جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب سفر کردن به سوریه

مقاله

خواب سفر کردن به سوریه

تعبیر خواب سفر کردن به سوریه چیست ؟خواب دیدم با جمعی از دوستان سوریه رفتیم .محل اقامت‌مون نماز جماعت برگزار بود. با اینکه من شرایط نماز خوندن رو نداشتم ولی باهاشون خوندم. بعد که نماز تمام شد من یه دسته مهر و جانماز کوچک مسافرتی دستم بود، که بین اکثر اونا تقسیم کردم. البته به عده ای فقط جانماز ، و به عده‌ای هم جانماز با مهر رسید . بعد نشسته بودیم که همسرم اومدن . بهشون گفتم همه‌ی اقایون رفتن حرم حضرت زینب و شما تنها پیش خانم‌ها هستی. پاشو شما هم برو.
البته قبلش همسرم داشت جورابش رو میدید که کف جورابش سوراخ بود .گفتم خوب پات رو درست بذار کف جورابت پیدا نباشه، زشته .
بعد هم ایشون پا شد که با ماشین شخصی خودش  بره حرم حضرت زینب س . البته حس می‌کردم ما دوبار حرم حضرت زینب س رفتیم. تعبیر خواب سفر کردن به سوریه چیست ؟ 

تعبیر خواب سفر کردن به سوریه

 تعبیر خواب سفر کردن به سوریه خیر و برکات زیادی را به دنبال دارد . شما در رویا به همراه جمع یاران زائر بانوی کربلا حضرت زینب س شدید. درجمع نمازگزاران حضور داشتید.

  تعبیر نماز 

تعبیر نماز که برترین ذکر خداست نشانی از حب محب به محبوب است. مستحبّ است حتی بانویی که عذر شرعی دارد در اوقات نماز وضو بگیرد و اگر نمی‌تواند وضو بگیرد تیمم نماید و در جاى نماز رو به قبله بنشیند و مشغول ذکر و دعا و صلوات شود‏، و اینگونه ذکر حق را بپا دارد . 

طبق فتوایی اگر حضور در نماز جماعت ، مستلزم اموری مثل ورود در مسجد و … نباشد، که بر او حرام است، صِرف شرکت در صف جماعت بدون این که نیت نماز جماعت کند، اشکالی ندارد.

اینکه شما در نماز جماعت همراهی کردید نمادی براین است که به ذکر و یاد حق در زندگی اهمیت می‌دهید و دل به ولایت اهل بیت ع دارید. 

قران میفرماید : اقم الصلوه لذکری. نماز را برای یاد من بپا کنید .

نماز، تنها رعايت قالب آن نيست، بلكه توجّه به قلب آن، يعنى احساس حضور نیز شرط  است. 

 برترین ذکرها نماز است که غفلت را از انسان می‌زداید. بزرگترین مصیبت برای رهروان راه حق آن است كه هدف آفرینش خود را فراموش كنند و غرق در زندگی مادی و لذائذ زود گذر گردند. از امام و ولی خود دور بمانند . اما نماز به حکم این كه در فواصل مختلف، و در هر شبانه روز پنج بار انجام می‌شود، مرتباً به انسان تذکر می كند، و هدف آفرینش او را خاطر نشان می‌سازد و استمداد از امام را گوشزد می‌کند.

 واستعینوا بالصبر و الصلوه .  در تفسیر روایی این آیه از صبر به پیامبر واز نماز به ولایت علی ع تاویل شده است. 

تعبیر مهر و سجاده

تعابیر مهر و سجاده نمادی از تسلیم و تواضع در مقابل خالق یکتا، با تمسک به اهل بیت ع است .

با توجه به روایت منسوب به امام صادق ع تعبیر مهر عبارت است از :  کارهای رائی درست شده و  دین او تقویت می‌شود. ریاست و حقیقت ، منفعت و سود ، کامرانی و موفقیت ، دولت و فرمانروایی از تعابیر دیگر آن است .

 جانماز  نمادی از قرار گرفتن در محضر خداوند تبارک و تعالی است  و این از پر ارزش‌ترین دقایق زندگی است، پس جانماز وسیله ای متبرک و دیدنش در خواب نمادی از ذکر و یاد الهی است . 

مُهر نمادی بر اعتقاد شیعی است. دادن مهر به دوستان، تقویت آنان برای دفاع از عقائد و احکام شیعه در کشوری است که غالبا  از اهل تسنن  هستند.

 زیارت حضرت زینب س

 زیارت حضرت زینب س از توفیقات بزرگی است که نصیب زائر می‌شود . زیارت حضور در نزد مزور است. انسان در زیارت در مقابل آینه کمالات  مزور می‌ایستد و به نواقص خود پی میبرد . از آنان فیوضات و صفات برجسته را طلب میکند . 

