جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب بیابان و پوتین

تعبیر خواب بیابان و پوتین
مقاله

مشاهده خواب بیابان و پوتین

تعبیر خواب بیابان و پوتین چیست ؟ تعبیر خواب بیابان و پوتین : من خواب دیدم در یک بیابان هستم و دراین بیابان راه میروم و پوتین پای من هست و همین طور که در این بیابان راه میروم به سنگ ها لگد میزنم همین طور که به سنگ ها با پا ضربه میزدم دیدم یکی از سنگ ها که نسبتا بزرگ مثلا بگم ۲۰ سانتی متری را ضربه زدم وقتی سنگ برگشت دیدم طلا هست و در همین لحضه یک احساس خاصی داشتم که کسی نیاد الان بالا سر من و من این سنگ و سریع بردارم و بروم

تعبیر خواب :

تعبیر خواب بیابان و پوتین خیر است ان شاالله

بیابان و پوتین :

بیابان و پوتین : بیابان به علت عدم پوشش گیاهی به نوعی سردرگمی تعبیر می شود .اما در قرآن کریم سرنوشت و عاقبت بسیاری از اقوام در بیابان تعیین شده و در واقع بیابان مکانی برای آزمون الهی می باشد .

همانطور که اسکان همسر و فرزندان حضرت ابراهیم (ع) در بیابان و اطاعت امر الهی سبب اجابت دعا حضرت و قرار گرفتن محلی برای مناسک الهی و تجارت قرار گرفت (ابراهیم /۳۷)

همانطور هم داستان قرار گرفتن قوم موسی در بیابان طوی را هم بیان می کند .

به همین ترتیب در (مائده / ۲۶ )  داستان آوارگی و حیرت قوم بنی‌اسرائیل را بیان می‌کند و اینکه چه نعمتهایی را از دست داده و نافرمانی خداوند را پیشه کردند و عاقبت به مدت ۴۰ سال سرگردان در بیابان ماندند . قالَ فَاِنَّها مُحَرَّمَةٌ عَلَیهِم اَربَعینَ سَنَةً یَتیهونَ فِی الاَرضِ فَلا تَأسَ عَلَی القَومِ الفـسِقین». آنها هنگام شب کوچ کرده، هنگام صبح خود را در جای اول می‌دیدند.

عاقبت قوم هود و عذاب در بیابان (احقاف / ۲۴)   

به این ترتیب بیابان محلی برای آزمونها قرار گرفته و میتوانند نتیجه ای مانند داستان حضرت ابراهیم (ع) و یا اقوامی که مورد عذاب قرارگرفتن باشد .

پوتین کفشی است که برای موقعیت ها و مکانهای سخت مورد استفاده قرار می گیرد . کفش در تعبیر به کسی که همراه ، همسفر و تکیه گاه باشد و بتواند شما را پوشش دهد یاد می شود .

عموما به همسر اطلاق می شود . که با توجه به وضعیت تأهل شما کاربرد پیدا خواهد کرد .

سنگها :

سنگها تماما مشکلات و موانع پیشرو هستند . گاها سنگها با توجه به حجم آنها بازدارنده بوده و مشکلات را به وجود می آورند . اما می توان از مشکلات هم به نحو احسن و با تدبیر استفاده کرد . به نقلی تهدیدها و مشکلات را تبدیل به فرصتها کرد . در نتیجه سنگ طلا تبدیل یکی از آن به موانع به فرصتهای مناسب است .

نتیجه حاصله اینکه :

در موقعیتی قرار گرفته اید که نوعی سردرگمی برای شما به وجود آمده . اما مصمم ،قاطع و با یقین و اطمینان البته با همراهی استوار و ثابت قدم یکی یکی موانع را پشت سر می گذارید . دقت داشته باشید که می توانید از سختیها هم فرصت مناسب را به دست بیاورید . پیدا کردن سنگ طلا نیز گواهی بر این مدعاست .

گاها طلا برای مردان نیز به ولایت تعبیر می شود . ایمان شما نیز یاور شما برای ادامه مسیر است . در مسیری که هستید مشکلات وجود دارد ولی شما آنها را رفع می کنید .

به این ترتیب دو احتمال در نظر گرفته میشود :

بیابان که نمادی از سر در گمی و رنج است ،شما به واسطه همسر موانع را کنار میگذارید.

اگر حیرانی در مسائل مادی و سختی و مسائل اقتصادی باشد، با کمک و همراهی یکدیگر موانع را با قناعت ،تدبیر و مشورت کنار می گذارید و روزی و مالی نصیب شما خواهد شد .موقعیت خوبی قسمت شما خواهد شد .اما نباید بخل داشته باشید.انفاق کنید و حقوق الهی را در نظر بگیرید.تا دیگران هم بهره ای داشته باشند .و سنگ طلا را فقط برای خود استفاده نکنید.

اگر حیرانی در مسائل اعتقادی باشد و سنگ طلا را بر مبنای ولایت بگیریم.به کمک همسر و ایمانی که دارید در کنار هم به یک معرفتی رسیده که قدر دان آن باشید و در صدد محافظت از آن هستید .توکل و توسل داشته باشید و ثابت قدم ادامه مسیر دهید.

توجه به پوتین داشته باشید . این نوع کفش محکم بوده و مسیر سنگلاخ را آسانتر می کند .اگر متأهل هستید همسری بسیار محکم ،همراه و مقاوم در مشکلات دارید که باید قدردان و سپاسگزار باشید.

اگر مجرد هستید حتما همسری مناسب و با خصوصیات فوق ان شاالله خواهید داشت . در انتخاب دقت کنید . و از فرصت به وجود آمده استفاده نمایید .

اگردر مسائل اعتقادی و ایمانی نیز سر در گم و متحیر شدید با تلاش و همراه خوب مسیر سنگلاخ را مرتفع خواهید کرد.

توصیه می شود :

به شکرانه وجود چنین فردی در زندگی صدقه داده و شاکر باشید . مراقب موانع باشید . خسته نشده و مقاوم باشید .

با ایمان و توکل در رفع موانع بکوشید . در پناه خداوند باشید .

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.