جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب پرواز در حرم

تعبیر خواب پرواز در حرم
مقاله

مشاهده خواب پرواز در حرم

تعبیر خواب پرواز در حرم چیست؟خواب دیدم همه منتظر امام رضا هستیم من شوهرم مامانم و مادر شوهرم همه توی حرم نشسته بودیم که یه نفره رو به همه گفتن نمیاد پاشین بریم ولی من پا نشدم مادرم ومادر شوهرم رفت یه در کوچک بود از اونجا رفتن من دنبالشون رفتم که منصرفشون کنم از رفت وقتی رفتم دیدم اون در کوچیک با زمین یه سه چهار متری فاصله داره ترسیدم فکردم افتادن یهو مادرم از یه طرف دیوار امد پرواز میکرد منو محکم گرفت گفت بریم ولی من محکم بغلش کرده بودم فقط امام رضا رو صدا میکرپم مادم فقط اسم شوهرمو میگفت از خدا میخاست بهش کمک کنه اینا رو بزور میگفت هر دفعه که من اسم امام رضا رو میاوردم انگار حالش خوب میشد اونم از میخاست که به شوهرم کمک کن در همین حین تو خوابو بیداری گریه میکردمو میگفتم همشون پرواز میکردن همشون مادرمم با چادر سفید بود.

اولش خوشحال بودم اخرش غمگین

تعبیر خواب :

تعبیر خواب پرواز در حرم بسیار خوب است .

پرواز در حرم :

پرواز درحرم ، حریم امن حرم معصومین (ع) خصوصا امام رئوف بسیار خوب است ان شاالله حاجت روا می شوید . توسل به ایشان سنجش ایمان شما و همراهان است . صبوری در توسل نیز از نکته هایی است که باید توجه داشته باشید .

پرواز کردن هم با توجه به موقعیت و حالات شما و مادر تعابیر مختلفی را ایجاد می کند .

در بعضی موارد تعبیر کسی که یار و بال پرواز است . نگرانی برای همسر و توسل به امام رضا (ع) دو بال پرواز می شوند . در روایات داریم که ازدواج نصف دین است و این یعنی شما دو بال برای پرواز دارید برای اینکه در آسمان معنویت رشد کنید یک بال شما همسرتان است و بال دیگر تقوایی و توسلی است که دارید . گاهی پرواز معنایش رسیدن به بزرگی و عزت و جا هست .

در این ارتباط مادر هم نگران از ناراحتی شماست . مادر میتواند وسیله ای در این رابطه باشد .تغییر و تحولی در زندگی اتفاق می‌افتد که حاصل گفتگو با فردی است که با او انس خوبی دارد و خواب بیننده را به پرواز درخواهد آورد و تحول و دگرگونی در زندگی او خواهد کرد .

از نگاه قرآن و روایات رنگ سفید مثبت است و به طور کلی در اسلام رنگ سفید به این عنوان که رنگ لباس بهشتیان است اهمیت خاصی دارد لذا در جریان های مختلف اسلامی به سفید و لباس سفید اهمیت خاصی میدهد.

دین در مسیر درستی قرار دارد چرا که لباس اهل بهشت است و آنان دین پاکی داشتند که بهشتی شدند.

نتیجه حاصل اینکه :

به نظر می رسد مشکلی برای شما و یا همسر وجود دارد . توسل داشتن به امام رئوف و قرار گرفتن در حرم امن که ان شاالله حاجت روا می شوید . صبوری در دعا و توسل، ذکرتوسل داشتن نشانه ایمان و تقوایی است که دارید .

توسل و ذکر منافاتی با سعی و تلاش ندارد . باید در ضمن اینکه توسل پیدا می کنید تلاشی برای برطرف کردن موانع و مشکلات هم داشته باشید . دل پاک و تقوای مادر همراه با ذکر و توسل شما بسیار عالیست . اما نقطه مشترک هر دو همسرتان است.

گاها از برخی از اقدامها هراس دارید و آن را سدی در مقابل خود میبینید . مادر با این کار سعی دارند نوعی هشدار دهند که باید عملا هم اقدام کنید .

در واقع این خواب هم بشارت است در جهت برطرف شدن موانع و هم هشداری است تا توسل داشتن تنها کفایت نخواهد کرد و باید اقدامات عملی هم صورت گیرد .

توصیه می شود :

ضمن دادن صدقه برای موارد احتمالی و محفوظ ماندن ، موانع و مشکلات را ابتدا بررسی کنید با افراد مناسب مشورت نمایید اقدامات لازم را انجام دهید و از راه صحیح و مناسب وارد شوید .

در رأس همه آنها نیز ذکر و توسل داشته باشید . حریم امن حرم امام رئوف هم حامی شماست . مطمئن باشید از درگاه الهی و توسل جستن دست خالی نخواهید ماند .

یادآوری این نکته ضروری است ،گاها لازم و ضروری است زمانی صبوری کنید و یا حکمتی در تأخیر وجود داشته باشد که باید صبور 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
3
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.