زیارت امامزاده ها خصوصا حضرت زینب   اثرات سازنده و بسیار خوبی در زندگی انسان دارد. 

وقتی در رویا به زیارت امامزاده‌ای مشرف میشویم با توجه به اسم مبارک آن امامزاده و صفات برجسته ایشان ،  تفضلاتی به رائی میشود .

ویژگیها و کمالات حضرت بسیار زیاد است. من جمله :  

امام سجاد ع در خطاب به عمه‌‏اش فرمود: انت عالمه غیر معلمه وفهمه غیر مفهمه ،  شما بی آنکه آموزگاری داشته باشی،  عالم و دانشمند هستی.

حضرت زینب س كه حضور هفت معصوم را درك كرده، در تمامى ابعاد ولایت مدارى (معرفت امام، تسلیم بى چون و چرا بودن، معرفى و شناساندن ولایت، فداكارى در راه آن …) را سرلوحه زندگی خود قرار داده بودند. 

صبر و ایثار در مقابل آن بانوی والا مقام  سر تعظیم فرود می‌آورد. 

تعبیر رویای شما

تعببر رویای شما این است که ، الحمد لله شما اهل نماز و ولایت هستید ، خدا را در زندگی زیاد یاد می‌کنید و در امر تبلیغ تشیع توفیق می‌یابید. در این مسیر با موانعی روبرو می‌شوید ولی آنها را به فرصت تبدیل می‌کنید.  بسته به حالات و شرایط روحی و نیاز و حاجتی که دارید نعمات معنوی و مادی دریافت می‌کنید. البته خود شما مصداق این برکات را در عالم‌ واقع بر زندگی تطبیق دهید . 

مثلا اگر در زندگی صبور نیستید به برکت حضرت در مشکلات زندگی صبور می‌شوید یا نورانیت علمی که افاضه الهی است ، به شما داده می‌شود. در زمینه ولایت مداری درجات بالاتری را کسب می‌کنید .دیدن رویای سفر دلالت بر کسب رزق حلال است و نیز اگر بیماری دارید شفا می‌یابید . سافروا تصحوا. مسافرت کنید تا سلامت شوید 

البته توجه کنید که جوراب همسر شما سوراخ بود. لباس‌ و هر چیز پوشیدنی به همسر و نیز  تقوی تعبیر می‌شود . 

قران میفرماید : لباس التقوی ذلک الخیر. لباس تقوی نیکوتر و بهتر است . 

و نیز می‌فرماید : هن لباس لکم و انتم لباس لهن. همسران لباس و پوشش یکدیگرند . 

با توجه به تعبیر لباس و حالات شما و همسرتان در عالم واقع،  دو احتمال به نظر می‌آید:

۱- به نظر یک رفتار نازیبایی از سوی شما  در روابط  با همسرتون  در عالم واقع  وجود دارد و یا در آینده شکل می‌گیرد که موجب خجالت ایشان شده و کمی از جمع فاصله می‌گیرد. گرچه شما آن را نمی‌پذیرید و به ظاهر توجیهش می‌کنید، ولی کمی آزار دهنده است .شاید اگر در حالات و روابط خود جستجو کنید مصداقش را بیابید .  

۲- احتمال دیگر این است که همسر شما انسان متقی و باایمانی است، ولی برای رشد و تعالیش لازم است دقت بیشتری کند، چرا که به واسطه عملی یا صفتی ،  ایمان ایشان کم رنگ شده، به طوری که از جمع انسانهای متقی در مسیر ولایت  کمی عقب‌تر حرکت می‌کند. البته با کمک و تشویق و حمایت‌های شما خود را به کاروان راهیان نور می‌رساند.  سوار شدن بر مرکب به قصد حرم بانو، دلالتی بر کسب رزق مادی و معنوی در زندگیتان است . 

توصیه میشود 

در مسیر زندگی و بندگی خدا  همیشه یار و پشتیبان هم باشید و زینت‌بخش جان و جسم یکدیگر . 

صدقه دهید و با توبه و استغفار دفع بلا و جلب رحمت کنید . 

ان شاء‌الله راهی سوریه و یا زیارتی به رنگ و هوای حضرت زینب س می‌شوید. اگر سوریه یا کربلا مشرف شدید، در حرم ابا عبد الله ع یاران را یاد کنید و مُهرکربلا  و سجاده‌ی کربلا که همان تسلیم پذیری به رنگ امام حسین ع است به ارمغان آورید.  

جمع یاران را از دعای خیر فراموش نکنید 😭🤲 

(تعبیر خواب زیارت رفتن ) توصیه میشود این پست را نیز مطالعه کنید.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
2
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.