جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیرخواب نماز در امامزداه

مقاله

خواب نماز در امامزاده

تعبیر  خواب نماز در امامزاده چیست؟ خواب دیدم  وارد امامزاده ای شدم در حالی که دخترخاله ام  از ان امامزاده بیرون میامد.  به من  گفت به نیت شمادر امامزاده  نماز خواندم. تعببرخواب نماز در امامزاده چیست؟

تعبیر نماز در امامزاده چیست؟

تعبیر نماز در امامزاده بسیار عالی است. حضور شما در امامزاده دلالت دارد بر اینکه شما انسانی ولایی و محب اهل بیت ع هستید .
رویای امامزاده نشان از امنیت و استجابت دعا و برآورده شدن حاجات و آمرزش گناهان است. اهل بیت و فرزندانشان  واسطه فیض هستند. لذا توسل به ایشان، بسیاری از مشکلات مادی ومعنوی ما را حل می کند.  ایشان باعث دفع بلا و استجابت دعا همچنین وسیله تقرب ما بخداوند هستند.

چنین بر می‌آید که در عالم واقع حاجتی دارید که به دلیل حضور در امامزاده و نیز دعای خیر خواهرتان واستعانت او از نماز ، برآورده به خیر میشود.

تعبیر خواب خواندن نماز بسیار عالی است. بدین جهت که نماز ستون دین ویکی از ارکان دین مبین اسلام است. مخصوصاً اگر در مکان مقدسی مثل مساجد وامامزاده ها باشد دلیل بر استجابت دعا می باشد.

قران میفرماید :
يَآ أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اسْتَعِينُوا بِالصَّبْرِ وَالصَّلَاةِ ۚ
یکی از دستورات دینی ما مدد گرفتن از صبر ونماز می باشد.

الإمام الرضا عن الإمام الصادق عليهما السلام :صِلَةُ الرَّحِمِ مَنسَأَةٌ فِي الأَجَلِ ، مَثرَاةٌ فِي المَالِ ، ومَحَبَّةٌ فِي الأَهل .
امام رضا عليه السلام : امام صادق عليه السلام فرمود : «صله رحم موجب تأخير در اَجَل ، زياد شدن دارايى ، و محبوبيت در خانواده مى‏شود» .

تعبیر رویا

 

اینکه دختر خاله تون به شما گفتند برایتان نماز خوندند، تاکیدی بر استجابت دعا با تمسک به نماز است و مشکل شما با نماز و دعا و زیارت اهل بیت حل می شود
در واقع دختر خاله تون با این عمل خیر در حق شما نوعی صله رحم بجا آوردن. دعا کردن هم از مصادیق صله ارحام است.

و البته دعاکردن ایشان برای شما به خودشون هم برمی گردد و باعث آمرزش گناهان شان و توفیقات بیشتر، طول عمر می شود.
مخصوصا که در مکانی شریف نماز خواندند، تعبیری بسیار خوبی برای هر دو ی شما می باشد. دعا در دین مبین اسلام از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این زمینه توصیه شده برای حل مشکلات خود ودیگران، به نماز متوسل شوید.

توصیه 

توصیه می شود برای حاجاتی که دارید به اهل بیت ع و نوادگانشان متوسل شوید. امام زادگان هم در استجابت دعا و برآورده شدن حاجات نقش مهمی دارند و نیز خیلی خوبه که از بندگان خوب خدا و دیگران و در این مورد به خصوص از دختر خاله تون بخواهید مخصوص براتون دعا کنند .
صدقه و استغفار نیز در گشایش امور بسیار موثر است . موفق باشید. در اسرع وقت برای زیارت امامزادگان اقدام کنید. ان شاءالله حاجت روا می شوید

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

16 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
16
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.