جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب مراجعه به دعانویس

مقاله

خواب مراجعه به دعانویس

تعبیر خواب مراجعه به دعا‌نویس چیست ؟ خواب دیدم در منزل دعا‌نویسی بودم که چند اتاق و حیاط نسبتا بزرگی داشت.گاهی اوقات لباس روحانی می‌پوشید و گاهی نمی‌پوشید. گاهی اوقات با بچه‌های سپاه رفت و آمد داشت و گاهی علیه سپاه حرف می‌زد.
آدم‌های زیادی در منزل ایشان بودند. چند نفر که به ایشان ابراز ارادت می‌کردند به من گفتند که به این آقا اعتماد نکن.
بعد من وارد اتاق ایشان شدم و مشغول صحبت شدیم. بعد از صحبت کردن به کل اعتقادم رو به ایشان از دست دادم و قصد خارج شدن از اتاق رو داشتم که ایشان گفتند یک نفر اعتقادش رو به من از دست داده و یک نفر دیگر به من معتقد شده است.
در خواب متوجه این موضوع بودم که اگر ایشان کاری می‌کنه از قدرت اجنه استفاده میکنه .
خیلی‌ها برای دیدن ایشان آمده بودند از جمله یکی از اساتید قرآن بنده که دوره دبیرستان معلم قرآن ما بود.ایشان از دیدن من در اونجا تعجب کرد و چند جمله‌ای با من صحبت کرد و رفت، متوجه شدم که نظر خوبی نسبت به این فرد نداره.
من رفتم که لباسم رو بردارم و کلا از اون مکان خارج بشم ولی به جز یک لامپ همه برق‌ها و لامپ‌ها خاموش شد و من لباسم رو پیدا نمی‌کردم.
در دلم متوجه شدم که ایشان لامپ‌ها رو خاموش کردند تا من نتونم لباسم رو پیدا کنم. 
شروع کردم به ذکر گفتن و بسم الله و لا اله الا الله را تلاوت کردم که لامپها روشن شدند ؛ولی دوباره ایشان دخالت کرد و خاموش شدند.
من ذکر را  ادامه دادم و وارد اتاق ایشان شدم دیدم که خوابیده و دستش از بدنش جدا شده .
متوجه شدم که حقه‌ای می‌زند تا من ایشان را پیدا نکنم. به خواندن سوره ناس و فلق و توحید مشغول شدم و به بدنش نگاه می‌کردم و متمرکز شده بودم. هر بار که سور رو می‌خوندم ایشان کوچک‌ و کوچک‌تر می‌شدند.
با خود گفتم باید ادامه بدم و در ذهنم این آمد که فکر نکن این تو هستی که اونو از بین می‌بری، پس مغرور نشو؛ بلکه اون خداست که داره نابودش میکنه .
بالاخره اونقدر کوچک شد که حدود یه سانت یا کمتر شد و من با دستم گرفتم و بیرون انداختمش.
عده زیادی آدم اونجا بودند ولی همه یا خواب بودند یا کاری نمی‌کردند.

۰
خوابهای خود را درباره رمالی و رجوع به دعانویس در اینجا بارگذاری کنید x

( البته حدود یک سالی است که با فردی که علوم غریبه میدونه و دعانویسه آشنا شدم. اصلا ازشون دعا نگرفتم؛ چون در خواب یکی از روحانیون سادات که از شاگردان آیت الله خویی هستند رو دیده بودم که به من گفتند دعا نگیر .
ولی بابت تعبیر خواب و استخاره و سر کتاب ازشون کمک می‌گرفتم. ارتباط ما فقط از طریق واتساپ بود و ایشان را ندیدم چند باری هم بهشون گفتم که حضوری ایشان ببینم ولی جواب ندادند .
در خوابم احساس کردم اون فرد دعانویس همین شخص هست.)

تعبیر خواب مراجعه به دعانویس

تعبیر خواب  مراجعه به دعانویس با توجه به سیره اهل بیت علیهم السلام تبیین می‌شود. مراجعه  به دعانویسان ناصالح بدین شکل مرسوم همراه با تظاهر و کذب،  در سنت و سیره پیامبر‌ ص و امامان ع مردود بوده و بزرگان دین هیچ‌گونه توصیه‌ای در این باره نداشته و مردم را از این ورطه شرک و گمراهی نهی کرده‌اند .

باید دانست که بسیارى از این دعانویسان و رمالان شیادانى هستند که از عقاید مردم سوء استفاده می‌کنند. حتی پيش‌ بيني  رمال‌ها و یا دعا‌نویس‌ها نسبت به رويدادهاي آينده و غيب‌گويي آنان اگر هم واقعيت داشته باشد، مي‌تواند عوامل مختلف داشته باشد، از جمله اين كه در اثر رابطه با ارواح مجرده (جن و شياطين) به دست آيد.  اين عمل از نظر اسلام حرام است و مراجعه به اين افراد جايز نيست.

رسول اكرم (ص) فرمود “هر كس نزد ساحر يا كاهن يا دروغ گويي برود و گفته او را باور كند، به كتاب خدا كافر شده است”.

تعبیر رویا 

تعبیر رویای شما ان شاء الله  خیر است. در عالم خواب مراجعه به فرد دعانویسی داشته و در منزلش وارد  شدید. او را دیدید که هر لحظه به رنگی در می‌آمد  و منافقانه با‌ توجه به شرایط پیرامونش در ظاهر و طریقه سخن گفتن تغییر می‌کرد.
به نظر می‌رسد که در عالم واقع با چنین افراد و شرایطی مواجه شده و یا در آینده برخورد می‌کنید .با کسانی که حقیقتا ایمان ندارند ولی تظاهر به آن کرده و با دعا و رمالی و دروغ‌گویی .. افراد را گمراه می‌کنند .

