جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب لباس سفید رهبر

تعبیر خواب لباس سفید رهبر
مقاله

مشاهده خواب لباس سفید رهبر

تعبیر خواب لباس سفید رهبر چیست ؟ من پریشب بعد از نماز صبح خواب دیدم رهبرمون آقای خامنه ای با لباس سرتاسر سفید بدون عبا و ‌‌کلاهی که حاجی‌ها میزارن سرشون روی یه صندلی نشسته بودن و من پایین پاشون ، پیش خودم فکر میکردم حالا که رهبر روبروم نشسته چی ازش بخوام که یکی از دوستای صمیمی ام با همون لباس سفید کنار آقا نشسته بود و سرشو گذاشته رو شونه ایشون ، یهو آقا به من گفت کاش من چند تا از اینا داشتم ( اشاره به دوست من داشت) دیگه غصه نمیخوردم دیگه روم نشد چیزی ازشون بخوام فقط به صورتم لبخند میزد

غمی تو دلم بود که میخواستم عنوانش کنم ولی سکوت کردم     اشتغال ذهنی   متاهل

تعبیر خواب :

تعبیر خواب لباس سفید رهبر خیر است ان شاالله

به طور کلی استفاده از لباس سفید مطلوب است. از نگاه قرآن و روایات رنگ سفید مثبت است و به طور کلی در اسلام رنگ سفید به این عنوان که رنگ لباس بهشتیان است اهمیت خاصی دارد لذا در جریان های مختلف اسلامی به سفید و لباس سفید اهمیت خاصی میدهد.

از حیث روانشناسی هم ( همانطور که در روایت امام صادق (ع) فرمودند) سفید را  نماد پاکیزگی میدانند.رنگ سفید نماد صلح و آرامش است.

امام صادق( ع) لباس سفید در رویا را دال بر این که دینش در مسیر درستی قرار دارد دانسته اند. چرا که لباس اهل بهشت است و آنان دین پاکی داشتند که بهشتی شدند. در قرآن اشارات زیادی به رنگ سفید شده است میفرماید : یوم تبیض وجوه و تسود  وجوه …  .

در مورد لباس نیز قرآن میفرماید : « هُنَّ لِبَاسٌ لَّكُمْ وَأَنتُمْ لِبَاسٌ لَّهُنَّ» که در مورد زن و شوهر است .

با توجه به موارد فوق دو نکته نتیجه می شود : 

اول اینکه: دیدن شخصیتی والا مقام از سلاله سادات همچون رهبری بزرگوار خیر است و ان شاالله حاجت روا می شوید . توسل به معصومین (ع) داشتید و ایشان هم از همان تبار هستند .

لباس سفید حاکی از آن است که رهبری در مسیر درست و صحیحی حرکت کرده و از اهل بهشت، نشستن شما پائین پای ایشان یعنی ولایت پذیر هستید و در رکاب ایشان انجام وظیفه و ادای تکلیف می کنید . گرچه به نظر کوچک و ناچیز باشد . آنچه اهمیت دارد نفس کار و کیفیت آن است نه کمیت آن . در نتیجه به عنوان یک همسر گرچه روزمره باشد ولی جهاد می کنید . پیامبر (ص) می فرمایند :جهاد زن خوب همسر داری است که در واقع مدیریت مناسبی است که در زندگی انجام می دهید .

نکته دوم اینکه : همانطور که گفته شد لباس همراه و همسر شماست که خوشبختانه ایشان هم درمسیر هدایت و مثل شما با تقوا . دوستتان هم در همین راستا و مسیر هدایتند .

اشاره رهبری به چنین دوست و همراهی و ناراحتی از قلت آنها حکایت از یارانی است که پا در رکاب بوده و همراه باشند . ولایت پذیری با درجه ایمانی قوی آرزوی هر مؤمنی است .لبخند ایشان نشان از رضایتی است که داشته اند .

لذا توصیه می شود:

در مسیر ولایت خود را حفظ کنید تا به عزت و بزرگی برسید . ان شاالله غم از دل شما زدوده شود که در رکاب رهبری هستید . توکل داشته باشید خداوند نظارگر ماست و ان شاالله مشکلات برطرف خواهد شد . دنیا محل گذر است .

به داشتن همسر و همراهی با ایمان خوشحال باشید که یکی از نعمتهای خداوند است .

صدقه دهید برای حفظ ایمان و خدا را شاکر باشید از لطف خداوند . توسل به معصوم (ع) کنید . سلاله سادات نیز به شما لبخند زده .

در پناه خداوند باشید و همیشه در زندگی موفق و مؤید . یا علی         

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
3
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.