جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب بیماری نقرس فرزند

مقاله

خواب بیماری نقرس فرزند

تعبیر خواب بیماری نقرس فرزند چیست ؟ من یک دختر کوچک‌ دارم که همواره نگران سلامتی او هستم و برایش دعا می‌کنم.  تاکنون دو بار با فاصله زمانی یکی دو ماه خواب دیده‌ام که دختر کوچکم دچار بیماری نقرس شده است .

 بار اول خواب دیدم که در بیمارستان بستری بود و برای تزریق خون و درمانش دوندگی میکردم.

 بار دوم کنارم ایستاده بود دستش را گرفته بودم و به یک بیمار مبتلا به نقرس نگاه می‌‌کردم که پوست دستش لایه لایه در حال کنده شدن بود.

به دست او نگاه کردم، دیدم دستهای کوچکش هم به همان شکل پوستش مثل یه لایه کلفت کنده شده و زیرش پوست جدیدی بود ، بدون اینکه خونی باشد و گوشتش دیده شود. تعبیر خواب بیماری نقرس فرزند چیست ؟

تعبیر خواب

تعبیر خواب شما با توجه به حالات و روحیات شما در عالم واقع و در رویا با  احتمالاتی بیان می‌شود، که خود مصداق آن‌را تطبیق دهید .

*احتمال قوی‌تر : شما مادر عزیزی هستی که نگرانی بیش از اندازه نسبت به سلامت فرزند خود دارید و همین امر سبب می‌شود تا این اضطراب و دغدغه‌های فکری در ضمیر ناخودآگاهتان ذخیره شده و این‌‌گونه در خواب و رویا بروز و ظهور پیدا کند. در این صورت رویای شما تعبیری ندارد و نشان از فکر و خیال و نگرانی‌های شما در ارتباط با فرزندتان است .

احتمال تعابیر دیگر با ذکری از نشانه‌های بیماری نقرس تحلیل می‌شود .

 بیماری نقرس

بیماری نقرس بر اثر افزایش اسید اوریک خون به وجود می‌آید و به علت تجمع رسوبات این ماده  در لایه‌های مفاصل مانند قوزک پا، زانوها، آرنج و به ویژه مفصل انگشت بزرگ پا، درد ایجاد می‌شود.
محل اتصال دو استخوان به یکدیگر را مفصل می‌گویند. ایجاد قابلیت حرکت کردن، مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظیفه مفصل در بدن انسان است.

در بسیاری از موارد درد‌های مفصلی نقرس به صورت متناوب و گاه به گاه تکرار می‌شوند و بیمار را دچار ناتوانی در انجام فعالیت‌های روزمره خود می‌کند. اکثر افرادی که به نقرس مبتلا هستند از درد مفصل انگشت شست پا شکایت می‌کند، حال آنکه بیماری نقرس برای حمله تنها به این مفصل بسنده نکرده و می‌تواند کلیه مفاصل شامل زانوها، مچ‌ها و آرنج را درگیر کند. روایات و طب اسلامی علت‌های مختلفی را برای این بیماری ذکر می‌کند برخی از آن عبارت است از :
۱-مصرف گوشت زیاد : توصیه اکید بر روی مصرف متعادل گوشت است. در روایات هر روز خوردن گوشت منع شده است و فرموده اند هر روز گوشت نخورید و در مصرف گوشت فاصله بیندازید.

پیامبر خدا ص فرمود : هر کس چهل روز پیوسته گوشت بخورد، سنگ دل میشود. بحار الانوار،۶۲،ص۲۹۴

امام علی ع: شکم‌هایتان را گورستان جانوران نکنید.
شرح نهج البلاغة،ج۱،ص۲۶

امام صادق ع فرمود : اعتیاد به خوردن گوشت را بد می‌شمرد و آن را اعتیادی همچون اعتیاد به شراب می دانست.
بحار الانوار،ج۶۶،ص۶۹،ح۵۷

 باید در نظر داشته باشیم که از گوشت گاو کلا پرهیز شود. زیرا حاوی بیشترین میزان اسید اوریک است.
۲-خوردن هم‌زمان ماهی و تخم مرغ با یکدیگر (باید به فاصله‌ای از یکدیگر مصرف شود که دیگری دفع شده باشد).
۳- مصرف سرکه با لبنیات. و…

در درمان‌ این‌ بیماری تاکید می‌کنند که از عصبانیت، استرس و اضطراب، پرخوری، کم‌تحرکی و نوشیدن کم مایعات و تغذیه ناسالم پرهیز کنند.

