جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب برات حج در حرم رضوی

مقاله

خواب برات حج در حرم رضوی

تعبیر خواب برات حج در حرم رضوی چیست خواب دیدم به همراه مادر و دوستان خیرم حرم امام رضا ع رفتیم .
من یه چادر سفید با گل‌های ریز که از حرم گرفته بودم به سر کردم.
دوستم مهدیه از اول تا اخر داشت دعا میخووند .یه بسته آجیل مشکل گشا جلوش بود که انگار دعاها رو به اونا فوت میکرد(مثل جوشن کبیر).
بچه ها داشتن بین همه یه تعداد زیادی اجیل رو پخش میکردن . یه دفعه یکی از خادم‌های پیرمرد که ما رو می‌شناخت اومد پیش من و  سلام و علیک کرد و گفت: همسرت کجاست؟ باهاش کار داریم برنامه داریم. گفتم: همین دور وبر هست .همسرم پشت بلندگو رفت . یه دفعه دیدیم بسته‌هایی رو آوردن که انگار برات جایی بود که قرعه‌کشی میکردن تا به زائرا بدن . مامانم گفت برات کربلاست و دوید که بره جلو و بی‌قراری می‌کرد.
من گفتم مامان زشته، بی‌قراری نکن دیگه باخودم نمیارمتونا .
بنده خدا مامانم گفت باشه ،نرفت جلو ،بعد اومدم نزدیکتر دیدم رو بسته‌ها نوشته برات حج. انگار میخواستن قرعه کش کنن و بدن .
من هم پیش خودم می‌گفتم من یه مسابقه شرکت کردم اگه اون مسابقه جزء قرعه کشی باشه احتمال داره اسم من دربیاد. ظاهرا شب جمعه بود و‌این برنامه اتفاقی و بدون اطلاع قبلی بود. بعضی خدام هم فهمیدن و داشتن به سمت برنامه میومدن . تعبیر خواب برات حج در حرم رضوی چیست ؟

 پاداش زیارت امام رضا

پاداش زیارت امام رضا ع در روایات با توجه به معرفت زائر بسیار زیاد و فوق‌العاده است.  یکی از برترین فضیلت‌ها حج‌های مقبول بسیاری است.  ان شاء الله با توجه به ایمان و معرفت شما و حالات وخواسته‌هایتان در عالم واقع ثمراتش نصیبتان می‌شود.

در روایتی از  بزنطی نقل است که می‌گوید: نامه حضرت رضا «علیه السلام» را خواندم، در آن نامه چنین آمده بود: «به شیعیان من بگو زیارت من به اندازه هزار حج پاداش دارد.»
بزنطی می گوید از امام جواد «علیه السلام» از روی تعجب پرسیدم: به اندازه هزار حج؟ آن حضرت فرمود: «آری: به خدا سوگند کسی که او را زیارت کند در حالی که حق او را می شناسد، به اندازه هزار، هزار حج (یک میلیون حج) پاداش دارد»

پیامبر اعظم – صلی اللَّه وعلیه وآله – فرمود: «پاره تن من در خراسان دفن خواهد شد. هر انسان اندوهناکی او را زیارت کند، خدای عزوجل اندوه او را از بین خواهد برد و هر گناهکاری که به زیارت او بشتابد، خدا گناهانش را می آمرزد.»

جناب علی بن مهزیار می گوید: به امام جواد«علیه السلام» عرض کردم: آیا زیارت حضرت رضا «علیه السلام» فضیلت بیش تری دارد یا زیارت امام حسین «علیه السلام» حضرت فرمود: «زیارت قبر پدرم با فضیلت تر است؛ زیرا همه مردم به زیارت امام حسین می روند، اما قبر پدرم را تنها شیعیان خاص زیارت می کنند»

یاسر، خادم امام علی بن موسی الرضا «علیه السلام» از آن حضرت چنین نقل می کند: «برای زیارت هیچ قبری جز قبرهای ماسفر نکنید، بدانید که من ظالمانه با سم کشته و در سرزمین غربت دفن خواهم شد، پس هر کس برای زیارت من سفر کند، دعایش مستجاب و گناهانش بخشوده خواهد شد»

 تعبیر رویا 

شما با دوستان جهادی خود به همراه مهدیه خانم و مادر و همسرتان به زیارت امام رضا ع  مشرف شدید.
 دوست شما در عالم واقع مشکل و خواسته‌ای دارند و توسل به اهل بیت علیهم السلام  داشته و نذری کرده‌اند که ان شاء الله با دعا و توسلی که در رویا داشته و آجیل مشکل‌گشا پخش می‌کردند نمادی بر این است که حاجتشان‌ برآورده و نذری که در عالم‌ واقع دارند ادا می‌شود . چادر سفیدی که در حرم به شما دادند دال بر این است که بر تقوا و ایمانتان افزوده می‌شود . 

هر روز و هر ساعت در حرم رضوی جایزه های معنوی بی‌شماری بین زائران تقسیم میشود . اعطای جوائز و میزان آن با توجه به معرفت زائر متفاوت است.

خادمی از خدام امام ع شما و همسرتان را می‌شناخت و این امر نویدی است که گویا شما و همسرتان  هم‌ از خادمان حضرتید که به نظر آشنای این درگاهید و در عالم واقع با نیت پاکتان اعمال جهادی و یا خیرات و نیکی‌هایی که به مردم می‌کنید گویا در خدمت مکتب و طریق اهل بیت ع است . زیارت با معرفت امام رضا ع که مختص شیعیان است نمادی از لبیک گفتن و پذیرش دعوت حق و اسلام ناب است.

ان شاء الله  اجر حج‌ بجا آوردن در نامه عملتان نوشته شده چراکه  توفیق کارهایی را پیدا می‌کنید که ثواب حج دارد .

برای شما و مادرتان که مشتاق و دل‌کنده زیارت ابا عبد الله ع نیز بودید فضیلت زیارت حضرتش ع ثبت و ضبط می‌شود.
انما العمال بالنیات .

 حاجت روا می‌شوید و رزق مادی حلال و روزی معنوی گوارایی نصیبتان می‌شود. و نیز گناهانی از شما بخشیده می‌شود.

زندگی دنیا صحنه‌ای از مسابقاتی است که هر لحظه در آن حضور داریم و خوف و رجاء از صفات انسان‌های مومن در این صحنه هاست.

ان شاء الله با توجه به حضورتان در حریم رضوی و اشتیاقی که برای زیارت حضرات معصومین علیهم السلام در عالم واقع دارید و با امیدی که به کسب جایزه معنوی حج بسته بودید ، با عنایت آن بزرگواران، در عرصه مسابقه‌ای (امتحانی) در عالم واقع قرار می‌گیرید که  به خوبی عمل کرده و پاداشی مطابق حج نصیبتان می‌شود چرا که دعا در حرم رضوی به اجابت قرین است .

به امید حق  به زودی توفیق زیارت با معرفت خانه کعبه یا  یکی از حضرات معصومین ع نصیبتان می‌شود .

توصیه می‌شود :

در مسیر معرفت امامان علیهم السلام بیش از پیش قدم بردارید و در مسیر تبلیغ علمی و عملی سیره اهل بیت ع کوشا باشید .
چقدر خوب است که کارهای خیرتان را با نیت خادمی امام رضا ع انجام دهید و این‌گونه عرض ارادت خود را در زندگی همواره  نشان دهید و از عنایات ویژه حضرتش بهره‌مند شوید .
توبه و استغفار زمینه طهارت و رشد معنوی را برایتان هموار می‌کند .

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
2
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.