جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب دعای کمیل حک شده روی پلاک

مقاله

خواب دعای کمیل حک شده روی پلاک

تعبیر خواب دعای کمیل حک شده روی پلاک طلا چیست؟ خواب دیدم که زیارت امام رضا ع رفتم و در صحن حرم‌ نشستم  و یکی از دوستانم که در آنجا بود به من گفت دستت را باز کن تا چیزی بتو بدهم. من دستم را باز کردم سپس یک پلاک طلایی رنگ قدیمی که روی آن دعای شریف کمیل بطور کامل حک شده بود را در دستانم گذاشت.
او گفت این پلاک را به من داده‌اند که به تو بدهم و من به این موضوع فکر می‌کردم که چگونه دعای کمیل به اون زیاد روی اون پلاک کوچک نوشته شده و من فقط از اون پلاک مراقبت کردم.
سپس دیدم در دستانم یک جفت گوشواره خیلی قدیمی گذاشتند و من با دیدن اون گوشواره در خواب بیاد واقعه عاشورا افتادم و خاطره جان‌گداز خانوم رقیه رو برایم زنده کرد. تعبیر خواب دعای کمیل حک شده روی طلا چیست ؟

۰
تعبیر خواب خود را در رابطه با دعا کردن در این صفحه بارگذاری کنید x

زیارت امام رضا ع

زیارت امام رضا ع  به لطف الهی در عالم رویا نصیبتان شد.

زیارت وفای به عهد و پیمان است و نوعی حضور در برابر «آینه» است.
زیارت  خود را به «میزان» عرضه کردن است.
 خود را به «محک» زدن و خویش را با «الگو» و «مدل» سنجیدن است، چرا که ائمه و اولیاء خدا، ملاک و معیارند.

حضرت امام رضا (ع) فرمود:
برای هر امامی، عهد و پیمانی بر گردن دوستان و پیروان اوست و از نشانه های وفای کامل به این عهد و پیمان، زیارت قبر امامان است.
من لا یحضره الفقیه، ج ۲، ص .۵۷۷

امام هادی علیه السلام علت مستجاب بودن دعا در آن بقعه مبارک اشاره می‌کند و می فرماید:
«دلیل مستجاب شدن دعا در آن جا آن است که آن محل و قبر آن حضرت، از بقعه‌های بهشت است و هر مؤمنی که آن جا را زیارت کند، خدای او را از آتش نجات داده و داخل بهشت خواهد کرد

در حریم امن امام رئوف وارد شدید محب اهل بیت ع بوده و ان شاء الله عهد و پیمان ولایت را در زندگی رعایت می‌کنید .
در زندگی مقیم این درگاهید و مورد توجه امام ع واقع می‌شوید و هدایای ارزشمندی دریافت می‌کنید.

طلا برای زنان خوب است و امام صادق ع در تعبیر آن می‌فرمایند: 
حج گذاردن.
ولایت یافتن.
خصومت و اهانت کردن و غلام و کنیزک
امانت
معالجت

در روایت منسوب به امام صادق ع
دیدن گوشواره در خواب چهار معنی دارد
زیاد شدن جمال و زیبایی فرد
آموختن علم
مقام بالا و بزرگی
غم و اندوه

تعبیر دعای کمیل حک شده روی پلاک

تعبیر دعای کمیل که حک شده روی پلاک طلا بود و شما آن را در حرم رضوی هدیه گرفتید بسیار خوب است . در فضیلت دعا روایت داریم که : 

قال رسول الله صلى الله عليه و آله:
الدعاء سلاح المومن و عمود الدين و نورا السموات و الارض. دعا اسلحه مومن عمود دين و نور آسمانها و زمين است. 

قال اميرالمؤ منين عليه السلام : الدعاء مفاتيح النجاح و مقاليد الفلاح و خير الدعا ما صدر عن صدر نقى و قلب و فى المناجاة و سبب النجاة و بالا خلاص يكون الخلاص فاذا اشتد الفرع فالى الله المفزع 
دعا كليد موفقيت و راه گشا به سوى رستگارى است ، و بهترين دعا آن دعائى است كه از سينه پاك و دل با تقوى بيرون مى آيد، و در مناجات است كه دعا وسيله رستگارى است و به سبب اخلاص انسان از بلاهاى دنيا و عذاب آخرت خلاصى مى يابد، پس در هنگام ناراحتى و فرغ شديد به خدا پناه ببريد.

دعای شریف کمیل جایگاه خاصی در بین ادعیه وارد شده از معصومین علیهم السلام  دارد : 

امیرالمؤمنین علی علیه السلام: ای کمیل این دعا را بخوان تا خداوند تو را یاری کند، روزیِ تو زیاد شود و البته ازمغفرت هم محروم نشوی. شیخ طوسی، مصباح المتهجد، ص۵۸۴ .

اى کمیل هنگامى که این دعا را حفظ کنى در هر شب جمعه یا ماهى یک بار ، یا سالى یک بار ، یا در طول عمر یک بار بخوان ، خواندن این دعا تو را از شرّ دشمنان کفایت مى‌کند و یارى مى‌شوى و روزیت مى‌دهند و گناهانت آمرزیده مى‌شود .

اى کمیل طول مصاحبت و خدمتت سبب شد که تو را به چنین نعمت و کرامتى سرافراز کنم . سپس فرمود : بنویس. و دعا را به من تلقین فرمود .

 

تعبیر رویای شما 

شما در عالم واقع رزق معنوی و نورانیت علمی خاص و ویژه ای  را از عالم آل محمد ص دریافت می‌کنید که برایتان شگفت انگیز است. گویا آن را بر گردن و روی سینه خود می‌آویزید و بدین سان با آن ملازمید .

مدتهاست که گویا خود را در نیت و عمل  خادم اهل بیت ع می‌دانید و الحمد لله به چشمشان آمده و درجات بالاتری از ایمان و معنویت و بصیرت را کسب می‌کنید و در نتیجه ولایت نیکو بر دیگران پیدا می‌کنید .
گناهانتان بخشیده می‌شود ، بلاهایی از شما دور می‌شود و ظاهر و باطن شما زینت داده شده و مورد تکریم واقع می‌شود . فرزندانی صالحی دارید و یا به شما عنایت می‌شود که زینت بخش شما هستند .

این رویا تمثیلی از این است که راه ارتباط خود را با خدا از طریق دعا و اهل بیت استمرار بخشید و از این طریق به مواهب بزرگی در دنیا و آخرت برسید . خصوصا دعای کمیل که ارتباطی عارفانه و عاشقانه را با خالق بی‌همتا برایتان میسر می‌کند . حاجاتی دارید که برآورده شده و از اموری‌ در زندگی که شما را نگران‌می‌کند ایمنی می‌یابید . 
الحمد لله اهل معنا هستید و با اشاره ای معارف عمیقی را در میابید .( گوشواره و حضرت رقیه 😭)

توصیه میشود

با توبه و استغفار طهارت بیشتری را کسب کرده و با کلام و سیره اهل بیت علیهم السلام در تمام قالب‌ها ( احادیث ، دعاها و … ) انس بگیرید . در صدد کسب معارف و علوم الهی بیش از قبل برآئید و با نورانیت علم به معنای حقیقیِ زندگی دست یابید .تعبیر خواب زیارت رفتن نیز میتواند عنایتی از طرف معصوم ع باشد که شما در عالم واقع توفیق زیارت نصیبتان شود . 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
4
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.