جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب تبدیل انگشتر طلا به بدل

مقاله

خواب تبدیل انگشتر طلا به بدل

تعبیر خواب تبدیل انگشتر طلا به بدل چیست ؟ من در عالم واقع یک انگشتر طلا دارم و در خواب دیدم که انگشترم به بدل تبدیل می‌شد یعنی نسبتا به نقره‌ای . و چند انگشتر بدل هم اضافه می‌شد.همه انگشترا  دست چپم کردم. (من یک مرد هستم که با نیت دیدن معشوق ام این خواب را دیدم.)

تبدیل انگشتر طلا به بدل

تبدیل انگشتر طلا به بدل با توجه به روایات تعبیر می‌شود.

  انگشتر طلا و نقره  در روایت منسوب امام صادق علیه السلام چهار معنی دارد: 

۱_ قدرت و سلطنت ۲_زن و همسر ۳_فرزند ۴_مال و ثروت

امام صادق ع.می فرمایند :طلا زینت برای اهل بهشت است و خداوند طلا را در دنیا زینت برای زنان قرار داده و استفاده از آن را برای مردان حرام نموده است.

امام صادق ع :‌ انگشتر نقره را نشان زن و فرزند و مملکت و مال است .

تعبیر رویا

تعبیر رویا این است که شما تبدیل انگشتر طلا به بدل و نقره را مشاهده کردید. این رویا میتواند هشدار و تذکری به روابط شما باشد. به نظر قصد ازدواج دارید.اما اینکه انگشتر طلای شما تبدیل به نقره و بدلی شده دچار نگرانی و شک و تردید می‌شوید .

شما فکر می‌کنید که این خانم جایگاه طلا را برای شما دارد، در صورتی‌که طبق دستور الهی به دلیل اینکه طلا برای مردان جایز نیست ،  این می‌تواند دال بر این باشد که لازم است در این رابطه حدود الهی را رعایت کنید 

لذا خوب است با توجه به علاقه‌ای که به این خانم دارید تحقیقات بیشتری انجام بدهید و بدون  آگاهی اقدامی نکنید . حتما مشاوره با افراد متخصص داشته باشید. این رویا تذکر و رهنمودی برای شماست مبنی براینکه آنچه در ظاهر می‌بینید و شاید شما  را به شگفتی آورد ولی به نظر  با حقیقت امر فاصله دارد و امکان دارد با ادامه رابطه و یا اگر وصلتی صورت گیرد، زوایایی از شخصیت ایشان بر شما روشن شود که پایین‌تر از چیزی است که فکر می‌کردید و طبعا فرزندانی غیر مطلوبتان   ثمره آن خواهد بود . (انگشتر های بدل).

خصوصا اینکه انگشترهای بدل را  به  دست چپ کردید که این دست در رویا نمادی از  وسوسه و کارهای ناشایست هست.

به نظر می‌آید در این زمینه البته بدون سوء ظن و با حفظ شخصیت خانم ،  با تامل و تحقیق بیشتری قدم‌ بردارید تا در طول یک عمر زندگی دچار خسران نشوید و در کنار همسری متدین زندگی کنید تا آرامش‌بخش وجودتان بوده  (لتسکنوا الیها) و فرزندانی صالح ثمره زندگیتان باشد. 

توصیه

 بسیار خوب است که دقت‌های لازم را در دوستی و همسر یابی داشته باشید و در این مسیر آنچه خدا راضی است بدان عمل کنید با کمک از خدا و توسل به اهل‌بیت ع و تحقیقات بیشتر ان‌شاءالله به نتیجه مطلوب خواهید رسید . به لطف خدا زندگی خوبی را آغاز خواهید کرد صدقه داده و با توبه و استغفار رحمت الهی را به زندگیتان جلب کنید. در پناه خدا باشید .  . 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
2
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.