لباس به همسر و تقوا تعبیر می‌شود .
لباس التقوی ذلک الخیر …
هن لباس لکم‌ و انتم لباس لهن.. همسران لباس یکدیگرند 

کسانی بر سر راهتان قرار می‌گیرند که قصد دارند شما را در تاریکی جهالت و گمراهی قرار دهند تا از تقوا و ایمان شما بکاهند و یا با دعا نویسی و تبعات آن .. موجب فاصله بین شما با همسرتان گردند.

اگر در رویای خود تابع نظرات آنان می‌شدید در این راستا لطمه می‌خوردید .

ولی این رویا نویدی بر آن است که شما انسان با ایمانی هستید و خداوند به شما معرفت و بینش صحیحی ارزانی می‌کند تا به دام این افراد نیفتید .
یکی از راه‌های معرفت شما از طریق معلمان قران و نیز ایمان و تمسک به توحید و ولایت و آیات قران است. 

سوره توحید را تلاوت کردید این سوره بدین دلیل توحید یا اخلاص نامیده‌‌شده است که در مورد یگانگی خدا سخن می‌گوید و انسان را از شرک، خلاصی می‌دهد. محتوای سوره اخلاص، توحید و یگانگی خداوند و بی‌نیازی وی از غیر خود و نیازمندی مخلوقات به اوست.

امام صادق ع در روایتی فرمود: هر کس در خواب ببیند که سوره فلق را قرائت میکند، از حیله و نیرنگ زنان و سحر ساحران در امان است و روزی اش زیاد می شود.

با تلاوت ۴ قل و ذکر بسم الله و لا اله الا الله شیاطین جنی و انسی را دور می‌کنید و از شرک و رجوع به غیر خدا پرهیز کرده و چراغ‌های هدایت توحیدی را روشن نگه می‌دارید و این‌گونه ان شاء الله دستشان را از زندگی خود قطع می‌کنید. 

این افراد را با هوشیاری و ایمان و توکل بر خدا و تواضع در مقابل حق ، خوار و ذلیل و کوچک کرده و از زندگی خود خارج می‌کنید .( قطع دست )
باید توجه داشت که خیلی وقت‌ها انسان در زندگی افراد زیادی را می‌بیند که در طریقی اشتباه و نادرست در حرکتند ولی کثرت افراد دلالت بر حق بودن آن مسیر نیست .
قران میفرماید :
و اکثرهم لا یعقلون ..
و اکرهم لا یتفکرون …

بنابراین باید در این مسیر هوشیار بود. براى دعا به درگاه خداوند  همیشه نیازى به واسطه و دعانویس نیست؛ بلکه هر کس مى تواند براى رفع مشکلات خود به درگاه او عرض حاجت نماید و از اعمال نیک براى تقرب به درگاه خداوند بهره ببرد.
البته به افراد وارسته و اهل دل و معنا دسترسى داشته باشیم که دعاى آنان و نفوذ کلام آنان تأثیر ویژه اى دارد .

گفتني است اگر خود انسان و يا فرد مومن و متقی از كتاب هاي معتبر، دعاي مستندي كه از طريق معصومين وارد شده است انتخاب كنند اشكال ندارد.

و نیز اگر مومنین برای هم دعا کنند خداوند وعده اجابت داده است . چنانچه در روایت وارد شده است .
امام باقر ع در رابطه با دعا فرموده است: «اَسرعُ الدعاءِ نُجحا للاجابة، دعاءُ الاخ لاخیه بظهرِ الغیب یَبدا بالدعاء لاخیه فیقول له ملکٌ موکلٌ به آمین ولک مِثلاه؛ سریع ترین دعا برای اجابت دعا برای برادر دینی است که هم دعا در غیاب او باشد و هم اول برای او دعا کند. در این صورت فرشته ای که بر او گمارده شده، به این دعا آمین گوید و به دعا کننده گوید برای تو باد دو برابرش».
همچنین، امام جعفر صادق ع در این رابطه فرموده است: «دعاءُ المومن للمومن یدفع عنه البلا و یُدِرُّ علیه الرزق؛ دعای مؤمن در حق مؤمن بلا را از او دور می کند و روزیش را زیاد می گرداند»

توصیه می‌شود

از رجوع به این افراد برای هر امری جدا خودداری کنید و برای قرب به خدا و برآورده شدن حاجات شرعی خود به دعاها و زياراتی که با سند معتبر از قول اهل بیت علیهم السلام وارد شده است بهره مند شوید  از مومنین صالح بخواهید که برایتان دعا کنند .
زیارت عاشورا و سوره يس و الرحمن را تلاوت كنيد(هر اندازه كه مناسب حال‌تان باشد).
توسل جستن به ائمه اطهار عليهم السلام را اهمیت دهید.
توبه و استغفار از گناهان سبب گشايش امور مي شود.
نماز جعفر طيار نیز برای استجابت دعا سفارش شده است. 

برای دور شدن شیاطین جن و انس نوشتن دعای معروف به دعای ابودجانه، که در بحارالأنوار ، ج۹۱ ، ص ۲۲۱-۲۲۴ آمده است نیز خوب است .
با صدقه و استغفار دفع بلا کرده و رزق مادی و معنوی خود را فزونی بخشید . برای تعابیر رویای خود از منابع معتبر و افراد کارشناس که با مستندات قرانی و روایی تعبیری ناب را به یاری خدا ارائه می‌دهند بهره مند شوید .

در پناه حق همیشه محفوظ باشید . 🙏

دعا و اذکار قبل از خواب

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
2
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.