جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب عنایت امام رضا ع

تعبیر خواب امام رضا
مقاله

خواب عنایت امام رضا ع

رویای زیارت امام رضا ع

تعبیر خواب عنایت امام رضا ع چیست ؟ در رویا دیدم که به همراه مادرم به زیارت آقا امام رضا ع رفتم .
ابتدا از بالای تپه‌ای به حرم مطهر نگاه می‌کردم ، مانند گنبد طلای حرم نبود، اما واقعا زیبا بود .
با حیرت می‌گفتم چقدر زیباست¡ و چقدر خوب است که از این منظره عکس بگیرم و با دوستانم به اشتراک بگذارم . بعد دیدم در گوشه ای از حیاط حرم در حالی‌که احساس خوبی داشتم، نشسته‌ام. چون گنبدی نقره ای می‌دیدم ، با خود فکر می‌کردم شاید در یکی از صحن هایی که گنبد طلا پیدا نیست هستم.
بعد خانم پیری کتابی به من داد و پشت سر هم اسامی یک سری سوره و دعا رو به من گفت و خواست برایش از اون کتاب که فکر میکرد قرانه، پیدا کنم .
من کتاب رو باز کردم و نگاه کردم و گفتم بنشینید با هم پیدا کنیم ،با تعجب دیدم اون کتاب مقدس هست.
بهش گفتم صبر کن این قران نیست، بلکه کتاب مقدس است من میرم قران بیارم.
قران رو برداشتم ولی دیگه برنگشتم و خودم رو در زیر طاقی که جلوی در ورودی به حرم بود کنار دختر اون خانم دیدم. با او احساس راحتی زیادی میکردم .
انگار خیلیی میشناسمش و باهاش راحتم، نماز هم خوندیم.
در تمام طول خواب میدونستم که ۱۳ رجب و تولد حضرت علی ع است . داشتم به سوی مادرم برمی‌گشتم که دیدم در یک کمدی که حفاظ شیشه‌ای داشت ، سه مدل ظروف آرکوپال با گلهای صورتی هست .
دختر گفت: به من گفتن اگر خون بدم یک سرویس ارکوپال بهمون میدن. متوجه شدم که دختر برای جهیزیه‌اش اون ظرف رو میخواد و حاضره براش خون بده .
ناراحت شدم و تصمیم گرفتم براش ظرف‌ها رو بخرم .یک مرتبه احساس کردم اون دختر به خاطر مشکلات زیاد مالی در طول زندگیش پر از گره‌های روحی است و نمی‌دونم چرا احساس بدی نسبت بهش بهم دست داد و از خواب بیدار شدم .

لازم به ذکر است که در عالم‌ واقع مدتی است در مورد مسیحیت و فرقه های مختلف فکر و مطالعه میکنم.

تعبیر خواب عنایت امام هشتم ع در روز میلاد علی ع

شما در رویا بر روی تپه‌ای مشرف به حرم امام رضا علیه السلام ایستاده‌ بودید ، در عالم واقع به شخص بزرگ و مقتدری از حیث معنوی متکی می‌شوید، که راهنمای شماست.
حضور در حرم امام رضا علیه السلام دال بر ورود شما در حریم امن ولایی است که از ثمرات آن این است که: گناهانتان آمرزیده و حوائج‌تان برآورده می‌شود و رزق مادی و معنوی عالی نصیبتان می‌شود .
یکی از این روزی‌های معنوی با توجه به دغدغه فکری شما در عالم واقع ، دستیابی به حقیقتی همراه با یقینی بیشتر است ، که روح و روان شما را آرامش بخشیده و سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

پیره‌زن در خواب با توجه به حواشی رویای شما ، نمادی از دنیای مذموم است که در مسیرتان قرار گرفته و خود را به شما عرضه می‌کند.
عیسى ع می‌فرماید:  إنی أرى الدنیا فی صورة عجوز هماء علیها کل زینة قیل لها کم تزوجت قالت لا أحصیهم کثرة قیل أ ماتوا عنک أم طلقوک قالت بل قتلتهم کلهم قیل فتعسا لأزواجک الباقین کیف لا یعتبرون بأزواجک الماضین و کیف لا یکونون منک على حذر . من دنیا را به صورت پیرزنی دیدم که دندان‌هایش ریخته و زینت‌هایی به خود آویخته بود. از او سؤال شد؟ چند شوهر اختیار کردی؟ گفت: قابل شمارش نیست. گفتند: شوهرانت مردند یا طلاقت دادند؟ گفت: تمام آنها را کشتم. گفتند: وای بر بقیه شوهرانت که از شوهران گذشته عبرت نمی گیرند و از تو پروا ندارند.

