جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب اب ظرف سفالی

مقاله

خواب اب ظرف سفالی

تعبیر خواب آب ظرف سفالی چیست؟

خواب دیدم که مامانم صدام کرد که می خواهیم بریم یه مجلس ختم، مامان چادرمشکی سرش کرده بود، من چادر سفید سرم کرده بودم، یک کمی هم آرایش کرده بودم موهام  زیر چادر باز بود.

رسیدیم به مجلس گفتند که مجلس ختمی که میخواهید بروید،  پشت بام برگزار می شود،با مامان یه عالمه طبقه رو با پله رفتیم رسیدیم بالا پشت بام.

دیدیم یک جمعیت خیلی زیادی چادرمشکی سرشون هست، اما پشت شون به ماست، چادرهایی سرشون بود و معلق بودن رو هوا یعنی پا نداشتند.

از بین جمعیت رفتیم جلوتر، فقط عمه رو شناختم با دخترش را دیدم، عمه نشسته بود سریک سجاده ای و دخترش دورتر نشسته بود، اون جمعیت هم همه پشت عمه ایستاده بودند.

سجاده حکم سنگ قبر را داشت، روش اسم عمو رو نوشته بود. سجاده آبی رنگ بود آبی فیروزه ای، یک کاسه آب سفالی آبش زلال بود روی سجاده با یک قرآن بود که عمه داشت خودش نوحه میخواند.

اما حالش خوب بود اصلا گریه نمیکرد، بعد وقتی که نوحه می خواند با یک حالتی که نشسته بود چهار زانو جلو و عقب می رفت، هی اون کاسه آب تکون میخورد.

اون جمعیت چادر مشکی عصبانی می شدند که چرا این آب کاسه هی تکون میخوره، خیلی هم به من بد نگاه می‌کردند که چرا من فقط چادر سفید سرم هست، چهره ها آدمهای معمولی نبودند، از خواب که بلند شدم اذان صبح را می گفتند.

تعبیر خواب آب ظرف سفالی

[highlight color=”green”] پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: آن هنگام که پوشش سرِ زنی باشد ارزش آن از دنیا و آنچه در آن است بیشتر است.[/highlight]

ارزش حجاب و پوشش و عفت معادل خون شهید محسوب می شود، و زنان با چادر و حجاب از کرامت ویژه‌ای برخوردار هستند، زنانی که خود را پوشیده نگه میدارند مشمول رحمت و غفران خداوند می باشند.

صعود کردن به سمت بالا و پشت بام بسیار نیکوست. امام صادق علیه السلام می فرمایند: پا در خواب بر هفت وجه است: اول عیش و عشرت- دوم عمر- سوم سعی و تلاش- چهارم طلب مال- پنجم قوت ونیرومندی- ششم سفر- هفتم زن-

بانوانی که با چادر مشکی و بدون پا بودند، احتمالاً حقیقت افرادی است که از دنیا رفته اند و به حالت روح دیده شده اند که پا ندارند، رویا نشان‌دهنده آن است که عموی شما که به رحمت خدا رفتند جایگاه خوبی دارند.

و همسر بزرگوار ایشان( عمه) به یاد ایشان هستند، و دیدن سجاده و قرآن و آب زلال و نشستن به حالت دعا نشان دهنده خیرات خوبی است که عمه برای همسر گرامیشان هدیه داده اند.

که مورد رضایت عمو( مرحوم) واقع شده است و صورت برزخی خیرات هم نشان دهنده این موضوع می باشد. دیدن چادر سفید و اینکه احساس می کردید دیگران نسبت به شما ناراحتند نشانگر این موضوع است،

که یا واقعاً به همین صورت است و یا دغدغه ذهنی شما می باشد، احتمالا رائی در مراسم ختم عمو در عالم بیداری شرکت نکردند و یا توجه چندانی به این موضوع نداشتند.

در هر صورت عمو منتظرِ لطف و خیرات ایشان هستند، و اگر کار خیری هم صورت گرفته آنگونه که باید باشد نبوده، و نگاهی که اموات به ایشان داشته اند که چرا چادر سفید پوشیده و عصبانی بودند،

حتماً برای این موضوع خیراتی داشته باشند. خیراتی که تصویر برزخی آن به ایشان نشان داده شده است، (قرآن و دعا)

توصیه می شود

جهت آرامش روح عمو کلام نورانی قرآن و یا دعا و یا زیارت عاشورایی قرائت شود، و ثوابش را به عموی بزرگوارشان هدیه نماید. این امر نشان دهنده آن است که عمو منتظر لطف شخص رائی می باشد.

 مشکی بودن چادرها مراسم رسمی عزا را نشان میدهد، که در مراسمی که عمو به رحمت خدا رفتند شاید رائی آنگونه که باید حواسشان به مراسم عزاداری عمو نبوده و این تصویر برزخی بیانگر آن است.

 اموات هم باید صله رحم بشوند، رائی بر سر مزار ایشان برود، و قرآن یا دعا یا عاشورایی بخواند،آب به معنای زندگی و حیات است، تکان خوردن آب یعنی رائی خودش را در معرض خطراتی قرار می‌دهد.

که حیات معنویش ممکن است آسیب ببیند. و ارواح نگران این موضوع هستند، البته به دلیل اینکه آب نریخته عاقبت به خیر می شود، ولی افت و خیزهایی وجود دارد که خطرناک است.

رائی مراقب اعمال خود باشد و از گناهان احتمالی دوری نماید، صدقه را فراموش ننماید، و با استغفار جلایی به قلب با صفایشان بدهند، و در خواست معنویت بیشتر را سرلوحه کارهایشان قرار دهند.

پیمانه وجودتان لبریز از عشق به اهل بیت و شادی و برکت⚘

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.