جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب خانه ای در آب

مقاله

خواب خانه ای در آب

تعبیر خواب خانه ای در آب چیست؟ خواب دیدم در  خانه ای زندگی میکنیم که همه جای آن را آب زلال و تمیزی فرا گرفته بود و برای رفت و آمد من و بچه هایم به این طرف وان طرف خانه، باید تو آب شنا می‌کردیم .
بعد پدر مرحومم امد داخل خانه مان به من گفت از این آب بده من بخورم . دستم را بردم زیر آب یه کف آب دادم خورد ، گفت بازم‌ بده ، دوباره دادم ، تا ۵ مرتبه . بعد راضی و خوشحال شد . تعبیر خواب خانه ای در آب چیست؟

تعبیر خانه

تعبیرخانه به زندگی توام با آرامش برمی گردد.
تعابیر متفاوتی برای خانه گفته شده است. 

تعبیر خواب خانه در روایت منسوب به  امام صادق ع آمده است : 
دیدن خانه در خواب هشت معنی دارد برای مرد زن است و برای زن شوهر،  توانگری و قدرت داشتن، ایمنی و امنیت، عیش خوش و شادی در زندگی، مال و ثروت، ولایت بر دیگران ،عزت و امانت است .
از آنجاییکه همه جای خانه آب زلال بوده ، بسیار خوب و عالی است.

تعبیر آب و شنا

تعبیر آب و شنا در عالم واقع  پاکیزگی و طهارت می شود.
وَ يُنَزِّلُ عَلَيْكُمْ مِنَ السَّمَآءِ مَآءً لِيُطَهِّرَكُمْ بِهِ برایتان آبی از آسمان نازل كرد تا شما را به وسیله آن [از آلودگی‌ها] پاك كند،
در عالم معنا آب تعبیر به ولایت نیز می شود
چون همه چیز از آب است
جَعَلْنَا مِنَ الْمَآءِ كُلَّ شَيْءٍ حَيٍّ هر چیز زنده‌ای را از آب آفریدیم
آب مایه حیات و پاکیزکی است.
در جای دیگر اعمال صالح فرد با ایمان   باعث پاکی انسان می شود: 

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِنْ ذَكَرٍ أَوْ أُنْثَىٰ وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْيِيَنَّهُ حَيَاةً طَيِّبَةً ۖ وَلَنَجْزِيَنَّهُمْ أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ

از مرد و زن، هر كس كار شایسته انجام دهد در حالی كه مؤمن باشد، مسلماً او را به زندگی پاك و پاكیزه‌ای زنده می‌داریم و پاداششان را بر پایه بهترین عملی كه همواره انجام می‌داده‌اند می‌دهیم.

تعبیر شنا کردن در آب تمیز و زلال بسیار عالی و نشانه ولایتمندی شما و خانوادتان است که  تجلی آن در سراسر زندگی شما نمود دارد و دارای حیات طیب و پاکیزه هستید . 

الإمام الباقر عليه السلام : بُنِيَ الإِسلامُ عَلى‏ خَمسٍ : عَلَى الصَّلاةِ ، وَالزَّكاةِ ، وَالصَّومِ ، وَالحَجِّ ، وَالوِلايَةِ ، ولَم يُنادَ بِشَي‏ءٍ كَما نودِيَ بِالوِلايَةِ .
امام باقر عليه السلام : اسلام بر پنج چيز بنا شده است: نماز، زكات، روزه، حج و ولايت، و به هيچ چيز چون ولايت تأكيد نشده است.

یکی از تعابیر شنا در خواب توسط امام صادق این است که این نشانه موفقیت در عشق ، زندگی ، کار ، تحصیل یا به طور کلی موفقیت است ، اگر شنا در خواب آسان باشد.درجایی هم تعبیر به یقین شده.

تعبیر خواب شما

پدر مرحوم شما از شما انتظار خیرات دارد و اگر عبادتی از پدرتان قضا شده به جا بیارید ، به نیابت از ایشان سفر زیارتی بروید.
اینکه شما با دست خود به پدر آب دادید یعنی شما توانایی خوبی در انجام کارها دارید دست نمادی از قدرت ، سخاوت است
شما در عالم واقع سخاوتمند هستید ، که پدرتان هم از شما انتظار آب داشته و شما در بهترین طریق از قدرت و فرصتی که در این دنیا دارید سخاوتمندانه به یاد رفتگان خود هستید . 
در تعبیر دیگر دست ، بحث عشق و محبت است. اگر شما ازدواج نکرده باشید ان شاء الله به زودی با دعای پدرتان ازدواج می کنید و همسری ولایت‌مدار نصیبتان می شود.
اینکه ۵ کف دست آب دادید دو احتمال وجود دارد:
اول: شاید اشاره به نمازهای پنج گانه داشته باشد که قضای آن بر پدرتان واجب است و شما در این مسیر می توانید او را یاری کنید. 
دوم: شاید توسل به پنج تن باشد ، که شما با کارهای ولایی خود او را سیراب می‌کنید
و او ازشما خشنود می‌شود .وقتی پدرتان از شما راضی هستند یعنی در عالم واقع کارهای شما رونق می‌گیرد و حاجت روا می‌شوید.

توصیه

توصیه می‌شود ، استغفار وصدقه را فراموش نکنید. برای پدرتان خیرات زیاد بدهید. مخصوصا برای ماه مبارک رمضان ، آذوقه برای مستمندان تهیه کنید. 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.