جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب غذای خارجی

تعبیر خواب غذای خارجی
مقاله

مشاهده خواب غذای خارجی

تعبیر خواب غذای خارجی چیست ؟من چند روز یک خوابی دیدم که در خیابان ما یک افرادی از کشورهای دیگه اومدن و در کنار خونه ما وایستاده بودند و خیلی سر و صدا بود این افراد به مردم گوشت حرام میدادند مثل گوشت خر .من وارد خونمون شدم و مادرم داشتند نون میپختن این افراد کاری کرده بودند که مردم نتونن از غذاشون استفاده کنند و خمیری که مادرم برا نون میپخت موادی گذاشته بودن که مادرم هر خمیری که ورمیداشت تو دستش ذوب میشد .من با دیدن این وضعیت تصمیم گرفتم از خونه بزنم بیرون همون موقع که داشتم میرفتم یکی از اون افراد گفتش بیا ما بهت غذا میدیم من بهش گفتم من غذای حرام نمیخورم و زدم بیرون .رفتم تو کوچه پیش خونه همسايمون که سوپر مارکت دارن تو خواب سوپرمارکتشون خالی خالی بود و فقط چنتا کارتون توش بود که داشتن جمعش میکردن و مغازه رو میبستن .من به همسايمون گفتم این خارجیا تو هوا به موادی پخش کردن که گذاشتن تموم غذا ها فاسد بشه بعدش دیدم به سمت جاده و باخودم تکرار میکردم یا صاحب الزمان ظهور کن یاصاحب الزمان ظهور کن اینا نشانه های آخر زمانه ظهور کن .همینطور که اینو باخودم تکرار میکردم به دختری انقد خوشگل و حجاب کامل داشت وهمراهش چندتا بچه کوچولو بودن سمت من اومد و گفت بیا بامن از اینجا ببرمت ی خیابان دیگه.منم باهاش رفتم .از جاده که رد شدیم دختره سمت یک خیابان دیگ رفت و من سمت پارک رفتم .پارک هم تو خواب خیلی سرسبز بود .تو پارک ی پسری دیدم که ۱۹ سال داشت من تاحالا این پسرو توواقعیت ندیده بودم.این پسره دستشو تو دستم گذاشت وباهش قدم زدیم در طول راه از هم دیگ خوشمون اومد .همونطور که قدم میزدیم به یک مغازه رسیدیم که لباس میفروخت .وارد مغازه شدیم داخل مغازه یک خانواده ای بودند که داشتند خرید میکردند .این خانواده یک دختر بچه ای داشتن که هریک لباسی خوشش اومده بود اما خانوادش توان مالی نداشتن براش بخرن .این پسره اومد هرچی که داشت نداشت رو مثل سکه وپول به صاحب مغازه داد که دختره اون لباس رو بگیره منم با تعجب نگاش میکردم .واحوال بیدارشدم

خواهش میکنم تعبیرشو بگین ممنون میشم.

نگرانی .ترس .اضطراب         مجرد      ذیل علائم ظهور

تعبیر خواب :

تعبیر خواب غذای خارجی ان شاالله خیر است .

قرآن کریم می فرماید : وَ الْأَنْعامَ خَلَقَها لَکُمْ فِیها دِفْ‏ءٌ وَ مَنافِعُ وَ مِنْها تَأْکُلُونَ» و نیز «وَ الْخَیْلَ وَ الْبِغالَ وَ الْحَمِیرَ لِتَرْکَبُوها وَ زِینَهً وَ یَخْلُقُ ما لا تَعْلَمُونَ»

و چارپایان را برای شما آفرید که برای شما (پوست) آنها گرما و سودهای دیگر هست، و هم از آنها می‌خورید» و «اسبان و استران و درازگوشان را (آفرید) تا بر آنها سوار شوید و مایه تجمل نیز هست، و نیز چیزهایی که شما نمی‌دانید آفرید.

طبق روایتی که از امام صادق نقل شده: أنعام اشاره به گاو و گوسفند و شتر است که برای خوردن آفریده شده‌اند و اسب و قاطر و الاغ برای سوار شدن.

