جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیرخواب دندان های لق

مقاله

خواب  دندان های لق

تعبیر خواب دندان های لق چیست؟

من فکر میکنم شاید دقیق موقع اذان ظهربود یا بعد از اذان ظهر، خواب دیدم بابرادر وزن برادر ودخترم وخواهرزاده کوچکم یه جایی بودیم .

زن برادر وبرادرم وبقیه مشغول یه دوربین کوچک بودن که درستش کنند وباهاش عکس بگیرند،من متوجه شدم یکی ازدندانهای پایین شاید سومین یاچهارمین دندان کناریم خیلی لق بود.

تادست زدم دراومد دندان سفید وسالم بود توی ایینه

نگاه کردم که ببینم وقتی می خندم معلوم هست یانه؟ که دیدم جای خالیش مشخصه ولی ریشه این دندان کاملاسفید وسالم سرجاش بود.

وتوایینه معلوم بود ،توخواب خیلی ناراحت شدم باخودم گفتم چون ریشه سالمه احتمالا عصب کشی می کنند، ودوباره برام میسازند ولی حتما هزینه اش خیلی زیاده وشاید نتونم ،

به زن دادشم  وبقیه نشون دادم بدون هیچ حسی ازکناراین مسئله رد شدند، وزن برادرم با اصرار کنارمن ایستاد که ازما عکس بگیره ، منم برای حفظ ظاهر

یک لبخند زدم  وخواهر زاده کوچکم ازما عکس گرفت وبعد بیدار شدم ،در اینکه سومین یاچهارمین دندان کناردندان نیش یا اسیاب بود شک دارم.

اینکه درواقعیت بخاطر ضعف بدنی هرزگاهی یکی ازدندان هام  شروع به پوسیدن می کنه، واین مسئله خیلی ناراحتم می کنه تو خواب هم به زن برادرم گفتم ببین دندان های سالمم یکدفعه اینطوری میشن.

تعبیر خواب دندان های لق

گاهی محیط  ویا درگیری های فکری ویا حتی بیماری منجربه دیدن خواب های اشفته می شود، این رویا به احتمال زیاد نشان دهنده نگرانی شماست.

شما به دلیل ضعف بدنی  دندان هایتان دچار پوسیدگی می شود واین فکر واشفتگی ذهنی درضمیر نا خوداگاه شما بصورت رویا نمود کرده است.

احتمال ضعیف:

معمولاً رویای دندان بیانگر افراد خانواده می باشد. بعضی از افراد برای ما شخصیت محوری و کلیدی دارند مانند پدر یا مادر و یا همسر…..

که معمولاً در افراد متاهل دندان کرسی همسر انسان است( الرجال  قوامون علی النساء) تکیه گاه و ستون مستحکمی که زندگی فرد بر اساس آن بنا شده است. گاهی افتادن دندان تعبیر به جدایی می شود.

مثلاً این جدایی می تواند با مسافرت کردن اتفاق بیفتد، یا این جدایی با گم شدن و یا هر عامل دیگری باشد ،گاهی نیز افتادن دندان دلیل بر خسارت در رزق و مال است.

و شامل خسران و زیان در معامله و یا هر نوع رزق مادی می باشد ،نگاه کردن به ریشه دندان که هنوز سالم و سفید است به معنای حفظ اصل و ریشه این پیوند است.

اگر کدورتی در زندگی شما رخ دهد سطحی است و نباید سبب نگرانی شما شود، با گذشت و ایثار سعی نمایید موقعیت خود را در خانواده حفظ و سبب استحکام روابط خانوادگی شوید.

 ( نگاه کردن در آیینه) احتمالاً شما فردی هستید که به محاسبه اعمال خود می پردازید، و مراقب نگاه اطرافیان نسبت به خانواده و جایگاه خود هستیدو برای شما این موضوع حائز اهمیت است که دیگران درمورد شما چگونه فکر میکنند.

قطعاً با نگاه زیبای شما نسبت به حفظ روابط خانوادگی لحظات  زیبایی در کنار افراد خانواده خواهید داشت.

الکافی به نقل ازحمّاد بن عثمان : در محضر امام صادق علیه السلام بودم، پیرمردی از مردم عراق شروع به سخن گفتن با ایشان کرد امام صادق علیه السلام فرمود چرا سخن گفتنت تغییر کرده است؟

گفت دندان های جلوی دهانم افتاده است، از این رو نمی توانم خوب صحبت کنم امام صادق علیه السلام به او فرمود: من نیز بعضی از دندان هایم افتاده است به طوری که شیطان مرا وسوسه می کند،

و می گوید بقیه دندان هایت که از بین رفت چگونه غذا خواهی خورد؟ و من می گویم هیچ نیرو و توانی نیست مگر به یاری خدا .

توصیه می شود

با دادن صدقه و ذبح قربانی حتی در حد خروس، از بروز آسیب‌های احتمالی جلوگیری نمایید و قرائت آیت الکرسی و چهار قل را به طور مستمر در زندگی داشته باشید.

با اتکال به قدرت لایزال پروردگار همواره مانند خورشید در زندگی بدرخشید و گرمابخش محفل گرم خانواده خود باشید.

  1. امین یا رب العالمین.

 

 

 

 

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
2
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.