جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب ظهور و قیامت

تعبیر خواب ظهور و قیامت
مقاله

مشاهده خواب ظهور و قیامت

تعبیر خواب ظهور و قیامت چیست ؟سلام خواب دیدم قیامت آشکار شد و از هوا همه چیز می ریخت زمین من داد زدم گفتم قیامت آشکار شده امام زمان ظهور میکنه چیزهایی که می افتاد به همه میخورد بمن نخورد گفتم خوبه و شکر بمن چیزی نخورد.تعبیرش چی

 

تعبیر خواب :

تعبیر خواب ظهور و قیامت ان شاالله خیراست و از روسفیدان در قیامت هستید .

قرآن کریم در سوره مبارکه اعراف / ۱۸۷ : یسْئَلُونَک عَنِ السَّاعَةِ أَیانَ مُرْساها قُلْ إِنَّما عِلْمُها عِنْدَ رَبِّی لا یجَلِّیها لِوَقْتِها إِلاَّ هُوَ ثَقُلَتْ فِی السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ لا تَأْتیکمْ إِلاَّ بَغْتَةً یسْئَلُونَک کأَنَّک حَفِی عَنْها قُلْ إِنَّما عِلْمُها عِنْدَ اللَّهِ وَ لکنَّ أَکثَرَ النَّاسِ لا یعْلَمُونَ (ترجمه: درباره قیامت از تو میپرسند که در چه وقت واقع می‌شود؟ بگو: «واقعهای بس عظیم در آسمان‌ها و زمین است و فقط پروردگار میداند و جز او کسی وقتش را نمیداند و به طور ناگهان میآید،» چنان از تو میپرسند که گویی از وقوع آن خبر داری، بگو: «علم آن نزد خداست، ولی بیشتر مردم نمیدانند.

فقط خداوند از زمان فرارسیدن روز قیامت اطلاع دارد؛ به همین دلیل، فرارسیدن قیامت، ناگهانی است، به گونه‌ای که بسیاری در غفلت به سر می‌برند.

همچنین پیامبر اکرم در این زمینه می‌فرماید:

در قیامت هیچ بنده‌ای قدم از قدم بر نمیدارد تا از چهار چیز سؤال شود: از عمرش که در چه راهی تمام کرده؟ و از مالش که از کجا جمع‌آوری نموده و در چه راه مصرف کرده است؟ و از عملش که چه کاری انجام داده؟ و از محبت ما اهل بیت!

آل عمران / ۳۰: یوْمَ تَجِدُ کلُّ نَفْسٍ مَّا عَمِلَتْ مِنْ خَیرٍ مُّحْضَرًا وَمَا عَمِلَتْ مِن سُوءٍ (ترجمه: روزی که هر انسانی هر کار نیکی که انجام داده است، نزد خود حاضر می‌یابد و هر کار بدی را که انجام داده است نیز، حاضر و آماده می‌یابد.

به عبارت دیگر: پاداش‌ها وکیفرها، نعمت‌ها و سختی‌ها، واقعیت اعمالی است که انسان در دنیا انجام داده است و در زندگانی اخروی، حقیقت آن نمایان شده است.

انتظار یکی از مقولاتی است که درجه ایمان و یقین را برای مؤمن مشخص خواهد کرد. روایات بسیاری بر این امر تاکید کرده اند.خوشحالی شما نشان از ایمانی است که نسبت به انتطار دارید .

نتیجه حاصل برای تعبیر :

با توجه به مطالبی که بیان شد و احساس خوبی که در زمان رویا داشتید . این خواب خیر است و عزت و رحمت چون انتظار برای مؤمن همین ویژگی را دارد . گشایش در تنگناها و رفع مشکلات ان شاالله برای شماست . نعمتی است که از طرف خداوند بر شما اعطا می شود و آبرو و عزت شما محفوظ خواهد بود . رحمت ، گشایش و رزق و روزی میتواند هم جنبه معنوی و هم جنبه مادی داشته باشد . بشارتی است برای شما .

امام صادق (ع) نیز تعبیر قیامت را در سعادت و رستگاری برای خود و خانواده ، رهایی و نجات از غم و غصه،برطرف شده ظلم و ایجاد عدالت دانسته اند .

ناگفته نماند که این خواب می تواند یک هشدار در مورد سستی هایی که در دین انجام داده اید هم باشد.

گاها و ناخواسته و یا از روی سهو مواردی پیش آمد می نماید که موجب غفلت در اعمال و رفتار خواهد شد . به هرجهت امر عظیم قیامت یکی از مسائلی است که هرگز نباید از ذهن دور شده و باید قریب الوقوع پنداشت .

چیزهایی که از آسمان به حالت سقوط می افتادند مشکلات و موانعی هستند که خوشبختانه آسیبی به شما نرساندند . ممکن است موارد سهوی و یا غفلتهایی باشند که با آن رو به رو میشوید .و یا مشکلاتی که در زندگی به وجود می آید .

توجه داشته باشید که ان مع العسر یسرا بعد از هر سختی آسانی خواهد شد .

توصیه می شود :

صدقات همیشه حافظی برای احوالات شما و خانواده هستند . منتظر واقعی همیشه و در همه حال آمادگی لازم را باید داشته باشد که الحمدالله شما دارید . صبور باشید و با درایت و از راه مناسب موانع و مشکلات را برطرف کنید .کانون گرم خانواده را با درایت مدیریت کنید.

در پناه خداوند باشید.

 

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.