جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب پرنده مشاطه

تعبیر خواب پرنده مشاطه
مقاله

مشاهده خواب  پرنده  مشاطه

تعبیر خواب پرنده  مشاطه چیست ؟ سلام، خواب دیدم تو خواب، دیر از خواب بلند شدم و در حقیقت خواب موندم و ساعت ۷:۲۰ هست و از سرکارم جا موندم هوا روشن شده بود و آفتاب زده بود با خودم گفتم ی پرنده میگیرم تا روش سوار بشم و منو سریع سرکارم برسونه، در حقیقت ی انسان بود در شکل پرنده (پرنده مشاطه) ، اسمش تو خواب حسین مشاطه بود ،

تعبیر خواب :

تعبیر خواب پرنده  مشاطه خیر است ان شاالله .

پرنده  مشاطه :

پرنده  مشاطه در خواب خیر است .پرنده می تواند نماد صلح مثل کبوتر ، خبر خوش و خوب مثل هدهد و یا برخی از پرنده ها که حامل خبر خوبی نیستند . معمولا پرنده ها با انجام حرکاتی مقصود خود را میرسانند. با توجه به قرائنی که در خواب وجود دارد دغدغه ذهنی شما شغلی است که به آن مشغول هستید و همیچنین مجرد بودن می باشد .

 مشاطه :

 مشاطه ،به نظر اسم پرنده ای است . اما مشاطه در واقع کسی است که دیگران را آرایش می کند یا آرایش کننده عروس است . یا به عبارتی آرایشگر است . مشاطه به این معنا که ممکن است ظاهر و باطن آن متفاوت باشد .

وجود نام حسین در خواب خیر است . ولی باید به چند نکته توجه داشته باشید :

پرنده انسان نما یا بالعکس که شما روی آن سوار شده بودید که و در واقع برای رساندن به مقصد مطیع شما بوده ،خبر خوب و بشارتی است که دل شما را شاد کرده و باعث خوشحالی شما خواهد شد .

بنابراین دو احتمال وجود دارد :

اول اینکه : ارتقاء شغلی پیدا کرده و یا پیشرفتی به دست خواهید آورد  .

دوم اینکه : با توجه به مجرد بودن شما ان شاالله امر خیری در پیش دارید .

در نظر داشته باشید که در صورت ارتقاء یا پیشرفت شغلی و یا خبر خوبی در این زمینه مراقب وسوسه ها و مواردی که ممکن است ظاهری آراسته داشته باشند که نتوانید حق را از ناحق و یا درست را از نادرست تشخیص دهید باشید . صرف به اینکه زودتر به مقصد خواهید رسید با ظاهری فریبنده دلیلی بر خوب و مناسب بودن نمی باشد .

همینطور اگر امر خیری در پیش دارید حتما به همه جوانب توجه کنید تا ظواهر امر موجب وسوسه و تصمیمات اشتباه نشود .

لذا توصیه می شود :

صدقه برای رفع و از بین رفتن وسوسه ها ، دقت در انتخاب و تصمیم داشته باشید . توسل به نام مبارک سید الشهداء سبب خواهد شد تا عقلانی تصمیم بگیرید و منطقی برخورد کنید . ممکن است خبرخوبی که در ارتباط شغلی شما وجود دارد آینده خوب و یا مناسبی نداشته باشد . همیچنین در ازدواج نیز ظاهری آراسته و فریبنده و یا ثروتمند ممکن است معایب دیگری را پوشانده باشد که متوجه آن نشده اید . سعی کنید با افراد قابل اطمینانی مشورت کنید .

همانطور که گفته شد خواب شما هم بشارت و هم هشداری است برای توجه بیشتر شما .  

در پناه خداوند موفق و مؤید باشید .  

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.