جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب پرچم سرخ

مقاله

خواب پرچم سرخ

تعبیر خواب پرچم سرخ بر سر در ورودی منزل چیست؟ خواب دیدم یه خونه داریم ولی مثل این خونه‌مون نبود. انگار دو طبقه بود. دم در ورودی داخل خونه یه پرچم بزرگ سرخ داشتیم میزدیم .
البته پرچم‌های دیگه هم دور و برش بود، ولی این سرخ و بزرگ بود. جمله‌ای روش نوشته بود ولی فقط کلمه‌ی اولش تو ذهنم هست که، نوشته شده بود شیعیان .
بعد داشتم فکر می‌کردم دائم باید مدل این پرچم‌ها رو عوض کنم . هر دفعه یه جای خونه مون بزنم. تعبیر خواب پرچم سرخ بر سر در ورودی منزل چیست ؟

تعبیر خواب پرچم سرخ بر سر در منزل 

تعبیر خواب پرچم سرخ بر سر در منزل نشان از عقیده رائی دارد. پرچم سرخ و یا  هر نوع پرچم دیگر نشان دهنده انگیزه‌ها، آرمان‌ها و چگونگی نگرش سیاسی مذهبی فرد است. پرچم نماد فلسفه‌ی تفکر یک شخص یا یک ملت را بیان می‌کند. پرچم  بیان کننده حوادث سرنوشت ساز در تاریخ یک امت یا ملت است.

پرچم قرمزی  که نام شیعیان روی آن حک شده بود نمادی از چیست ؟

در زيارتي كه امام صادق(ع) به «عَطِيّه» آموخت آمده است: «شدت همبستگي و پيوند سيدالشهدا با خدا به نحوي است كه شهادتش همچون ريخته شدن خونی از قبيله خدا مي‌ماند كه جز با انتقام‌گيري و خونخواهي اوليا خدا، تقاص نخواهد شد» از همين روی است كه امام حسين ع را ثارالله يعني خون خدا مي‌نامند و خونخواهانش را لثارات مي‌نامند.

 

پس پرچم امام حسين ع هم به رنگ سرخ است تا نشان دهنده اين موضوع باشد كه منتقم خون آن بزرگوار خودِ خداوند تبارك و تعالي است و خون آن بزرگوار هرگز فراموش و پايمال نخواهد شد.

از طرف ديگر اين رنگ بيدار كننده همه عاشقان و دلباختگان آن حضرت مي‌باشد كه بدانند كه امامشان چگونه و با چه مظلوميتي به شهادت رسيده و همانند آن حضرت هميشه آماده جانفشاني در راه خدا باشند.

اين پرچم زيباي امام حسين ع به رنگ سرخ است تا به من و شما و اهالي دنيا بفهماند كه از روز تاسوعا كه پرچم سرخ را بر فراز چادر حسين بن علي ع برافراشتند تاكنون همچنان جنگ با كفار و قاتلين آن حضرت ادامه دارد و اين امر تا ظهور امام زمان عج كه منتقم خون آن بزرگوار است ادامه خواهد داشت.

از اين‌روست كه در فرازهاي آخر دعای ندبه می‌خوانيم: «اين الطالب بدم المقتول بكربلا»؛ كجاست طلب كننده خون كشته كربلا؟ امام زمان شخصاً طالب خون بناحق ريخته جد مظلومش حسين بن علي(ع) است و تا قيام ايشان همچنان پرچم خونخواهی مظلوم كربلا به دست با كفايت ايشان است،

تعبیر رویای شما

تعبیر رویای شما این است که الحمد لله به نور محبت  اهل بیت ع دل و جانتان روشن است و در مسیر ولایت و امامت قدم بر‌می‌دارید و به صورت آشکار و علنی با عقائدی ناب از مکتب امام حسین ع در نیت و عمل دفاع می‌کنید.

در این راه حاضرید چون مولایتان حتی از عزیز ترین کسان خود گذر کنید .
شما به این‌ کلام که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا،  معتقدید .
بر سر در ورودی منزل این پرچم را نصب کرد‌ه‌اید،  تا نمادی باشد بر اینکه ورود و خروج خود و خانواده خود را تحت لوای اهل بیت ع تنظیم می‌کنید و رضای امام حسین ع را که احیاگر مکتب اهل بیت ع طالبید  .

قصد زدن پرچم در جای جای خانه را دارید . خانه محل امنیت  و جایی برای رشد فضائل اخلاقی و ارزشهای خانوادگی است .
نصب پرچم در مکانهای مختلف خانه دالی بر اجرای فرامین مکتب امام حسبن ع در زوایای مختلف زندگی شماست .

این پرچم سرخ از سایر پرچم‌ها بزرگ‌تر بود و گویا آنها را پوشش میداد.
شما کارها و اعمال خوب دیگری انجام‌ میدهید ولی دفاع و پیروی از مکتب سرخ شهادت امام ع برایتان در اولویت است  و این ارزشها بر سایر امور زندگیتان سایه افکنده است .
ان شاء الله از منتظران حضرت مهدی ع برای گرفتن انتقام‌ خون امام حسین ع و یارانشون و همه مظلومان عالم هستید .

زیارتی را که عاشقانه برایش لحظه شماری می‌کنید بدانید که  از هم اکنون زائرید و مورد عنایت حضرات معصومین علیهم السلام هستید .
ان شاء الله گناهانتان بخشیده می‌شود و رزق معنوی فوق العاده نصیبتان .
معمولا در هنگام روضه‌ها رسم است که پرچم می‌زنند و خانه خود را به رنگ حرم ابا عبدالله ع در می‌آورند .
در منزلتان احیای کلام و امر امامان ع می‌شود و حوائج شما ان شاء الله بر آورده به خیر می‌شود .
خانه دو طبقه بشارت به وسعت رزق مادی و ایجاد روابط خوب خانوادگی و دوام زندگی دارد . 

توصیه میشود

اگر مقتضی بود مجالس روضه و تبلیغ دین در منزل خود برپا کنید .
در مسیر معرفت اهل بیت ع بیش از پیش  قدم بردارید. ارتباط خود را با ابا عبد الله ع بیشتر کنید،  چرا که معرفت و محبت در این مسیر حد و مرزی  ندارد و همیشه جای رشد و قرب بیشتر،  به فضل اولیائمان مهیاست .

اميد است كه ان شاء الله شما و ما هم جزء سربازان آن بزرگوار در زمان ظهورش باشيم تا از منتقمان خون امام حسین باشیم 🙏😭

%۸۵ توصیه میشود این مطلب رو نیز مطالعه کنید .

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

9 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
9
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.