جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب سفر به سوریه

مقاله

خواب سفر به سوریه

تعبیر خواب سفر به سوریه چیست ؟
خواب دیدم دارم وسایل سفر رو جمع می‌کنم تا با خواهرم سوریه بریم.
دنبال روسری سبز بودم که خواهرم روسری سبزم را میخواست سرکند.
به او گفتم خودم می‌خواهم آن‌را سر کنم . او یک روسری سبز دیگه سرش کرد و بعد برادرم، من و خواهرم را فرودگاه برد تا سوار هواپیما شویم.تعبیر خواب سفر کردن به سوریه چیست ؟

تعبیر خواب زیارت 

تعبیر خواب زیارت مراقد مطهر معصومین علیهم السلام و امام‌زاده‌های والا مقامی چون حضرت زینب س ، گامی در مسیر تزکیه است. این دیدارها، مقدمه «قرب معنوی» است و زمینه برای همسو شدن با آن انسانهای والا و اسوه‌های کمال را فراهم می کند.
زیارت، نوعی حضور در برابر «آینه» و خود را به «میزان» عرضه کردن است.

 

وقتی در رویا به زیارت امام‌زاده‌ای مشرف می‌شویم با توجه به اسم مبارک آن امام‌زاده و صفات برجسته ایشان، تفضلاتی به رائی می‌شود . ویژگی‌ها و کمالات حضرت زینب س بسیار زیاد است. من جمله، امام سجاد ع در خطاب به عمه‌‏اش س فرمود: انت عالمه غیر معلمه وفهیمه غیر مفهمه : شما بی آنکه آموزگاری داشته باشی،  عالم و دانشمند هستی. حضرت زینب س كه حضور هفت معصوم را درك كرده، در تمامى ابعاد ولایت مدارى (معرفت امام، تسلیم بى چون و چرا بودن، معرفى و شناساندن ولایت، فداكارى در راه آن …) را سرلوحه زندگی خود قرار داده بودند. صبر و ایثار در مقابل آن بانوی والا مقام  سر تعظیم فرود می‌آورد. 

 

ان شاء الله از سوی حضرت زینب س تفضلاتی به شما می‌شود. مثلا شما اگر در زندگی صبور نیستید به برکت حضرت در مشکلات زندگی صبور می‌شوید یا نورانیت علمی که افاضه الهی است ، به شما داده می‌شود.
در زمینه ولایت مداری درجات بالاتری را کسب می‌کنید .

امام جعفر صادق‌ ع: 
عَلَی العاقِلِ أنْ لایَكونَ ظاعِناً اِلاّ فی‌ثلاثٍ: تَزَوُّدٍ لِمَعادٍ أَو مَرَمَّةٍ لِمعاشٍ اَو لَذَّةٍ فی غیرِ مُحَرّمٍ.
انسان عاقل جز برای یکی از سه چیز مسافرت نمی‌کند، یا برای نیل به معارف الهی و ذخیره برای روز معاد، یا جهت درآمد و تحصیل معاش و یا برای سیاحت و سرور در غیر امور حرام و نامشروع.
این سفر معنوی در رویا می‌تواند نمادی از عقلانیت شما در عالم واقع باشد .

پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم:  سافِروا تَصِحّوا و تَغنَموا.
مسافرت كنید تا سالم و تندرست بمانید و بهره‌ها نصیبتان گردد.

دیدن رویای سفر دلالت بر کسب رزق حلال است .اگر بیماری دارید ان شاء‌الله شفا می‌یابید ، و یا نشاط و شادابی و سرزندگی پیدا می کنید .

لباس تعبیر به تقوی و همسر می‌شود .

تشبیه تقوا و پرهیزکارى به لباس، تشبیه زیبایی است؛ زیرا لباس هم بدن انسان را از سرما و گرما حفظ می‌کند، هم سپرى است در برابر بسیارى از خطرها، هم عیوب جسمانى را می‌پوشاند و هم زینتى برای انسان است. همان‌گونه روحیه تقوا و پرهیزکارى نیز علاوه بر پوشانیدن بشر از زشتى گناهان و حفظ از بسیارى از خطرات فردى و اجتماعى، زینت بسیار بزرگى براى او محسوب می‌شود. زینتى است چشم‌گیر که بر شخصیت او می‌افزاید.

تعبیر رویا 

الحمد لله دو خواهر همراهِ مومن و ولایی که لباس تقوی برتن کردید  .
در انتخاب روسری با اشتیاق رنگ سبز را ترجیح داده و بر آن تاکید داشتید و بر هم پیشی می‌گرفتید .الحمد لله هر دو با روسری سبز که نمادی از لباس بهشتیان و سادات و اهل بیت ع است راهی زیارت بانو زینب س شدید ، تا با عشق و محبت، دوستی و ولایت پذیری اهل بیت ع را بیش از پیش پذیرا باشید .
ان شاء الله در عالم واقع درجات تقوا و ایمانی شما بالاتر رفته و ولایت پذیری در زندگی‌تان نمود بیشتری پیدا می‌کند . مورد عنایت حضرت رقیه س و حضرت زینب واقع می‌شوید و دعا و خواسته‌ای دارید ان‌شاء الله به اجابت می‌رسد و گناهانی از شما بخشیده می‌شود و یا دغدغه‌ای دارید که به امنیت می‌رسید .
از پاداش و ثمرات صله رحم بهره‌مند می‌شوید. رزقتان واسع و عمرتان طولانی تر می‌شود .

همسر به لباس نیز تعبیر می‌شود «… هُنَّ لِباسٌ لَکُمْ وَ أَنْتُمْ لِباسٌ لَهُنَّ …» .به این معنا که زن و شوهر پنهان کننده عیوب یکدیگر بوده و جمال و اخلاق حسنه هر یک از آن دو، مایه مباهات و افتخار دیگری می‌باشد.
ان شاء الله همسری با ایمان و ولایی نصیبتان میشود و چه بسا از مردی سادات قسمت شما شود . ( روسری سبز ) .

توصیه

ان شاء الله در جهت کسب معرفت نسبت به اولیاء دین برآمده و در زندگی پیرو آنان باشید .
صدقه داده و با استغفار درهای رحمت و مغفرت الهی را باز کنید .
از صله رحم غافل نشوید و در مسیر خیر و خوبی یاری‌گر و همراه هم باشید. از توسل به حضرت زینب و حضرت رقیه سلام الله علیهما غافل نشوید . 

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

18 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
18
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.