جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب قد بلند

مقاله

متن خواب و رویا

استادم را دیدم دو صورت دیدم که یکی استاد به جوانی بودند ومن میشناختمشون مثل جوانی که لباس سفید بلند پوشیده ولباسشون پوشیده بود وموهای که مشکی بود واراسته مثل عروسی خوشگل و ناز ودر عالم خواب یکی هم مثل سن الان که داشتند دیدم آن هم لباس سفید وفرق از وسط باز شده روسری سفید که بعضی وقتهای ایام شادی تن میکردندو مینداختن که که گفتم در عالم خواب این جوانی های خانم ابراهیم که ندیده بودم ودومین حالت ایشون خانم ابراهیمی خودش بود که میشناختم .
رفتم به خانم سلام کردم وخوابم را اول دیدم برایشان تعریف کردم که تعبیر کنند …گفتم خانم من خواب دیدم شما دستتون را گذاشتید رو قلبم برام سوره شورا رو خوندین که گفتید ربنا وربکم ….
وبا دست راستتون به قلبم گذاشتند و خوندیدلطفا تعبیر کنید اینا همه در خوابه که تعریف میکنم گفتند اشتباه میکنی خانم گفتند به من که قد شما به این بلندی من چه جوری می تونستم دستم رو قلب تو بذارم منم زانو زدم اومدم پایین دستشون را گرفتم و گذاشتم رو قلبم گفتم که خانم به خدا اینطوری بود زانو زدم وشما دستتون به قلبم رسید .
تو عالم خواب من قدم خیلی بلند بود و خانم مثلاً نصف کمر من بود که من برای که عرض ادب کنم بهشون زانو زدم تنم میلرزید مثل الان که دارم مینویسم واقعا تنم میلرزید با همان تن لرزه از خواب پا شدم و چون روز پنجشنبه بود براشون انفاق کردم . 🙏

 

تعبیر رویای شما 

سلام علیکم . ان شاء الله خیر است .

شما در رویا چهره ملکوتی و بهشتی استاد ابراهیمی را نیز مشاهده کردید . پیامبر(ص) درباره ی مردان و زنان بهشتی چنین فرموده است: « همه افرادی که به بهشت وارد می شوند، جوانی پایدار و همیشگی دارند و سنّ و سال آنان هم، سی تا سی وسه سال است. عنه صلى الله عليه و آله :مِن أحَبِّ ثِيابِكُم إلَى اللّهِ البَياضُ ، فصَلُّوا فيها و كَفِّنوا فيها مَوتاكُم . پيامبر خدا ص : از محبوبترين جامه هاى شما نزد خدا، جامه سفيد است. پس با جامه سفيد نماز بخوانيد و واموات را در جامه ای سفید بپوشانید . امام صادق ع میفرماید لباس سفید دال بر این است که دینش در مسیر درستی قرار دارد . الحمد لله استاد از پاکی و طهارت و قداستی ویژه برخوردارند و از نعمات بهشتی متنعمند ، که در رویا به شما نشان داده شد . یکی از تعابیر قد بلند در خواب طولانی بودن عمر است . و شاید فرموده استاد که شما قدت بلند است و من دستم به آن نمیرسد ، دلالت براین دارد که فعلا امکان دست یابی حضوری و ملموس مثل سابق نیست ، دست ما از دنیا کوتاه است ، و شما با تواضع و خم شدن در مقابل تعالیم استاد و علاقه و اعتقادی که به راه وسلوک و منش ایشان دارید، تواضع خود را در مقابل باورها و راه ایشون به نمایش گذاشتید و این یک هدایتی از سوی اهل بیت است که شما لازم است به آنان رجوع کرده و در مقابل تعالیم الهی خم شوید ، تا از مهربانی ها و راهگشاییها بهره مند شوید ان شاء الله از دعاها و علوم ناب و سنتهای خیراستاد تبعیت می‌کنید و از روحشون مدد میگیرید. توصیه میشود صدقه داده و مسیر تبلیغی استاد را ادامه دهید و برای شادی روحشان در اعمال خیر ودعاهاتون شریکشان کنید .

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.