جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب چهره نورانی مادر

تعبیر خواب چهره مادر
مقاله

خواب چهره نورانی مادر

تعبیر خواب چهره نورانی مادر  چیست؟

مادرم چند روزه به رحمت خدا رفته، کسی خواب دیده، لطفاً برام تعبیر کنید که منظور مادرم چیه؟ روز دوم مامانت داشتم نادعلی رو صبح می خوندم با خودم گفتم ای کاش این هم براش نذر می کردم.

صفحه اول رو خوندم تا وارد صفحه دوم شدم یهو دیدم مامانت پیشم نشسته، اون عکسی که اول گذاشته بودی تو وضعیت بلوز سبز، اره فقط بلوزسبزش رو یک نظر دیدم.

بعد سرش هم مثل خورشید بود، خورشید چه جوریه انقدر نور داره آدم نمیتونه نگاهش کنه، گفتم بسم الله گفت حرف نزن گوش بده، اینا اذیتم میکنن هنوز سوالی نپرسیدن از من، میگن تا این نورها خاموش نشه شما همینجوری می مونی.

به خدا خواب نبودم به یکی از بزرگان گفتم گفت بچه هاش حتماً زیاد گریه میکنند. اون نور بچه هاشه، فکر کردم نگم شاید تو دلتون ناراحت بشین یا اینکه حرف من را قبول نکنید اما بلاخره گفتم.

تعبیر خواب چهره نورانی مادر

رویای شما و خواندن دعای نادعلی که در عالم واقع متوسل شدن به امیرالمومنین علی علیه السلام با صفات برجسته حیدر کرار علی بن ابی طالب علیه السلام می باشد.

گرچه احتمالاً به سند این دعا نمی توان استناد نمود.  اما مادر مرحومه با لباس سبز رنگ، رنگ سبز که لباس اهل بهشت است. و دلالت بر اعتقادات و دین پاک میت و عزت و جایگاه خوب و نیکوی برزخی مادر دارد.

[toggle title=”ایه ۱۰۷ سوره ال عمران: وَ أَمَّا الَّذِينَ ابْيَضَّتْ وُجُوهُهُمْ فَفِي رَحْمَتِ اللَّهِ هُمْ فِيها خالِدُونَ‌” state=”open”] و امّا آنان كه روسفيد شدند، غرق در رحمت خدا شده و در آن جاودانه‌اند. روسفيدى و روسياهى در قيامت، در حقيقت تجسّم همان حالات و روحيّات انسان در دنياست. كسانى كه در دنيا ولايت خدا را پذيرفته‌اند، خداوند آنها را از تاريكى‌ها به نور مى‌برد ودر آن روز با چهره‌اى نورانى حاضر مى‌شوند[/toggle]

احتمالاً نکته حائز اهمیتی وجود دارد، مادر با وجود اعمال صالح درگیر مشکلاتی است که شاید به واسطه فرزندان و وراث برطرف خواهد شد، اعمالی  مانع به آرامش رسیدن میت شده است.

موانعی که سد راه مادر شده  باید شکسته شود، باید در فایل های زندگی مرحومه جستجو نموده و چه‌بسا پرونده های اعمال دینی و شرعی مادر نیاز به بازنگری و، واکاوی داشته باشد، مانند( حق الناس یا حق الله)

که با برطرف شدن موانع به عزت و جایگاه مادر در عالم برزخ افزوده خواهد شد، نور علی نور.

توصیه می شود

با استعانت و توکل به خدای مهربان به یاری مادر بشتابید، تا مشمول دعای خیر مادر باشید. صدقه دادن و استغفار و خیرات و مبرات ورد مَظلمه نیاز مسافران آسمانی است پَر ، پرواز آنان باشیم.🌺

۰
لطفا بازخورد خود را اینجا بگذاریدx
۰
خواب های خود رادر رابطه باچهره نورانی مادر دربخش نظرات همین پست مطرح بفرماییدx

تعبیر خواب مادر

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
2
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.