جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب توسل به شهدا

تعبیر خواب توسل به شهدا
مقاله

مشاهده خواب توسل به شهدا

تعبیر خواب توسل به شهدا چیست ؟ اول از همه بگم خوابی که دیدم به شدت برام واقعی تجسم شده بود و بعد از اینکه بیدار شدم واقعا از وضوح خوابم متعجب بودم.

قبل از اینکه بخوابم داشتم به شهدا گلایه میکردم که این همه اومدم راهیان نور ازتون کمک خواستم که کمکم کنید تا بتونم تو نماز هام ثابت قدم باشم اما کمک نکردین و همچنان با نماز خواندن مشکل دارم و بعد از گلایه با ناراحتی خوابیدم

در خواب دیدم در فضای سبز و جنگل زیبایی هستم و روی بلندی ای و تنها هم نبودم عقب من و کنارم انسان های دیگه ای بودن که نمیشناختمشون بصورت دو ردیف که من و فردی که نمیشناختم از همه جلوتر بودیم و بقیه پشت سر ما دو ردیف رو تشکیل داده بودیم و متوجه شدم همه لباس بلند یکسره و سفیدی پوشیدیم و در خوابم پوشش من تعریفی از حجاب سر نداشت به عبارتی اصلا حس نمی‌کردم سرم پوشیدست یا شاید جسمی که در اون بودم جسم متفاوتی بود که نیازی به حجاب سر نداشت(در واقعیت با حجاب هستم) و خلاصه همگی به منظره زیبا نگاه میکردیم با کسی که کنارم بود ارتباط گرفتم (مرد و زن بودن هیچ کدام از همراهانمو تشخیص نمی‌دادم و فقط میدونستم مثل خودم انسانند)و متوجه شدم قرار هست امام زمان ظهور کنن و اونها از من میخوان تا محل ظهور رو مشخص کنم که روی کدام کوه رخ بده من ابتدا در ذهنم کوهی انتخاب کردم که بشه ظهور رو زیباتر دید بعد نظرم رو عوض کردم که چه اهمیتی داره که چطور ظهور رو تماشا کنیم بلکه مهم دیدن خود اقاست درنتیجه نزدیک ترین کوه رو انتخاب کردم تا زودتر آقا رو بتونیم ببینیم و وقتی بهشون اعلام کردم و با دست محل رو نشون دادم بلافاصله رعد و برقی درخشان بالای کوه رخ داد و حضرت پدیدار شدند و ایشون لباسی سبز رنگ و صورتی نورانی داشتند و از بالای کوه به ما که پایین کوه بودیم نگاه کردن و شمشیر از نیام بیرون کشیدن و متوجه شدم تلاش میکنن که خودشونو به ما برسونن همزمان که سمت ما میان انسان هایی با پوشش تیره سر راهشان پیدا میشن که نمیگذارن و ایشون با شمشیر با اونها میجنگند و آروم آروم سمت ما روانه میشن همونجا من از دیدن این صحنه ها چنان دچار هیجان شدم که از خواب پریدم در بیداری هم هیجان ادامه داشت و اشک میریختم..

تعبیر خواب :

تعبیر خواب توسل به شهدا خیر است ان شاالله .

توسل به شهدا و مقام والای ایشان از جمله اموری است به زیبایی معنویت وجود شهدا .

قرآن کریم : وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ). و هرگز گمان مبر آنها كه در راه خدا كشته شده‌اند، مردگانند؛ بلكه آنها زندگانى هستند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند.آل عمرا/۱۶۹

ممکن است شهیدی رو در خواب نبینید ولی روح درگذشته ای رو ببینید که  آدم خوبی بوده رو ببینید این خوابها ،خوابهای بشارتی هستند که موجب شادی دل مومن میشود.

وجود جنگلی سرسبز و زیبا نشان از رشد و نموی در زندگی و محیط خانواده است . درختان همیشه طراوت و شادابی دارند و البته ثمره میدهند . رویانندگی،برکت،نعمت از رنگ سبز است . انی اری سبع بقرات …. وسبع سنبلات خضر .. آیه ۴۳ / یوسف .