گویا اموری با ظاهری معنوی به اسم دین و راه حق به شما عرضه می شود ( دادن سوره و دعا و نیز نماز ظاهری دختر پیره زن ) لیکن شما در حرم به دنبال قران می‌گشتید و این نمادی از اعتقاد قلبی شما به قرآن و ولایت است، که دو امر جدا نشدنی است .
راه را به زیبایی در می‌یابید و به حقیقتی می رسید که به شما امنیت و آرامش روحی می‌دهد .
پیامبر ص در روز غدیر خم فرمودند تا زمانی که از دو چیز گران‌قدر جدا نشوید، هرگز گمراه نمی‌شوید و آن دو، قرآن و اهل بیت علیهم السلام است.
چرا که هر کتاب مقدسی نیاز به راهنمایی معصوم دارد، تا از خطا و گمراهی در امان بماند و این دو هر لحظه در کنار هم ، ولازم و ملزوم یکدیگرند .

دخترِ آن پیرزن که ظاهر الصلاح (نماز خواندن ) بوده و از نسل اوست برای کسب زینت و موقعیت دنیا حاضر بود که از خون خود که نمادی از حیات فرد است بگذرد، ولی شما به حقیقت وجودی او که مملو از گره‌های روحی بود واقف شدید .

قران خطاب به بزرگان یهود و نصاری ، با اینکه حق بر آنان روشن شد ، میفرماید : لا تشتروا باياتى ثمنا قليلا .
در حقيقت اشتری و فروش آيات خدا به ثمن قليل و بهاى اندك ، چيزى جز همان كتمان حق يا آميختن آن با باطل از سوی آنان نيست .

شاید دادن خون و خرید ظرف زینتی آرکوپال نمادی از همین خرید و فروش و مظهری بر  از دست دادن موجودیت ارزشمند و تعویض آن با کالایی بخس و کم ارزش است.
به نظر می‌آید شما در مسیر تحقیق و کسب راه حق با انسانهایی اینگونه مواجه میشوید. این رویا رهنمودی به حقیقتِ وجودی آنان و انذاری برای توجه شما عزیزِ بزرگوار است .

شما در میلاد ولی الله الاعظم امیر المومنین ع در حرم رضوی ع مورد عنایت مولا قرار گرفته‌اید و رزق معنوی بسیار ارزشمندی را در زندگی دریافت می‌کنید.

توصیه

دختر خوبم توصیه می‌شود به قران و اهل بیت متمسک شوید. در مسیر یافتن حقیقت از معارف ارزشمند و کاربردی و مستدل و عالمانه استاد دکتر سید محمد رضا طباطبایی که متخصص و کارشناس ادیان و مذاهب و… هستند، بهره ببرید .
دروسی تحت عنوان اسلام ومسیحیت مقایسه ای، مستدل و منطقی حقایقی از اسلام و مسیحیت را به صورت مقایسه‌ای بسیار زیبا تحلیل و تبیین کرده اند.
حتما این رویا و بیانش در این سایت رهنمودی از امام رئوفِ ع شما و دوستانتان است ، که قصد داشتید زیبائیهای حرم رضوی ( معارف اسلام ناب ) را با دوستانتان نیز  به اشتراک بگذارید.

در پناه حق توفیقتون روز افزون 🙏⚘

لینک کلاس اسلام و مسیحیت مقایسه‌ای در تلگرام:

https://t.me/joinchat/AAAAAD65vt2uu7mYY3Oy2A

لینک کلاس در ایتا:
https://eitaa.com/joinchat/2974089233C1b3dbc8667

http://www.channel313.ir
اگر مایل بودید در سایت اندیشه وارد شوید و از سایر علوم ناب استاد بزرگوار نیز بهره‌مند شوید و راهنمای دیگران نیز باشید. 🙏

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.