تعبیر خواب بیماری نقرس

در تعبیر خواب بیماری نقرس احتمالات دیگر این است که به نظر می‌آید:

۱-‌ لازم است در تغذیه فرزند خود و عللی که موجب این بیماری است توجه نموده و تجدید نظر کنید و با تغذیه سالم از جسم و جان او محافظت کنید. ضروری است که مواد غذایی سالم را با توجه به سن و جنسیت او متعادل مصرف کنید.
مثلا شاید فرزندتان در مصرف گوشت و یا مواد قندی مضر زیاده‌روی می‌کند،که خوب است نظارت کنید  . 

۲- این رویا می‌تواند نمادی از وضعیت روحی و تربیتی فرزندتان باشد.
فرزند عزیزتان بالقوه توانائی‌های بسیار خوبی دارد (استخوان‌ها و اندام حرکتی سالم ) لیکن برای انجام امور مختلف و تعاملات و معاشرت با مردم و نیز نقش آفرینی در زندگی نیاز به مهارت‌هایی دارد ( سلامت مفاصل بین استخوان ) . ایشان لازم است از کلام و رفتار و سیره عملی شما مهارت بیاموزد تا قادر به حرکت‌های مناسب، در موقعیت‌های مختلف شود .
وراثت رفتاری و یا آموزش‌های نادرست و اهمال در تربیت صحیح و یا حمایت‌های بیش از اندازه می‌تواند به روابط او آسیب زده و او را در فعالیت‌های زندگی فشل و ناتوان کند . استرس و اضطراب‌های درونی نیز مزید بر علت است. 

پوست نمادی از محافظت، امنیت بخشی و ارتباط با دنیای خارجی و  نشانه زیبایی ظاهری و جذابیت است .
اگر در عالم واقع اینگونه است، و عزیز دلتان نتواند روابط مناسبی را با اطرافیان در موقعیت‌های مختلف و با افراد پیرامونش برقرار کند، جذابیت های رفتاری را از دست داده و امنیت روحی و روانی او آسیب می‌بیند و ارزش‌های اخلاقی او به خوبی محافظت نمی‌شود.

نکته قابل توجه در رویا پوست اندازی ایشان و رویش پوست جدید بود که دال بر این است که در دو احتمال اخیر با بینش و معرفت و رفتار درست شما ختم به خیر شده و مشکلات مذکور بر طرف می‌شود .

توصیه می‌شود

 توصیه می‌شود با صدقه و استغفار آسیب‌های احتمالی را خنثی کنید. نسبت به پرورش جسم و روح فرزند خود توجه کرده و با درایت و بدون وسواس و حساسیت با او رفتار کنید.اجازه بدهید که فرزندتان بسیاری از کارهای مربوطه‌اش را خود انجام دهد و این‌گونه  مستقل شده و اعتماد به نفس پیدا کند . در این زمینه مطالعه کنید و در جایی که لازم می‌بینید از مشاوری مومن و آگاه مدد بگیرید. همیشه بر خدا توکل کنید که او بهترین حافظ  است .حرز امام جواد ع را همراه فرزندتان کنید . اگر عقیقه برای او انجام نداده‌اید به این امر مبادرت کنید . 
برای داشتن خوابی آرام آیت الکرسی و حد اقل ۳ مرتبه سوره توحید را تلاوت کنید. آیات ۵۴ تا ۵۶ اعراف را که به آیه سخره معروفند در هنگام خواب مداومت کنید.
خدای مهربان شما و عزیزانتان را در پناه خود محافظت کند 🙏

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.