرا میبینی ولی مادر شوهرم هم او را دید و مادر شوهرم سر نماز بود و دست هایش به حالت دعا و مادرم گفت که من هم در آن دنیا زندگی می کنم و هرچه می گفتم از آن دنیا برایم تعریف کن می گفت نمی شود و لبخند برلب داشت .

می خواست با گوشی که قبلا خودش داشت جواب اس ام اسی که پدرم بمن داده بود را بدهد که من نگذاشتم، و مادرم مقداری از خوراکی های خانه خودش را به همراه خود برد مثل روغن، تعبیر خواب خوراکی مرحومه چیست؟  و به او گفتم باز میایی گفت نه، خیلی او را بوسیدم در خواب، و گریه می کردم که باز بیا، مادر شوهرم هم او را بوسید، و در حین رفتن روسریش را بر صورت خود کشید که مبادا کسی مرا ببیند ولی دو سه نفر از آشناهایمان او را دیدند و او رفت اگر می شود تعبیرش کنید .

تعبیر خواب :

 

ان شاالله خیر است .

رحمت خداوند شامل مرحومه مادر شما ست. در مورد این که ارواح به چه صورتی به خانواده خود سر می‌زنند روایاتی وجود دارد. از امام موسی بن جعفر علیهما السلام پرسیده شد :آیا میّت از خانواده‌اش دیدار می‌کند؟ فرمود: بله؛ بنا به منزلتی که نزد خداوند دارد، در هر جمعه یا هر ماه یا هر سال.

یکی از معجزات سوره مبارکه حمد شفای بیماران بوده و در حدیث آمده که :اگر سوره حمد هفتاد بار بر مرده‌اى خوانده شود و روح به تن او باز گردد، جای تعجب نیست‏.

با این وصف فاتحه ای که برای مرحومه می خوانید به منزله زنده شدن و مطلع شدن از احوال خانواده   می باشد. امام صادق(ع) در کافی بیان داشته اند که : شخص مؤمن پس از مرگش از خانواده خویش دیدار می‏کند و در مورد وضع آنها، آنچه را که از آن مسرور گردد، بیند و آنچه را که از آن اندوهناک شود، بر او مخفی ماند.

لبخندی که برلبان مادر مرحوم شما بوده نشان از آرامش و جایگاه مناسب در دنیای باقی و رضایت و خوشحالی از احوال شماست. مادر شوهر شما هم که مؤمنه هستند قلب پاکی دارند که با توسل و دعا مشمول عنایت خداوند قرار گرفته اند. پیامبر اکرم(ص) مى فرماید:« … لیدخل على قبور الاموات من دعاء الاحیاء من الانوار مثل الجبال ؛ دعاى زندگان به صورت کوه هاى نور بر قبرهاى مردگان داخل مى گردد.»

مادر نگران همسرشون هستند که تنها نباشند و به همین دلیل بوده که خواستند جواب پدر را بدهند . توجه شما به پدر از نگرانی مادر می کاهد. امام صادق (ع): روز جمعه و عید فطر و قربان که می‌شود، خداوند به رضوان نگهبان و مأمور بهشت دستور می‌دهد که در میدان بهشت برزخی به ارواح مؤمنان اعلام نماید که خداوند به شما اجازه داد که جمعه را به زیارت خانواده و دوستان که در دنیا هستند برود.

خیرات از اموال مرحومه :

تعبیر خواب خوراکی مرحومه به این صورت است : انسانى که از دنیا مى رود تا هنگامى که در عالم برزخ است و هنوز قیامت بر پا نشده باشد، کارهاى خیرى که براى او انجام مى دهند به صورت هدیه به او مى رسد و چه بسا مورد غفران و بخشش نیز واقع شده و یا موجب تعالى و تکامل روح او مى شود.

پس از فوت پدر و مادر بهترین خدمتی که فرزند در مورد آنها می تواند انجام دهد این است که اگر حق واجبی بر گردن آنها است آن را از طرف آنها ادا نماید ، مانند بدهکاری به مردم و یا حج واجبی که بر عهده آنها بوده و یا نماز و روزه ای که از آنها فوت شده و یا به هر دلیلی بر ذمه آنها باقی مانده است . اگر حقی بر گردن آنها نبود و از این نظر اطمینان حاصل شد نوبت به انجام خیرات و مبرات به نیت آنها میرسد ؛ قرائت قرآن و هدیه کردن ثواب آن به روح والدین و نیز انفاق و کمک به مستمندان و کمک در هر راه خیر به نیت آنها و حاضر شدن کنار قبر آنها و خواندن فاتحه از اموری است که بر طبق روایات فراوان به حال آنها بسیار سودمند است .

علاوه بر این اعمالى که براى او انجام مى دهند نتایج و ثمرات اعمال و کارهایى را نیز که خودش انجام داده بعد از مرگش به او مى رسد. مواد خوراکی  مرحومه مادر به همراه برده است ،حاکی از مسئله فوق     می باشد. مرحومه خواهان خیرات به هر صورتی بوده خصوصا اگر اموالی از ایشان باقیمانده صرف کارهای خیر نمایید. گریه شما ناشی از دلتنگی برای مرحومه مادر است .

توصیه می شود :

خیرات و صدقاتی به نیت مادر انجام دهید. توجه بیشتری به پدر داشته باشید. در کارها توسل بیشتری داشته و با دعا آرامش یابید که «الا به ذکرالله تطمئن القلوب» . با قرائت قرآن برکاتی هم برای خود و هم برای مادر داشته باشید. ان شاالله مرحومه مادر روزی خور سفره حضرت فاطمه زهرا (س) باشند .   

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.