جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب ناخن پای بچه

تعبیر خواب ناخن پای بچه
مقاله

مشاهده تعبیر خواب ناخن پای بچه

تعبیر خواب ناخن پای بچه چیست ؟

سلام خواب دیدم برادرم می خواست ناخن پای بچه اش را بزند ولی بچه نمیذاشت بعد بچه رو پرت کرد رفت نشت ناخن گیرشم مثل قیچی کوچک بود شروع کرد ناخن‌های بچه رو بزنه بچه دست و پا میزد من ناراحت شدم گفتم این چه کاریه با بچه می‌کنی گوشت انگشت پای بچه رو کندی وحشی من به برادرم گفتم بعدش من پای بچه رو نگه داشتم برادرم ناخن های پای بچه رو زد تو خواب بعد من گفتم برادر جان ببین حالا بچه چقدر راحت ایستاده گریه نمی کنه من نگه داشته بودم توی بغلم .

تعبیر خواب :

ان شاالله خیر است .

ناخن :

ناخن گرفتن و کوتاه کردن آنها از جمله مستحباتی است که نسبت به آن تأکید شده است. پيامبر خدا صلى الله عليه و آله : تَقليمُ الأظفارِ يَمنَعُ الداءَ الأعظَمَ، و يُدِرُّ الرِّزقَ .

 كوتاه كردن ناخنها از درد بزرگ تر جلوگيرى مى كند و روزى را زياد مى گرداند .

امام باقر عليه السلام :إنّما قَصُّ الأظفارِ لأنّها مَقِيلُ الشَّيطانِ، و مِنهُ يَكونُ النِّسيانُ .

ناخن ها را به اين دليل بايد گرفت كه لانه شيطان و منشأ فراموشى هستند .

امام صادق (ع) نیز پنهان ترین و ناپیداترین راه برای تسلط شیطان را ناخن دانسته اند. لذا بهداشت مسئله مهمی است که باید توجه شود ،چه بهداشت روحی و چه بهداشت مادی .

بهداشت روحی به لحاظ مراقبت در جهت راهنمایی راه و مسیر درست و بهداشت مالی به جهت استفاده از منابع مالی مناسب و حلال .   

توجه به این مطلب که ناخن استحکامی برای دستان و زینتی برای آن است در تعبیری که حضرت برای ناخن داشته اند آن را نشان از قدرت ، شجاعت ، فرزند و منفعتی دانسته اند .

قیچی :

قیچی نیز از نظر امام صادق (ع) : حکایت از کسی که تقسیم کننده است ، اصیل و نجیب و دوستی موافق و سازگار دارد . زیرا دو لبه قیچی به یک اندازه در تقسیم شریکند .

تعبیر :

تعبیر خواب اینکه ، احتمالا برادر زاده شما دچار مشکل و یا مسئله ای است که سبب ناراحتی پدر شده (برادر شما) . مشکل چه مادی و چه معنوی آسیب هایی را به وجود خواهد آورد . برادر شما نیز سعی در برطرف کردن مشکل و آسیب های وارده می نماید.

پا ستون بدن بوده و اگر اختلالی در این ستون به وجود آید بالاجبار بقیه اعضا را آسیب زا خواهد کرد . بنابر این مراقبت های لازم در جهت اصلاح ستون محافظت از سایر اعضا بدن می باشد . لذا مشکلات به وجود آمده احتمالا  می تواند ناراحتی برای سایر اعضا خانواده و یا خود فرد به طور جدی باشد .

اما به نظر می رسد راه و روش مناسبی را انتخاب نکرده و امکان آسیب های بعدی برای بچه به وجود بیاید . اشاره به کندن گوشت پا حاکی از همین مطلب می باشد.

اما شما با درایتی سعی در رفع آن دارید . خواب شما هشداری است در جهت مسائل و مشکلاتی که برای برادر زاده وجود دارد و هم در جهت برخورد مناسب با آن .

لذا توصیه می کنیم :

ابتدا با صدقه از آسیب های احتمالی جلوگیری کنید . در ثانی اگر از مشکل بی خبر هستید به طور نامحسوس پیگیری کنید بعد با همان تدبیر و صبری که دارید تذکراتی در راستای روشهای درست برخورد با مشکل بدهید  .

می توانید در صورت لزوم با یک مشاور متخصص اما مذهبی جلسه ای داشته باشید تا راه مناسبی از هر نظر ارائه داده شود . توکل به خدا و توسل به معصومین (ع) نیز در همه حال آرام بخش است برای تصمیمات خوب و مناسب .

در پناه خداوند آرامش داشته و موفق باشید .

 

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.