بر اساس مواردی که بیان شد گوشت برخی از چهارپایان حلال ،حرام و یا کراهت دارد . در سیستم بدن حیوانات مختلف هزاران هزار مولکول، آنزیم و فاکتورهای مختلف وجود دارد که بسیاری از آنها تاکنون بر بشر مخفی مانده و هر یک کارکردهای مختلف دارند و از کجا معلوم که برخی از آن عوامل داخلی باعث این حکم نشده است و یا امری دیگر.

البته برای هرکدام از احکام وارده ادله متقن نیز وجود دارد که به برخی از آنها دست یافته و بسیاری دیگر نیز هنوز در حیطه علم بشر قرار نگرفته اند ولی حکمت و مصلحتی قطعا برای آن وجود دارد .

چنانچه وجود قند در گوشت اسب سبب شده نسبت به میکروب‌ها زیاد حساس نگردد و زود در معرض مخاطرات قرار گیرد. گوشت‌های خر و قاطر هم شبیه گوشت اسب بوده و خوردن آنها مکروه است .

 با توجه به موقعیت مجردی شما احتمالاتی در نظر گرفته خواهد شد :

نان خیر و است و برکت اما برکت آن به عواملی بستگی دارد . احتمال قوی تر اینکه خواستگاری دارید که موقعیت مالی خوبی دارد ولی به نظر می رسد اموال ایشان شبه ناک بوده و برکتی ندارد . شاید از نظر مالی تأمین باشید ولی دلتون رضایت ندارد علاوه بر اینکه بسیار مقید به احکام و موارد شرعی هم هستید و این نکته بسیار مهم و قابل توجهی برای شروع یک زندگی و عدم استفاده از لقمه حرام و یا شبه ناک است . و آنچه مسلم است در روحیات و جنبه معنوی نیز تأثیراتی خواهد داشت .زیرا حرام و مکروهات یقینا بی تأثیر در معنویات نخواهد بود .

احتمال دیگر ، اگر شاغل هستید همین حالت در ارتباط با کار و شغل وجود دارد . ممکن است موقعیتی و یا پیشنهاد کاری داشته باشید که در ظاهر مناسب با در آمدی مکفی ولی در مواردی دارای کراهت و شبه ناکی است . دقت در امور و بررسی جنبه های مختلف را حتما داشته باشید .

در حالت سوم ، احتمال می رود مالی به دست شما برسد که در حالات بیان شده است .

خارج شدن از محیطی که در آن قرار دارید تحولاتی در زندگی شما به وجود خواهد آورد . البته به این معناست که از افکار اینچنینی خارج شوید . ممکن است از شغلی که اینچنین پیشنهاداتی دارد و یا خارج شدن از مادیات و یا خواستگارانی با شرایط و ظاهری فریبنده .

خواستن غذا از همسایه نیز چشم دوختن و تکیه به غیر از خداست . روزی رسان خدایی است که به احوالات آشناست . امکان دارد در ابتدا با سختی روبرو شوید ولی عاقبت خوب و رزق و روزی با برکتی خواهید داشت .

دختر خانمی که راهنمای شما در انتخاب راهی مناسبتر بوده حاکی از مسیری است که با عفاف و الگو گیری از حضرت زهرا (س) با ظاهری آراسته است بچه های همراه نیز نعمات و حسناتی هستند که در این مسیر خداوند قرار خواهد داد که بستگی به انتخاب درست و مناسبی که خواهید داشت .

وجود سرسبزی پارک نیز خیر است و نشان از انتخاب مسیری درست دارد . پسری که نمی شناسید صرفا امرخیر نیست ولی خیر و برکتی نصیب شما خواهد بود چه مادی و چه معنوی .

اما وارد شدن به مغازه لباس فروشی برای خرید لباس حکایت از همسری است که از نظر مالی به انفاق کرده و به اینجور مسائل دقت دارد . کمک به افرادی که توان مالی ندارند سبب برکت در رزق و مال می شود .

توسل به امام زمان (عج) همسویی با معصوم و قدم برداشتن در این مسیر است .

توصیه میشود :

صدقه برای محافظت و آسیب های احتمالی . با مشورت ، فکر،عقل تصمیم و انتخابی منطق داشته باشید . ظاهر باید همراه با باطنی خوب باشد . اسلام نیز شرع و عرف را در نظر میگیرد .

در پناه خداوند موفق موئد باشید .      

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.