جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب ظهور،خرس،گربه

تعبیر خواب ظهور،خرس،گربه
مقاله

مشاهده خواب ظهور،خرس،گربه

تعبیر خواب ظهور،خرس،گربه چیست ؟ سلام شب جمعه در زمان بین الطلوعین خواب دیدم زمین داره شرایط ظهور نشون میده . اول دیدم روی ماه اذکار الهی و قرآن نوشته میشه در همون زمان خورشید از مغرب طلوع کرد و از مشرق غروب که من با خودم گفتم اینا شرایط ظهور آقاست. و دقیق بررسی کردم با خودم گفتم بله از مغرب به مشرق بود. هوا گرگ‌ و میش بود بعد دیدم از آسمون خرس قهوه‌ای شده میوفته و جا خالی میدم که رو ماشین ما نیوفته و خلاصه رو ما نیفتاد. باز یک جا دیدم یک گربه بزرگ هراسان نزدیکم میومد به حالت حمله من از دیوار بالا رفتم و اون دنبالم اومدم ولی آنطرف دیوار پرت شد و احساس کردم مُردم در کل خواب احساسم می‌گفت اینا علایم ظهور هست.خرس ها مرده بودن. و در اون قسمت من نمردم گربه مرد.

تعبیر خواب :

تعبیر خواب نام مبارک امام زمان (عج)همیشه خیر است و برکت .

انتظار یکی از مقولاتی است که درجه ایمان و یقین را برای مؤمن مشخص خواهد کرد. روایات بسیاری بر این امر تاکید کرده اند. انتظار مقدمه ای برای ظهور است  .

خورشید و ماه :

خورشید و ماه در روایات به این ترتیب آمده : انا کالشمس و علیٌ کالقمر من مثل خورشید هستم و علی (ع) مثل ماه است. خورشید در آسمان نقش پدر را دارد و ماه نقش مادر را در این مطلب در داستان حضرت یوسف علیه السلام در قرآن آمده است ویژگی دیگر خورشید و ماه به معنی پیدا کردن ماه است .

گرچه شماری از روایات حاکی از طلوع خورشید از مغرب که از نشانه‌های نزدیک شدن قیامت دانسته شده  داده اند که پس از وقوع آن، توبه پذیرفته نخواهد شد . اما  برخی از روایات نیز مراد از خورشید را کنایه از مهدی موعود(عج) عنوان نموده‌اند .

خورشید را امام صادق (ع): ریاست ،سود بردن ، برای مرد زن و برای زن شوهر ،کار درست و عدالت دانسته اند . لذا به طور کلی خورشید و ماه برپیامبر اکرم(ص)، معصومین(ع) و هر که در حکم والدین باشد اطلاق می شود.

قرآن کریم ماه را پیرو و تابع خورشید میداند بیان نموده . وَ الْقَمَرِ إِذا تَلاها؛ «قسم به ماه که پیرو خورشید تابان است.  ماه سیاره‌ای است که نور خود را از خورشید می‌گیرد و به دور زمین می‌گردد. و طبق فرمایش امام باقر (ع) قرآن همانند دو ستاره تابناک آسمانی ( خورشید وماه ) صحنه زندگی انسان ها را روشن می کند.

خرس قهوه ای و گربه :

 خرس قهوه ای و گربه از جمله پستانداران هستند .خرس جثه ای بزرگ و تنومند دارند . خرسها ممکن است با شکستن شاخه درختها و خراب کردن کشتزارها خساراتی به بار آورند.

در برخی از روایات از حیواناتی نامبرده شده که ابتدا انسان بوده‌اند و بعد از مسخ به این صورت درآمده‌اند از جمله خرس گرچه حیوانات امروزی از نسل آدم نیستند و افراد مسخ‌ شده پس از سه روز مُردند، بدون اینکه از دوران حیوان ‌بودن آنها نسلی به ‌وجود آید .

امام صادق (ع) هم در ادامه آیه  و علت مسخ می فرمایند : خرس: مردى بود که حالت زنانگى در او بود و مردان را به خود دعوت مى‏ کرد. …..

