جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب صدای شیرینی

تعبیر خواب صدای شیرینی
مقاله

مشاهده خواب صدای شیرینی 

تعبیر خواب صدای شیرینی چیست ؟ خواب دیدم مادرمرحومم برادرم بهش زنگ زد گفت حالت خوبه، دفعه اول درخواب تا حد مرگ رفته بود و انگاربا صدای شیرینی رفته بود تا حد مرگ و برگشته بود و برادرم که به نادرم زنگ زد گفت حالت خوبه مادرم در جواب گفت باز صدای شیرینی ها ولم نمیکنن میخوان ببرنم بعد داداشم میگفت برو دکتر من میگفتم وایسا تا بیام ببرمت دکتر و گریه و زاری میکردم و دو تا پاهای زن داداشم گرفته از حلوا بود و میخواست بشورشون

احساس بد  خراب   متاهل

تعبیر خواب :

 تعبیر خواب صدای شیرینی ان شاالله خیر است .

صدای شیرینی :

صدای شیرینی ، در برخی روایات وارد شده که ارواح به دیدن بازماندگان می‌آیند (به ویژه والدین به دیدار فرزندان و بالعکس) و به آنان التماس می‌کنند که چیزی برای ما بفرستید، ولو به کمی یک جرعه آب یا یک پاره استخوان. پس، ارتباط ارواح با متعلقین تا وقتی در دنیا باقی هستند، برقرار خواهد ماند. منتهی چنان چه بیان شد، به کمیّت، کیفیت و چگونگی معین شده از سوی خداوند متعال.

صدای شیرینی در خواب معانی مختلفی دارد که با توجه به حالات و موقعیت شما می تواند متفاوت باشد . امام صادق (ع) در تعبیر شیرینی می فرمایند :

مال حلالی که روزی شماست و یا در آینده نزدیک خواهد بود ان شاالله .

منفعت و سودی که وارد زندگی میشود . علم و حکمتی که دانش و دیدگاه شما را بالا میبرد.

فرهنگ ، ستایش و مدح دیگران در مورد شما .

حلوا نیز به همین ترتیب به : مال پاک و دین خالص  ، سخن شیرین و دلنشین و حاجات تعبیر شده

نتیجه اینکه :

شیرینی همانطور که لذیذ است می تواند مضر هم باشد . اصولا هر آنچه افراط یا تفریط شود آسیب زا خواهد شد . وسوسه های شیطانی گاها صدای شیرینی دارند که افراد را غرق در لذات دنیایی می کنند .اساس‌ زندگی‌ دنیا و شیرینی‌ آن‌ دل‌ دادن‌ به‌ آرزوهاست. همه انسان‌ها با امیدها و آرزوهایشان‌ دلخوشند. 

امام علی (ع) در نهج البلاغه می فرمایند : مبادا فریفته‌ شوی‌ که‌ بینی‌ دنیاداران‌ به‌ دنیا دل‌ می‌نهند، و بر سر دنیا بر یکدیگر می‌جهند.»

کلا انسان نسبت به حتی حلالهای زندگی نیز مسئول بوده و مورد سؤال واقع می شود .دنیا و آنچه درآن است « و فی حلالهِ سؤال و فی حرامهِ عقاب » حتی نسبت به حلالهای زندگی که جمع آوری شده مسئول است . پس شیرینی های زندگی که متعلق به مادر است و یا ارتباطی با ایشان دارد نیز مورد سؤال واقع می شود.  

احتمالاتی وجود دارد .

ابتدا در اموال به جا مانده و ارثیه بررسی کنید . اموال دنیایی شیرینی لذیذی هستند که در افراط و تفریطها آسیب می رسانند . گرچه در ظاهر لذت بخش و شیرینی خاصی دارند ولی اگر به جا و مناسب تهیه و یا مصرف نشوند مانند زهری سمی عمل می کنند .شیرینی های دنیای اعم از مال ، فرزندان و … هستند که به هر جهت نتوانستند برای مادر مرحوم بهره های معنوی ماندگار را جلب و جمع کرده و به عالم برزخ انتقال دهد و آنجا هم شیرینی را به دنبال داشته باشد.

حتی شیرینی های به جا مانده پاگیر برای دیگران شده و موجب ناراحتی شده است.(حلوای پیچیده به دور پای خانم برادر )

ممکن است وجوهات شرعی پرداخت نشده ای داشته باشند مثل : خمس ،زکات ،کفاره های واجب و یا دیونی که باید به افراد پرداخت شود . حتما بررسی و در ضمن پرداخت به افراد حلالیت بطلبید .

ممکن است مال غیری در اموال باشد که فرد مورد نظر رضایت نداده باشند مثل شریک بودن در امری و یا خدای نکرده مال یتیم و یا اموالی که باید تقسیم میشده و به طور صحیح انجام نشده باشد .

به هر جهت مادر گرفتار صداهای شیرینی شده اند که موجب ناراحتی و عذاب شده و ایشان را تا سر حد مرگ برده و دوباره برمی گرداند .

برگشتن به دنیا برای جبران صدمات بسیار خوب است . در واقع این خواب هشداری است برای جبران عذاب و ناراحتی مادر مرحوم . مقاومت مادر برای نرفتن نشان از درخواست برای جبران است .

متاسفانه اموات توانایی برای بررسی های مجدد اموال به دست خود را ندارند . به همین منظور از شما خواسته اند . در حقیقت شما وسیله ای برای جبران و پاکسازی هستید . دکتر بردن حاکی از کمکی است که می خواهید به مادر داشته باشید  .

به نظر می رسد شاید شستن حلواهای شیرینی که به دور پاهای خانم برادر شماست نشان از همین مسئله باشد که شیریی دنیا باعث غفلت نشود . مال دنیا همیشه بد نیستند به شرطی که دست و پا گیر نبوده و سبب غفلت نشوند .

احتمال دارد مادر ناخواسته به این مشکل دچار شده اند . و یا ناآگاهانه در تقسیم ارث مسئله ای به وجود آمده . گاها به امید اینکه وقت برای پرداخت وجوهات  شرعی وجود دارد و به تعویق انداختن ، غافل از اینکه مرگ از رگ گردن به انسان نزدیکتر بوده و هر کسی طعم آن را خواهد چشید .

لذا توصیه می شود :

حتما بررسی در اموال انجام شود ، چه دیون و چه وجوهات شرعی در ضمن اینکه حتما هم حلالیت برای مادر بطلبید . البته لازم نیست همه این مسائل را بدانند تا آبروی مؤمنی ریخته شود . شما میتوانید خیلی نامحسوس و به نیت آرامش مادر و یا یادبودی از ایشان و یا باقیات و صالحات آن را انجام دهید.

 صدقه و خیرات به نیت مادر داشته باشید . ان شاالله صدای شیرینی دلنشین الهی نصیبشان شود .الهی آمین

در پناه خداوند باشید .

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
3
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.