جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب نماز جماعت رهبری

تعبیر خواب نماز جماعت رهبری
مقاله

مشاهده خواب نماز جماعت رهبری

تعبیر خواب نماز جماعت رهبری چیست ؟ خواب دیدم رفتیم پشت سر رهبر نماز بخونیم ولی دیدم ردیف اول هیچکس واینستاده.من به دوستام گفتم بیایید بریم خلاصه ۴_  ۵ نفری رفتیم وایسادیم بعد اتمام نماز هر کی رفت مشکلشو به اقا گفت منم رفتم گفتم مشکلمو که با اون مشکل چند ساله سروکار دارم و حل نمیشه و ایشون گفتن که تلاشمونو می کنیم. البته مشکلم که کار پدرم هست که کاری نداره که بریم شهر خودمون و تو غربت زندگی میکنیم

تعبیر خواب :

سلام و رحمت خدا و اولیائش بر شما . ان شاء الله خیر است .نماز جماعت رهبری و در معیت ایشان   بسیار رویای خوب و نوید بخشی است.

نماز جماعت

 نماز جماعت و توفیق خواندن آن با ولی جامعه که از ذریه رسول خدا( ص) هستند ،الحمد لله توفیقی است که نصیبتان شد.

نماز جماعت اجری عظیم و شگفت انگیزی دارد و خدا به فضلش بر مومنین عطا میکند ، خصوصا اگر در صف اول به امام اقتدا شود . چنانکه در روایت وارد است : 

ای محمد( ص) یک تکبیر که مؤمن با امام درک کند ، بهتر است برای او از شصت هزار حج و عمره. و بهتر است از هفتاد هزار مقابل دنیا و آنچه در دنیاست.  یک رکعت نماز که مؤ من با امام انجام دهد، بهتر است از صد هزار دینار که صدقه دهد آن را بر مساکین. و یک سجده که مؤ من با امام انجام دهد در جماعت، بهتر است از آزاد کردن صد بنده.

قال أبو الحسن موسى بن جعفر عليه السلام: إن الصلاة في الصف الأول كالجهاد في سبيل الله عز وجل.

نماز در صف اول جماعت همچون جهاد در راه خداوند است.

علي( ع):  افْضَلُ الصُّفُوفِ اَوَّلُها وَ هُوَ صَفُّ الْمَلائِكَةِ وَ اَفْضَلُ الْمُقَدَّمِ مَيامِنُ الاِْمامِ.

بهترين صفهاي نماز جماعت، صف اول است و آن صف ملائكه است و بهترين جاي صف اول سمت راست امام جماعت است.

تعبیر خواب نماز جماعت رهبری

تعبیر رویای نماز جماعت رهبری شما در عالم واقع کاری و عبادتی خالصانه‌ بوده که انجام داده و می‌دهید که اجر  مجاهدت در راه خدا را دارد.

و در زندگی حوائجی دارید که در راستای برآورده شدن آن تلاش نموده و بسیار دعا کرده و می‌کنید. صبری که در این مسیر به خرج می‌دهید در منظر الهی است و خدا به شما پاداش بزرگی عنایت می‌کند.

انما یوفی الصبرون اجرهم بغیر حساب .

توجه حضرت آقا نمادی از عنایت اهل بیت ع به شما هستند .

امامانی که پدران امتند و صدای شما و خواسته شما می‌شنوند و برایتان دعا می‌کنند .

 ان شاء الله این رویا و عنایت رهبر سید و والا مقام، نویدی بر برآورده شدن حاجاتتان است .

به امید خدا و توسل و عنایت اهل بیت ع  زمینه کار خوبی برای پدر فراهم می‌شود ، ولی با مشورت و تدبیر و تلاش پیگیری کنید و اهم و مهم نموده و با توجه به همه شرایط زندگی تصمیم بگیرید.   بیان این مطلب که فرمودند تلاش می کنیم در واقع یادآوری است که توسل شما به معصومین(ع) بینتیجه نخواهدبود وان شاالله نتیجه خوبی حاصل میشود به شرطی که صبور باشید و توکل بر خدا و توسل بر اولیاء الهی را ترک نکنید .ولایتمداری شما امتیاز و توفیقی است که نصیبتان شده.

شما در این دنیا در صف مومنین قرار دارید و اهل انفاق و بخشش هستید و خدا رزقتان  را می‌افزاید و توفیقات معنوی به شما می‌دهد .

توصیه می‌شود

به شکرانه توسل و ولایتمداری که دارید، صدقه داده و دعا و توسل داشته باشید. و توجه به نماز اول وقت و نیز جماعت در صورت امکان راه‌های مادی و معنوی بسیار خوبی را  در زندگی برایتان باز می‌کند .

بهترین‌های دنیا وآخرت نصیبتان 🙏

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
3
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.