جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب دریا، خضر نبی

تعبیر خواب خضر نبی
مقاله

مشاهده خواب دریا، خضر نبی

تعبیر خواب دریا،خضرنبی چیست؟ سلام امروز خواب دیدم که همراه با مادرم و لیلا از دوستان مادرم و مادر لیلا داریم از یه راه باریک خاکی از وسط دریا می گذریم و به سمت ساحل میریم لیلا میگفت اگه کسی بیوفته تو آب غرق میشه یه دختر حدودا دو ساله هم داشت که در واقعیت نداره(یه پسر تقریبا همین سنی داره) دخترش افتاد تو دریا کاملا زیر آب بود ولی نهایت عمق آب اون قسمت همقدم خودش بود که دستشو گرفتم آوردمش بیرون نزدیک ساحل که شدیم مادرم و لیلا و دخترش از دریا اومدن بیرون ساحل گل آلود بود مادرشو نمیدونم غرق شد یا نه ولی خودم که می خواستم از اون راه باریک بیام بیرون مابین آب و ساحل گیر کردم هرچی تلاش میکردم نمیتونستم انگار یکی پامو گرفته بود و می کشید با دستم پامو لمس کردم که متوجه شدم دستایی پامو گرفتن و نمی‌ذارن بیام بیرون و بعد از لحظه ای منو به دریا کشیدن و به یه جای ناشناخته(خشکی) بردن و اونجا حضرت خضر رو دیدم بعدش اتفاقایی افتاد که یادم نمیاد. بعدش نمیدونم چطور شد خودمو تو یه سالن ورزشی دیدم فکر کنم جشن بود پسرخالم که تازگی فوت کرده به عنوان خواننده اومد که بخونه (خواننده نیست) میدونستم که فوت شده و برام عجیب بود به چیزی که میخوند گوش دادم که ببینم حلاله یا نه وقتی که دیدم مشکلی نداره گوش دادم

وقتی کودک تو آب افتاد نگران وقتی پامو گرفتن خنثی و وقتی پیش حضرت خضر رفتم رو درست یادم نیست خوب یا خنثی

   مجرد

تعبیر خواب :

تعبیر خواب دریا،خضرنبی ان شاالله خیر است  .

 دریا، دلالت بر برکت و رزق و روزی است و در قرآن و روایات بر این امر تاکید شده است، چرا که خداوند برخی از نعمت هایش را در دریا قرار داده است .

در روایت آمده است : من قتل فی سبیلالله فهو شهید ومن غرق فی سبیلالله فهو شهید . اگر کسی در راه خدا کشته شود شهید است و اگر کسی در راه خدا غرق شود نیز شهید است.

تعبیر دریا خیر است و برکت ورزق و روزی حلال ، به نظر می رسد در مسیری از زندگی قرار خواهید گرفت که علاوه بر فراز و نشیب هایی که دارد اما منتهی به خیر و برکت خواهد بود .

نتیجه حاصل :

وجود دختر برای دوست شما همان برکتی است که خداوند نصیب ایشان کرده ،غرق شدن در دریا تعبیر  مثبت دارد و وقتی دختربچه را نجات می دهید یعنی سبب خیر برای ایشان خواهید بود .

حتی غرق شدن خودتان نیز تعبیر به خیر است مطمئنا در پناه خداوند قرار دارید که عوامل یا وسوسه هایی شما را از برکات الهی بی نصیب ننماید . قرآن کریم در آیات ۶۰ تا ۸۲ سوره مبارکه کهف داستان خضر نبی را بیان می کند . با تلاوت آیات فوق متوجه خواهید شد که خداوند حکمتهایی را در کارها دارد که شاید در مقام فهم بنده نباشد .

مروری بر آیات این مطلب را بیشتر نمایان میکند . یعنی فقط به ظواهر امور توجه نداشته باشید . بسیاری از اوقات مسائل به همان صورتی که می بینید نمی باشند . خداوند دری از رحمت را برای شما باز خواهد کرد . چه رزق مادی و چه معنوی .

امام صادق (ع) می‌فرمایند:

اگر حضرت خضر (ع) را ببینی، یـعـنـی همیشه در ایمنی خواهی بود و عمر طولانی به دست می‌آوری.

طبق برخی از روایات حضرت خضر (ع) مانند حضرت عیسی (ع) زنده هستند .

   نکته قابل تأمل ، با توجه به مجرد بودن شما اینطوربه نظر میرسد که ان شاالله امر خیری در پیش دارید .  در انتخاب دقت داشته باشید که فقط به ظواهر و آنچه که می بینید اکتفا نکنید .

لذا توصیه می شود :

ضمن صدقه به شکرانه حفظ دریای رحمت و برکت ، تمامی جوانب کار را بسنجید . با دقت و منطق با مسائل برخورد داشته باشید . از نظرات دیگران استفاده کنید . تا عمر رحمت و برکت برای شما طولانی باشد . در صورت لزوم مناسب است تا با مشاورین مذهبی در این زمینه صحبتی داشته باشید .

در پناه حق بودن در امنیت بودن است .

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.