وجود افرادی در کنار شما که حس غریبی به آنها نداشته با لباسهای سفید حاکی از لباسهای اهل بهشت و پاکی آنها دارد . شهدا از جمله کسانی هستند که در بهشت با لباسهای سفید نزدپروردگارشان روزی می خورند و با توسل شما به آنها در کنار شما قرار گرفته و به شما بشارت داده اند که در کنار شما هستند و از حاجات شما با خبرند .

المومن کالجبل الراسخ   مؤمن مانند کوه استوار است . اهل بیت نیز در رویا به کوه تعبیر می‌شوند.

کوه نمادی از آرزوهای بزرگی است که دارید و می خواهید که انجام دهید .  

 امام صادق (ع) در مورد رعد و برق می فرمایند : خداوند ابا دارد از این که پدیده ها بدون دخالت علتشان بوجود آید .

 در این شکی نیست که فرشتگان مامور امر الهی هستند و به دستور الهی امور عالم را تدبیر می کنند چنان که خداوند در وصف آنان می فرماید« سوگند به فرشتگانی که امور را تدبیر می کنند» نازعات/ ۵

همچنان رعد/۱۲ : «هُوَ الَّذِی یُرِیکُمُ الْبَرْقَ خَوْفًا وَطَمَعًا وَیُنْشِئُ السَّحَابَ الثِّقَالَ » اوست کسى که برق را براى بیم و امید به شما می نمایاند و ابرهاى گرانبار را پدیدار مى‏کند.

بنابراین امورات دنیا با قاعده و اصولی است که با تدبیر پروردگار و بر اساس حکمتی است که شاید ما از آن بی اطلاع بوده و یا قدرت درک آن را نداشته باشیم .

انتظار برای ظهور هم نشان از ایمان شما و ثبات در دین است . زیرا منتظر با ایمانش به حقیقت ظهور خواهد رسید .

آرزوها و حاجات بزرگ و بلندی دارید که گاه سبب می شود تا موانعی به وجود آید و مشکلات که با رنگ سیاه و تاریک نمایان شده مانع از رسیدن به آنها شوید .

شمشیر در تعبیر امام صادق ((ع) :نمادی از قدرت ،ولایت ،محبت ،منفعت ،پیروزی و فرزند است .

تدبیر امورات

ایمان و توسل به شهدا و همراهی کردن ایشان در رسیدن به حاجات با قدرت ایمام به ولایت و محبت اهل بیت (ع) میسر می شود . همانطور که در رویا سعی کردید که نزدیکترین کوه را انتخاب کنید تا به مقصد برسید در زندگی نیز بر همین منوال عمل کنید . در بسیاری از مسائل می توان آسان برخورد کرد و سبک زندگی اسلامی را پیش گرفت،اهل بیت (ع) و شهدا بهترین الگو در این زمینه هستند .

اما باید توجه داشته باشید که مقدرات عالم فقط در ید قدرت خداست و امورات عالم را خداوند به وسیله علتهایی به وجود خواهد آورد .همانطور که رعد و برق مقدمه ای برای باران و رحمت الهی است .وجود نوری درخشان حکایت از تقدیرات خوبی است که با کمی هیجان (رنگ صورتی)همراه است .هیجانی همراه با تمایلات احساسی که مراقبت در این زمینه لازم است .

دوست عزیز شما با توسل به شهدا خواهان ثبات قدم در ایمان بودید . شهدا با بشارتی که داده اند که ان شاالله حاجت روا خواهید شد . احتمال می رد به زودی صاحب فرزندی شوید که ثمره زندگی مشترک شماست و محب اهل بیت (ع) .

توصیه می شود :

به شکرانه توجه و عنایت پروردگار صدقه داده و انفاق کنید . صبر در ایمان و آنچه در انتظار آن هستید بهترین تمرین برای فرد منتظر است .

در برابر مشکلات مقاوم و استوار باشید از مشکلات نترسید صبوری در این راه بهترین راه حلی است که چشمه های حکمت را خداوند می گشاید . ان شاالله  

در پناه خداوند موفق و مؤید باشید .

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.