جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب زیارت، تنهایی برگشتن

تعبیر خواب زیارت،تنهایی برگشتن
مقاله

مشاهده خواب زیارت،تنهایی برگشتن

تعبیر خواب زیارت،تنهایی برگشتن چیست ؟ من خواب دیدم که به همراه خانواده ام و همسرم برای زیارت مشهد رفتیم،تنهایی برگشتن بودم ،که البته چیزی از زیارت آقا در ذهنم نیست،ولی برای برگشت ما به فرودگاه یا ایستگاه قطار دقیق خاطرم نیست،رفتیم ولی همسرم نبود،که بهش زنگ زدم چرا نمیای ما داریم میریم،که بهونه بلیط را کرد که نیاوردم جا گذاشتم،من به خونه برگشتم و باز بهش زنگ زدم که چرا پس نیومدی و اون فقط گریه میکرد،من دائم ازش می‌پرسیدم چی شده،توراخدا فقط بگو چی شده چرا نیومدی چرا همراه من نیومدی،هیچ جوابی نمی‌داد فقط گریه میکرد، و من بهش میگفتم از من خسته شده بودی،و خاطرم هست که خانه مادرم بودم،و هی از شلوغی به جای خلوت میرفتم تا بهتر صداش به گوشم برسه و بهتر بتونم ازش سوال کنم ،ولی برادرم دائم همراهم میومد،و من بهش می گفتم تنهام بذار.

(اینم اضافه کنم که همسرم(در واقعیت) این روزها از لحاظ جسمی خیلی ضعیف شدند.و دائم از ناراحتی می رنجه.)

تعبیر خواب :

ان شاالله خیر است .

محبت زوجین :

محبت زوجین یکی از مسائلی است که تأکید زیادی در این خصوص شده است . روایات زیادی به توصیه آن پرداخته اند.  پیامبر اکرم ( ص ) می فرماید: «من اتخذ زوجة فلیکرمها؛کسی که همسر اختیار می کند باید او را احترام کند .

امام على عليه السلام : بوسيدن فرزند مهر و محبّت است و بوسيدن همسر شهوت و بوسيدن پدر و مادر عبادت و بوسيدن برادرِ ايمانى، دين.

دوست عزیز : توجه به چند نکته حائز اهمیت است .

زیارت ، تنهایی برگشتن :

زیارت ، تنهایی برگشتن شما احتمالاتی به دنبال دارد :

۱-سفر زیارتی مشهد و توسل به امام رئوف از نقاط مهم و مثبت رویای شماست که ارادت خاصه شما را نسبت به آن حضرت نشان می دهد .

۲-قطار یا هر وسیله ای که با آن سفر کردید نشان از مسیری است که در زندگی دارید و مبدأ و مقصد شما را مشخص می کند .الحمدالله مقصد توسل به معصوم (ع) و برگشت به خانه و زندگی مشترک است با عنایت ایشان بوده .

۳- امام رضا(علیه السلام) و ایشان از پدران گرامی خود نقل می کند، علی(علیه السلام) می فرماید: من و فاطمه(سلام الله علیه) وارد شدیم بر رسول خدا(ص) پس آن جناب را یافتم به شدت گریه می‌کرد من عرض کردم پدر و مادرم فدای تو باد یا رسول اللَّه چرا گریه می کنی؟

فرمود یا علی آن شبی که به معراج برده شدم، زنانی از امتم را در عذابی شدید مشاهده کردم… سپس وضعیت آنان را شرح داد… فاطمه(سلام الله علیه) عرض کرد:  ای حبیب من و ای روشنی چشمم! عمل آن زنان چگونه بوده است. آن حضرت در پاسخ فرمود: «فَقَالَ یَا بُنَیَّتِی أَمَّا الْمُعَلَّقَةُ بِشَعْرِهَا فَإِنَّهَا کَانَتْ لَا تُغَطِّی شَعْرَهَا مِنَ الرِّجَال »«فرمود ای دخترک من اما آن زنان که به موی خود آویزان بودند، کسانی بودند که موی خود را از مردان نمی پوشیدند…»

گریه همسر با توجه به حسی که در خواب داشتید حاکی از نوعی نگرانی نسبت به شماست .در واقع این خواب نوعی هشدار به شما و نسبت به شلوغی پیرامون شماست .

۴-شاید شرایط خانواده شما به طوری باشد که بیشتر اوقات را باید صرف آنها کنید ، یا بیشتر به توصیه های آنها توجه می کنید در حالی که همسر هم باید سهمی از اوقات شما دارند.به یقین نیت خیر شما در نظر خداوند محفوظ خواهد بود .   

ارتباط تلفنی که با همسر داشتید با توجه به شلوغی محیط نشان از کمی بی توجهی به ایشان است . شاید از نظر تغذیه و یا رسیدگی های دیگری خوب عمل کرده باشید اما فردی که ازنظر جسمی ضعیف باشد ، از نظر روحی ضربه پذیرتر خواهد شد . نیاز عاطفی می تواند بیمار را به سمت امید و بهبودی سوق دهد و برعکس هم می تواند باشد .همراهی شما و امید و قوت قلبی که به ایشان می دهید روند بهبودی را تسریع خواهد کرد .

لذا توصیه می شود :

صدقه حافظ شما و خانواده و رفع بیماری از بیمار شماست . سعی کنید از نظر عاطفی توجه بیشتری به همسر داشته باشید . روحیات افراد متفاوت است گاها افراد نمی توانند نیازهای خود را ابراز کنند.

بعد از والدین همسر از الویتها زندگی مشترک است . مراقب باشید توجه به برادر مانعی از توجه شما به نشود . گویا برادر شما احتمالا از نوع دلسوزی برادرانه گاها دخالتی دارند . محترمانه و بدون اینکه کدورت خانوادگی پیش بیاید مسائل زندگی خود را رتق و فتق کنید .

مطمئن باشید در مدیریت خانه و زندگی مشترک هیچ کس مانند خود زوجین نمی توانند مشکلات را برطرف کنند . نزدیکان فقط می توانند تا  همراهی کرده و در کنار شما باشند .

از نظر معنوی نیز توجه بیشتری به برخی مسائل داشته باشید . توسل خاصه شما به امام رئوف با رفتن به مشهد عنایت ایشان نسبت به شماست. قدردان این توسلات باشید.

ان شاالله سالهای متمادی در پناه خداوند زندگی مشترک خوبی داشته باشید .

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
3
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.