جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب لباس مشکی

تعبیر خواب لباس مشکی
مقاله

مشاهده خواب لباس مشکی

تعبیر خواب لباس مشکی چیست ؟سلام من در خواب دیدم که لباس هایی مثل لباس اعراب داشتیم و سیاه بودنند چند نفری بودیم و مقداری زیاد بطری نوشیدنی هم آنجا بود که پارچه ایی سیاه پهن کردیم و نوشیدنی هارا گذاشتیم داخل پارچه وجمعش کردیم و بعد که بازش کردیم پارچه سیاه و نوشیدنی ها رفته بودنند و به یک باره چهره حضرت ابولفضل رادیدم بر روی یک پوست چرمی بزرگ که داشت به من نگاه می‌کرد کل بدنم درخواب لرزید به گونه ایی که حسش کردم و بعد از خواب پریدم ولی نمی‌دانم بعد از اینکه بیدار شدم خوشحال بودم در ضمن بطری های نوشیدنی فاقد الکل بودن

بدنم به یکباره لرزید و نمی‌توانستم جلوش را بگیرم       سردرگم

تعبیر خواب :

تعبیر خواب لباس مشکی ان شاءالله خیر است .

رنگ سیاه در جوامع  مختلف و با ساختار جغرافیایی و فرهنگی گوناگون معانی متفاوتی را بیان می کند.  نه تنها رنگ سیاه بلکه رنگهای دیگر هم به همین ترتیب است .

گاه در سوگ از دست دادن عزیزی لباس مشکی نشانه عزادار بودن است . بعضی از فقهای بزرگ در ایام سوگواری امام حسین (ع) جامه سیاه می پوشند و به آن تبرک می جویند، و با جدیت از آن نگهداری و مراقبت می کنند، و وصیت می نمایند که لباس های عزا بعد از رحلتشان به عنوان تبرک با آن ها دفن شود.

از طرفی افرادی هستند که به طور معمول همواره لباس مشکی می پوشند در این مورد هم رویای لباس سیاه نشانه بدی ندارد .

تعبیر لباس مشکی

پوشیدن لباس سیاه برای شما نشانه جایگاه و مقام است ،و پارچه سیاه که نوشیدنی در آن قرار دادید گاه نوشیدنی آب است که نشانه حیات و زندگی است «وجعلناه من الما ء کل شی حی» گاه نوشیدنی های حلال که با آن رفع تشنگی می شود و عطش فرد برطرف می شود و مشاهده آن نیکو است، اما قراردادن در پارچه مشکی احتمالا بیانگر یک رزق حلال است پیچیده شده  در امری مکروه که به دست شما میرسد، و رزق طیب و پاک  بواسطه اموری از آن صورت اولیه خارج می شود، البته در رویای شما اثری از نوشیدنی و پارچه باقی نمانده بود شاید به نوعی آن رزق حلال بواسطه ای از دست شما خارج شده است . به همین منظور احتمالا این خواب هشداری است تا در آنچه به دست آورده اید یا در پی کسب آن هستید دقت لازم را داشته باشید .

توجه به این نکته ضروری است که احتمال اینکه این مال راحت و به قولی باد آورده باشد می رود و شاید با حرام آمیخته شده باشد . لذا از دست خواهد رفت و مصداق باد آورده را باد می برد شده است . 

دیدن چهره حضرت عباس (ع) روی چرم نیز دلیلی بر توبیخ و هشداری به شماست. ایمان شما و توسل جستن به حضرت ابوالفضل (ع) باب الحوائج سببی است تا به این مسئله توجه داشته باشید . حس خوشحالی شما بعد از لرزیدن در خواب خیر است و حاکی از خارج شدن رزق مکروه شده است .

توصیه های لازم

بررسی های لازم را انجام دهید ، احتمال دیگر اینکه شاید واجباتی به مال شما تعلق گرفته که باید وجوهات شرعی آن (خمس،زکات،مال شبه ناک ) برطرف شود .

تلاش داشته باشید تا رزق و روزی و مال را به طریق صحیح و حلال کسب شود . لرزیدن تن شما دال بر هشداری است از سوی اهل بیت (ع) که بسیار مطلوب بوده و از اعتقادات خوب شما نشأت گرفته است و باعث دستگیری از شما شده اند .

در پناه خداوند باشید .

 

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
2
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.