جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب گاو در حال زایمان

مقاله

خواب گاودرحال زایمان

تعبیر خواب گاو درحال زایمان چیست؟

یه گاو رو دیدم که خوابیده بود زمین به حالت زایمان یا مریضی، دیدم نمیتونه نفس بکشه تو دهنش سر گوساله دیدم ،سریع به حالت کمک زایمان گوساله مشکی رو کشیدم بیرون خیس بود ولی مرده بود.

دیدم یه بز تو گلوش بود اون بز رو کشیدم بیرون و سالم بود، خیلی تعجب کردم و ناراحت گوساله بودم و خدا را شکر کردم، بز سالم بود گاو بزرگ هم حالش بهتر شد از شدت تعجب از خواب پریدم.

تعبیر خواب گاودرحال زایمان

رویای شما به امید خدا حکایت از گشایش و رونقی  است که در کار و زندگی شما ایجاد خواهد شد، پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند:

بر شما باد شیر گاو، چرا که گاو از هر درختی می خورد و شیر ان درمانی برای هر درد است. رویای گاو دلالت بر خیر و برکت است .و ان شاءالله فارغ شدن از درد هاست.

گوساله ای که مرده متولد شده احتمالاً به معنای از بین رفتن یک موقعیت مناسب کاری و یا یک خسارت تجاری و یا موارد مشابه آن می باشد. اما خداوند مهربان (گر ببندد زحکمت دری، گشاید ز رحمت در دیگری)

برای شما جبران مافات نموده است، که قطعاً در این رشد رزق و روزی مادی و معنوی خود شما هم موثر بوده اید، با استناد بر روایات تولد بز خیر و برکت و وفور نعمت است که خداوند به شما عطا نموده است.

امام صادق علیه السلام می فرمایند: هر مومنی که در خانه او یک بزشیرده باشد، هر روز یک مرتبه ملکی در طرف صبح ایشان را دعا کند که مطهر و پاک باشید شما، و خدا برکت دهد شمارا و نیکو باد احوال شما

و نیکو باد نان خورش شما، و اگر دو بز شیرده باشد هر روز دو مرتبه ملک چنین دعا کند. و در حدیث دیگری رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم به عمه خود می فرمایند:

چه مانع است تو را از آنکه در خانه خود برکتی نگاه داری؟ گفت یا رسول الله برکت کدام است؟ فرمود گوسفندی که شیر دهد پس فرمود: هر که در خانه او گوسفند  شیرده یا بز شیرده یا گاو شیرده باشد، باعث برکت خانه او می شود.

توصیه می شود

با دادن صدقه دفع ضرر احتمالی بنمایید( مرگ گوساله) و با جلب رحمت الهی موانع پیش روی رابردارید.

ان شاءالله باتوکل وهمت وتلاش ازعنایات حضرت حق برخوردارخواهید شد.

استغفار سبب گشوده شدن درهای بسته و نزول خیرات و برکات مادی و معنوی خواهد بود. (سوره نوح)

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””] “فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كانَ غَفَّاراً «۱۰» يُرْسِلِ السَّماءَ عَلَيْكُمْ مِدْراراً «۱۱» وَ يُمْدِدْكُمْ بِأَمْوالٍ وَ بَنِينَ وَ يَجْعَلْ لَكُمْ جَنَّاتٍ وَ يَجْعَلْ لَكُمْ أَنْهاراً «۱۲» پس گفتم از پروردگارتان آمرزش بخواهيد كه او بسيار آمرزنده است. آسمان را بر شما ريزش كنان مى‌فرستد. و شما را با اموال و فرزندان يارى مى‌كند و براى شما (از همان آب باران) باغ‌ها قرار مى‌دهد و براى شما نهرها جارى می نماید….[/box]

در سفر زندگی همواره در آغوش پرمهر خداوند باشید.🤲

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
2
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.