جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب الله خدای من

تعبیر خواب الله خدای من
مقاله

مشاهده خواب الله خدای من

تعبیر خواب الله خدای من چیست ؟

تعبیر خواب الله خدای من . خواب دیدم خانمی از فامیل اومده دم خونمون و به من میگه بیا با هم تا جایی بریم. منم دنبالش رفتم همین طور که داشتیم می‌رفتیم دفتری رو دستش دیدم که توی اون دفتر حروف زیادی به صورت نامفهوم نوشته شده بود، که من تا اون حروف رو دیدم ترسیدم  و ازش فاصله گرفتم و گفتم من نمیام چهره اش عوض شد و عصبانی شد. بعد اون افتاد دنبالم و با صدای بلند می‌گفت خدای من آناهیتا من هم با صدای بلند داد می زدم الله خدای من و هر موقع که اینو به زبون می آوردم اون از من دورتر میشد تو یک لحظه به من گفت اگه نیایی مبینا (دختر خواهرم) و مریض می کنم و من بسم الله الرحمن الرحیم رو با صدای بلندی به زبون آوردم و اون متلاشی شد. بعد رفتم جلوتر دیدم دختر خواهرم روی زمین افتاده و تکون نمی خوره .

تعبیر خواب :

ان شاالله خیر است .

الله خدای من :

الله یکی از اسماء اعظم خداوند و برترین آنهاست . امام رضا علیه السلام فرمودند: بسم الله الرحمن الرحیم به اسم اعظم (خداوند) از سیاهى چشم به سفیدى آن نزدیکتر است .

«بسم الله الرحمن الرحیم» آنچنان از قداست برخوردار است که انسان‌ها موظفند این نام را تسبیح و تکریم کرده و آن را فراموش نکنند. نه این نام را در جای باطل به کار برند و نه در کار حق از این نام غفلت کنند نباید در کنار این نام، نام دیگری یا دیگران را ببرند؛ لذا خدای سبحان هم این اسم را مظهر برکت قرار داد، و برکات خاصی را در آن قرار داده است (تبارک اسم ربک)

اما در مورد دفتر و نوشته ای که دیده شده خیر و شر آن بستگی به متن آن دارد . امام صادق (ع) نویسندگی را حاکی از : خیر و نیکی ، مال و منفعت ، برکنار شدن از کاری و چیزی که با حیله به دست آید بیان کرده اند . و نکته ای که قابل توجه است ناراحتی شما از حروف نامفهوم  و ترس شماست که از  مناسب نبودن نوشته هاست.

آناهیتا خدای زرتشت :

آناهیتا نیز در اوستا و زرتشت باستان به فرشته ، الهه و موکل آب معروف است . در واقع با اوصاف زن جوان ،خوش اندام، بلند بالا، برومند، زيبا چهره، آزاده، نيكو سرشتی است که پرستیده میشده است . و این از آثار چند خدایی و شرک و کفراست .

پیغمبر گرامى خدا صلی الله علیه و آله فرمود: هرگاه بنده بسم الله الرحمن الرحیم را قرائت کند، شیطان از وى بگریزد .

به نظرمی رسد علی رغم میل شما اطرافیان و یا دوستان و آشنایان آگاهانه و یا ناخودآگاه به افرادی متصل شده اند که با اوراد و طلسم در ارتباطند و این موضوع در زندگی شما می تواند تأثیر داشته باشد . چنانچه تهدید به بیمار کردن دختر خواهر شما نموده اند .

معمولا حروف نامفهوم را ایادی شیطان در قالب دعا به افراد می دهند. و از آنجایی که مسلک آناهیتا با مسلک دروایش اهل حق هم خوانی داشته و مورد استفاده قرار میگیرد، بنابر این احتمالا از اطرافیان با این گروه در ارتباط بوده تلاشی برای مجاب کردن شما دارند و خوشبختانه و با عنایت کلمه «الله» توسل به    « بسم الله الرحمن الرحیم » توانسته اید از شر شیطان در امان بمانید .

این افراد در شرک خود آناهیتا را برای برکت ،باروری، زناشویی، عشق و زایش و پیروزی میدانند. احتمالا شما در یکی از موارد فوق مشکلی دارید و نزدیکان شما به این اوراد و طلسم ها متوسل و متصل      شده اند .

توصیه می شود :

ضمن صدقه برای حفظ از آسیب های احتمالی بیشتر از همیشه با ذکر« بسم الله الرحمن الرحیم»و کلمه «الله» مأنوس شوید.ضمن اینکه سعی می کنید با این گروه ارتباطی نداشته باشید،اگر اطرافیان هم به چنین کاری مبادرت کردند مانع شوید و به طور جد دوری کنید. این خواب هشداری است در دوری از آنها و متصل شدن به اسم اعظم«الله». هیچ برگه ای را به اسم دعا قبول نکنید بهترین و مجرب ترین دعاها در مفاتیح و به توصیه معصوم (ع) وجود دارد ، حتما بهره ببرید .

نگران نباشید با هوشیاری شما و متصل شدن به اسم اعظم گزندی به شما و دختر خواهر شما نمی رسد . ابتدای هر کار و هر جایی که وارد می شوید حتما با ذکر شریف و معجزه کننده «بسم الله الرحمن الرحیم » باشد . قلب پاک و نیت خدایی شما مورد عنایت ویژه است . با این ذکر خود را در پناه خداوند قرار داده اید و ان شاالله در این امنیت پایدارباشید.« اعوذ بالله من الشیطان الرجیم  »  

همیشه در پناه کلمة الله موفق مؤیدباشید .

  

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
2
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.