جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب گاو سفید

تعبیر خواب گاو سفید
مقاله

مشاهده تعبیر خواب گاو سفید

 

تعبیر خواب گاو سفید چیست ؟خواب دیدم که شب بود و دم درب باز یک سوله بزرگ ایستاده بودم که میدونستم کسی داخلش نیست بعد از داخل سوله صدایی اومد نگاه کردم دیدم که یک گاو که اول دیدم سر نداره و پوست بندش هم کنده شده بود داره تند به سمت درب فرار میکنه که بره بیرون من درب رو بستم و محکم نگه داشتم نگذاشتم که بیرون بره بعد چند دقیقه رفتم داخل دیدم که یک گاو سفید بزرگ با لکه های سیاه بود که سر داشت قسمت هایی از پوستش ساییده شده و زخم بود و ایستاده بود یک نفر پشتش بود و داشت گوساله هاش رو به دنیا میاورد سه تا گوساله به دنیا آورده بود که زنده بودن و مفگت چندتای دیگه هنوز هست و گاو ایستاده بود اون شخص هم داشت کمک میکرد بقیه گوساله هارو بیرون می کشید و به دنیا میاورد.

احساس در زمان رویا؟ احساس خواصی نداشتم عادی بود اما زمانی که گاو میخواست فرار کنه کمی ترسیده بودم که بعد ترسم برطرف شد.

وضعیت اشتغال ذهنی؟مدتی هست که بابت کاری که با شخص بسیار خوب و مومنی که شریک شدم در گیری ذهنی و عذاب وجدان دارم چون همه تلاشم رو کردم اما فعلا ضرر خیلی زیادی کرده به خاطر من       متأهل

تعبیر خواب :

تعبیر خواب گاو سفید ان شاالله خیر است .

گاو از جمله چهارپایان حلال گوشتی است که از همه اعضای آن استفاده می شود . قرآن در آیات ۱۴۴تا۱۴۶/انعام می فرماید: دو آیه بیان‌گر احکام گوشت گاو برای یهودیان است که در یک آیه حلیت را بیان نموده که بر خود حرام کرده بودند و در آیه دیگر حرمت گوشت گاو را بر یهودیان جهت مجازات مطرح کرده است .

طبق آیات ۴۹/انعام حضرت یوسف(ع): گاو ماده ای که باردار باشد نشان از رزق و روزی و برکتی است که وجود دارد .

از طرفی نیز امام صادق(ع) تعبیر گاو ماده باردار را مبنی بر: مال ، بزرگی،ریاست،نیکویی و منفعت دانسته اند .

گاو بی سر حاکی از مشغولیت ذهنی شما بوده که به قولی در کار دچار مشکل شده و متضرر شده اید.با بستن در و جلوگیری از فرار گاو  مانع از ضرر بیشتر می شوید . و در واقع گاوی که نه سرداشته و نه پوست ، که نشان از کاری بوده که شما در حال انجام آن هستید. سر در رأس وجود دارد محل تأمل ،تفکر و تدبیر است . محلی که باید حساب شده نقشه کشید و تمامی جوانب کار را سنجیده و در نظر گرفت که به نظر میرسد شما شاید در ظاهر و در ابتدا به این ترتیب عمل کرده باشید ولی یا مدیریت خوبی نداشتید و  یا در مواردی ناخواسته اشتباهاتی داشته اید .

اما وجود شریکی مؤمن با سرمایه ای حلال و تلاش شما در راه کسب حلال مانع از بسیاری از مشکلات بعدی شده است . گاو ماده ای که چندین گوساله به دنیا آورده حاکی از افزایش رزق و روزی حلال و رونق کار خواهد بود ان شاالله .

احتمال دارد فردی که کمک می کرده تا گوساله ها به دنیا بیایند همان فرد مؤمنی باشد که شریک شماست و یا فردی که می توانید از راهنمایی های ایشان در جهت بهتر شدن امور استفاده کنید .

رنگ سفید گاو نیز بر برکت و روزی دلالت دارد گرچه لکه هایی از سیاه داشته ،می تواند مشکلاتی در امور باشد که به جهت طبیعی است . اما بایداز تجربیاتی که در کارپیدا کردید با وجود ضررهایی هم که متحمل شدید استفاده کرده و از این به بعد با تدبیری عاقلانه و گاها هم اندیشی با متخصصان کار را پیش برده و ارتقاء دهید .

نا امید نباشید توکل به خدا کنید و البته توسل به معصومین (ع) داشته باشید. زیرا در حالی که کاملا ناامید هستید خداوند درهای رحمت را باز کرده و با وجود اینکه گاو سفید پوست تنش سائیده شده گوساله های زیادی به دنیا آورده و برکت را افزون کرده است .

در واقع این خواب هم جنبه بشارتی دارد زیرا نوید رزق و روزی دارد و هم جنبه هشدار دارد تا کارها را بر اساس تدبیر و عقل داشته باشید.

توصیه ما به شما :

صدقه برای برطرف شدن مشکلات و موانع و همچنین حفظ پیشرفت های حاصله .

توجه به گاو بی سر داشته باشید که بدون فکر و مشورت با افراد خبره ادامه ندهید .

در صورت تمایل قربانی کوچکی انجام دهید ولو به خروسی باشد .

از فرصت دوباره ای که خداوند برای شما به وجود آورده نهایت استفاده را داشته باشید . تدبیر کنید و دقت در امور .

ان شاالله بعد از برطرف شدن مشکلات و فراوانی روزی به شکرانه آن انفاق کنید تا برکت مال افزون شود .   

خود را در پناه خداوند قرار دهید .

  

 

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
2
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.