جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب طواف کعبه ولباس احرام

مقاله

خواب طواف کعبه ولباس احرام

تعبیر خواب طواف کعبه ولباس احرام چیست؟

شب جمعه اول شعبان خواب دیدم که در مکه هستم، کنار کعبه لباس احرام به تن داشتم و میخواستم طواف کنم ازجایی که طواف شروع می شد، داشتم طواف می کردم همان نقطه آغاز طواف کعبه و شروع به طواف کردم.

با دستم طواف ها را می شمردم و گریه میکردم به خاطر اینکه کار و کسب من درست نشده بود، به خاطر مشکلات و غم و غصه های زندگی من خیلی ناراحت بودم، بغض گلویم را گرفته بود و خیلی گریه میکردم و طواف میکردم.

قبل از طواف کیف بزرگی داشتم، همان کیفی که کسانی که میخواهند به مکه مشرف شوند همراه خودشان می‌برند،و لوازم شخصی و لباس داخلش می گذارند.

داخل کیف من خیلی وسایل گذاشته بودم، داخل کیفم خیلی پیچ و مهره های ریز ریز بود، داخل کیف زیر وسایل من بود، من وسایلم را کنار گذاشتم از کیف بیرون آوردم پیچ و مهره هایی که داخل کیفم بود.

 پیچ و مهره ها را از کیفم برداشتم ،توی دستم می گذاشتم پیچ و مهره های ریز ریز در کیفم زیر وسایل بود.

این هم بگم من به خاطر مشکلات کاری و شغلی از نظر مالی چند سال است که وغم غصه توی زندگیم است، ناراحت کارم هستم، خیلی از خدا و امامان خواستم تا مشکلاتم برطرف شود تا حالا مشکلم برطرف نشده.

سالها قبل هم یک بار عمره مشرف شدم وسابقه زیارت مکه قبلا نصیبم شده است.

تعبیر خواب طواف کعبه ولباس احرام

ماه پر فضیلت شعبان و رویای بسیار زیبا و معنوی شما ان شاءالله بشارتی از جانب پروردگار برای هموار شدن سختی‌ها و مشکلات شماست.

در حدیث گرانسنگ اهل بیت ع آمده است، امام رضا علیه السلام می فرمایند: هیچ چیزی را بیشتر از حج مداوم در بی نیازی و فقر زدایی موثر ندیدم.

فضیلت این سفر معنوی بسیار عظیم است ،و ان شاءالله به حرمت این ماه پایان غم و غصه های شما خواهد بود و تمنا و توسل شما به درجه اجابت خواهد رسید.

یکی از کاربردی ترین اتصالاتی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد پیچ و مهره هاست، و احتمالا اتصالات و پیوند بین امور شما برقرار خواهد شد و گسست ها از بین خواهد رفت.

دستان نشانه قدرت اند ( یدالله فوق ایدیهم )و دستان یاریگر خداوند بالاترین قدرت است.

امام صادق علیه السلام می فرمایند :حاجی و عمره گذار مهمان خدایند، اگر چیزی بخواهند به ایشان دهد، واگر او را بخوانند پاسخ می‌گوید، اگر شفاعت کنند ،شفاعت ایشان را می پذیرد، اگر سکوت کنند با آنان آغاز سخن می کند.ودر برابر هر درهمی که خرج کرده‌اند، یک میلیون درهم به آنان می‌پردازد.

به خداوند  بزرگ و منان توجه کنید، و همه چیز را به او بسپارید از خداوند بخواهید که توانایی تحمل مشکلات را به شما بدهد، هنگامی که به خداوند توکل می کنید دلتان آرام می شود و برای حل مشکلات تلاش می کنید.

[[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””] وَلِلَّهِ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ وَکَفَىٰ بِاللَّهِ وَکِیلًا  و آنچه در آسمان ها و آنچه در زمین است، فقط در سیطره مالکیّت و فرمانروایی خداست، و خدا نسبت به کارسازی [همه امور جهان آفرینش] کافی است. (سوره نساء/ آیه ۱۳۲)[/box]box type=”shadow” align=”” class=”” width=””][/box]

توصیه میشود

به خدا توکل کنید باهمت بلند فصل  نویی در زندگی شما آغاز خواهد شد، و نگرانی ها پایان خواهد یافت. دست از تلاش و کوشش برندارید و محکم و استوار قدم بردارید.(همانند سعی صفا ومروه)

سفرروحانی حج و لباس احرام دوری از تعلقات است، وقطعاً با استجابت دعا همراه است، این خواب بارقه امیدی در زندگی شماست، به شرط امید و توکل و تلاش در همه امور، گریه کردن بشارت برخبر خوش می باشد.

زندگی با وجود همه فراز و نشیب هایش بسیار کوتاه است ،روی سختی های گذرا تمرکز نکنید و از مسیر لذت ببرید. خدای مهربان با شماست.🤲⚘

 

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
8
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.