گربه  : با توجه به خصلتهای گربه و احکامی که برای گربه وجود دارد . به خاطر عدم نجاست ذاتی نگهداری آن نه توصیه شده و نه رد شده است علاوه بر اینکه با مو و ترشحات آب دهان و بینی آن نماز صحت ندارد .

در روایات گربه نشان از دزد و دزدی، سخن چینی مشکلات جسمی ،زنی که نصیحت کننده است و نزاع است. علی رغم اینکه گربه حیوانی اجتماعی و باهوش است .

حاصل آنکه :

تعبیر ظهور،خرس،گربه با توجه به موارد فوق احتمالاتی به وجود خواهد آمد :

اولا : درگیری ذهن شما سبب شده تا در توکل کردن بر خالق بی همتا و توسل جستن به معصومین (ع) دچار خدشه و سستی شوید. خورشید و ماه در حکم معصومین (ع) هستند توسل به ایشان و کمک خواستن صرفا به انجام کار نیست بلکه گاها به عملکرد خودمان بستگی دارد . آیات نوشته شده روی ماه  هدایتگری قرآن است . قرآن همانند دو ستاره تابناک آسمانی ( خورشید وماه ) صحنه زندگی انسان ها را روشن می کند .

لذا توصیه می شود : دقت و بررسی کنید عملکردتان در مشکلات پیش آمده به چه صورت بوده ؟ نباید در توسلات خود تردید داشته باشید . زیرا زمان ظهور توبه پذیرفته نخواهد شد و جایی برای پشیمانی نیست.

ثانیا:اگر خورشید و ماه را والدین در نظر بگیریم، آنها در حکم روشنگری و راهنما برای شما هستند .با توجه به حس خوب و ترس گویا، نصایح و تذکرات ایشان برای شما لذت دارد ولی مقاومت کرده و ناراحت می شوید .

قدر دان این لحظات باشید و از وجود پر برکت آنها استفاده کنید قرآن در داستان حضرت یوسف به روشنی به آن اشاره کرده است . قبل از آنکه غروب کنند از این نعمت بهره ببرید .

خرس و گربه نیز هر دو از حیوانات حرام گوشت بوده و خصلتهایی مشترک دارند . از جمله اینکه هر دو دوستی ثابت نداشته و وقتی منافعشان در خطر باشد وفاداری ندارند . در نتیجه با افرادی در ارتباط خواهید بود که نمی توانید مستقیم به عنوان دشمن محسوب کنید. در واقع اطرافیانی هستند با ظاهری دوست نما اما در باطن دشمنی بی صدا حتما دوستی خاله خرسه را شنیده اید . خرس احمقانه دوستی را اظهار می کند . حقیقت مطلب این خواب هشداری است در جهت تأمل و دقت بیشتر .

دوست عزیز شما در  مواجه با مشکلی که دارید با افرادی در ارتباط هستید که سعی در کمک می کنند ولی در واقع دشمن هستند و سبب خواهند شد تا شما از وجود مبارک خورشید و ماه زندگیتان بهره لازم را نبرید و ایمانتان خدشه دار شود . و این در صورتی است که  همیشه جای پشیمانی نخواهید داشت .

گرچه در اینجا برمشکلات فائق آمدید (با جاخالی دادن ) و عاقبت بخیر شدید، اما دشمن و وسوسه های شیطان همیشه در کمین بوده تا ایمان شما را در ولایتمداری و توسل سست کند .

توصیه می کنم :

توصیه بر صدقه به نیت سلامتی امام زمان (عج) ، ارادت بیشتری نسبت به امام (عج)داشته باشید. البته باید در اعمال و رفتار به اثبات برسانید . قدر پدر و مادر را بدانید و از آنها دستگیری کنید تا غروب نکرده اند .

در انتخاب اطرافیان دقت کنید تا خدای ناکرده دوستی خاله خرسه و بی وفایی گربه نصیبتان نشود . امام زمان مشرف براعمال ماست ، ما در همه حال ظهور را باید حس کنیم ان شاالله .

در پناه حق و در سایه الطاف امام عصر (عج) باشید .

  

  

 

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.