جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب گنج خانه قدیمی

تعبیر خواب گنج خانه قدیمی
مقاله

مشاهده خواب گنج خانه قدیمی

 

تعبیر خواب گنج خانه قدیمی چیست ؟ گنج خانه قدیمی درخواب . من خواب دیدم که یه مکانی بود مثل خانه قدیمی. اما جایی بود که قدیمی بود یه جای قدیمی که گنج داشت. مقداری گنج پیدا بود از روی زمین. ولی چون همه بودن و شلوغ بود نمی شد برداشتشون. وقتی همه رفتن بعد از گنج خانه قدیمی من رفتم کلی سکه طلا برداشتم و قایم کردم .

 

تعبیر خواب گنج خانه قدیمی :

ان شاالله خیر است .

گنج خانه قدیمی :

گنج خانه قدیمی ،و کلا خانه نمادی است از خانواده، معیشت خانواده حالات و مواضع آن. خانه قدیمی حاکی از اقتصاد نامناسبی است که بر شما وارد شده . به نظر می رسد از نظر مالی در مضیغه باشید .

خانه، تأمین‌ آرامش جسم و تسكین جان اعضای آن است كه البته مرهون امنیت همه جانبه‌ این محیط برای اعضاست. فضای محدود و امن خانه، حریمی (محل محرم) برای ابراز احساسات، بیان اسرار، ارضای غرایز و تأمین نیازهای جسمی و روحی انسان است.

قرآن در سوره مبارکه نحل/ ۸۰ می‌فرماید:« و الله جعل لكم من بیوتكم سكناً» « خداوند از خانه‌های شما محل سكونت و آرامش برایتان قرارداد

اگر خانه از هر پلیدی و آلودگی منزه بماند و به ذكر خدا و عبادت او مزیّن شود،رفعت می‌یابد و از یك چهاردیواری سرد و بی‌روح خارج می‌شود و هرچه صبغه‌ی الهی و معنویش بیشتر شود،مقامی رفیع‌تر می‌یابد كه مصداق كامل آن كعبه، خانه‌ی خدا است.

بنابر این خانه ای از رحمت خداوند برخوردار و به آرامش خواهد رسید که مزیّن به ذکر الله باشد .

از آنجایی که طلا برای خانمها مفید بوده و جزو زینت محسوب می شود ، و با توجه به مجرد بودن شما ، احتمالاتی به نظر می رسد :

اول اینکه : امام صادق(ع) طلا را نشان از حج گذاردن ،ولایت یافتن و یا خصومت خاصی دانسته اند که با توجه با موقعیت شما در نظر گرفته خواهد شد .

دوم اینکه : گنج خانه قدیمی و پنهان بودن آن در زیر زمین و وسوسه شما در برداشتن و قایم کردن حاکی از تحریک شدن به کاری پنهانی و وسوسه های دنیایی است .

سوم اینکه :گنجی در باطن و درون شماست که از نظر معنوی به گنج درون خود پی خواهید برد . گر چه دیگران متوجه نشده باشند ولی شما توانسته اید ایمان و ولایت پیدا کنید که از هر گنجی با ارزش تر خواهد بود.

زیرا همانطور که طلا زینت است و می تواند استفاده های خوبی داشته باشد وسوسه برانگیز هم       می باشد .خصوصا که سکه طلا باشد.

اگر خواستگاری دارید هم می تواند مانند گنج با ارزش باشد که باید با ملاکهای مناسب بررسی کرد. اگر چه نهان باشد . و هم می تواند ظاهری وسوسه برانگیز داشته باشد، لذا باید با دقت و تأمل و مشاوره انتخاب کنید .

اگر مالی است که موجب منفعت بوده مراقب باشید که از وسوسه های دنیوی خود را حفظ کنید .

 توصیه می شود :

 

گنج خانه قدیمی می تواند زینت معنوی شما باشد . ضمن استفاده و بهره وری مناسب از زیور و زینت دنیایی به پیدا کردن زینت معنوی و گنج و آرامش درونی هم بپردازید.

با وسوسه کننده های دنیا با آگاهی برخورد کنید .

در انتخاب شریک زندگی هوشیار باشید.شاید لازم نباشد در این مورد پنهانی تصمیم بگیریدبلکه می توانید مشاوره هم داشته باشید .

صدقه دهید برای برخورداری از مواهب و نعمات دنیایی .

ان شاالله گنج باطنی و خدایی نصیبتان شود . موفق باشید . 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
3
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.