جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب سفر زندگی

مقاله

خواب سفر زندگی

تعبیر خواب سفرکردن چیست؟

دیشب ابتدای خوابم دیدم سوار اتوبوسم با خانواده ام،یک آقای میانسالی هم بود که شخص مشهوری هستند در خارج از کشور، یکهویی اتوبوس از روی اتوبوس جلویی رد شد و تصادف شد.

شیشه خرد شد و روی همه ریخت می گفتند میخوان این آقا را بکشند ولی نتونستند، من افتادم روی زمین و از دختر غریبه ای محافظت کردم چیزی مون نشد و سالم بودیم.

بعدش دیدم وارد جای ناشناسی شدم ،و همین آقا از من درخواست ازدواج کرد، من ازش فرار می کردم و میگفتم نمیخوام این آقا مناسب من نیست، ولی در نهایت دیدم زنشون شدم.

من مجرد هستم و سنم بالا رفته ولی ازدواجم جور نمیشه خیلی ناراحتم مدتی هست نذر کردم و چله برداشتم.

تعبیر خواب سفر زندگی

 

رویای سفر کردن در عالم واقع به معنای حرکت و کسب رزق و روزی و سلامتی است، دگرگونی و تغییر و تحولی مثبت در زندگی شما ایجاد خواهد شد.

در سفر معمولاً افراد با چالش هایی مواجه می شوند، مسافرت کردن آدابی دارد که باید به آن توجه نمود ویکی از این آداب دادن صدقه است. 
امام صادق عليه السلام :
اِفتَتِحْ سَفَرَكَ بالصَّدقَةِ
و اخرُجْ  إذا بَدا لكَ؛
فإنَّكَ تَشتَرِي سلامَةَ سَفَرِكَ .
مسافرت خود را با صدقه دادن آغاز كن
و هرگاه خواستى بيرون برو ؛
زيرا [ با صدقه دادن ] سلامت سفرت را مى خرید
پيامبر خدا صلى الله عليه و آله :
سافِرُوا  ، تَصِحُّوا و تُرزَقُوا .
مسافرت كنيد  تا تندرست مانيد و روزى داده شويد.
حرکت با وسیله نقلیه تغییر و جابجایی است که به منزله تغییر جایگاه شماست، چه بسا در این مسیر افرادی نیز دخیل باشند که از شهرت و اعتباری برخوردارند.

در مسیرهای پیش رو و در تعاملات با افراد سنجیده عمل کنید، توجه به فراز نشیب ها و پیچ و خم ها را در اولویت قرار دهید مبادا قدم در وادی بگذارید که شما را غافلگیر نماید. (تصادف و شکستن شیشه)

غالباً نگاه کردن از پشت شیشه از شفافیت می کاهد، شکستن شیشه احتمالاً اشاره به خطرات پیش روست اما سبب آشکار شدن حقایق می شود، اعتبار های دنیای و موقتی شما را نفریبد.

شما فرد خیرو نیکوکاری هستید و دیگران برای شما اهمیت دارند. قرآن کریم می فرماید:

ارزش نجات جان انسان ها بسیار عظیم است.

(ومن احیاها فکانما احیا الناس جمیعا) و هر که انسانی را زنده کند (و از مرگ و انحراف نجات دهد) گویا همه مردم را زنده کرده است سوره مائده آیه ۳۲.

امام صادق علیه السلام درباره این آیه می فرماید: هر کسی نفسی را از گمگشتگی به رهیافتگی آورد گویا آن را زنده کرده و هر کس نفسی را از  رهیافتگی به گمگشتگی بکشاند، به حق آن را کشته است.

درخواست ازدواج از شما بیانگر نوعی مشارکت است، که شامل مشارکت و همکاری در کسب و کار و یا پیشنهاد ازدواج و یا… می باشد احتمالاً به امید خدا خواستگاری خواهید داشت.

ازدواج امری بسیار مهم و تعیین کننده سرنوشت در مسیر پر تلاطم زندگی است، در این مسیر برای عبور از فراز و نشیب ها باید همراهی مناسب برگزینید.

ازدواج کردن شرط نیست بلکه ازدواج مناسب مهم است ،و توصیه می‌شود همه جوانب را بسنجید وصدقه بدهید تا از آسیب های احتمالی در امان بمانید.

از خداوند مهربان فردی صالح و شایسته و مومن که دارای صفات اخلاقی پسندیده و ارزشمندی باشد تمنا نمایید، و فقط به اعتبارات دنیای بسنده نکنید.

پیشنهاد می شود: جهت گشایش در امر ازدواج:  خواندن نماز جعفر طیار که بسیار مجرب است در (مفاتیح الجنان) و استمرار به تلاوت روزانه سوره حضرت مریم سلام الله علیها.

ان شاءالله خداوند حوایج شما را به احسن وجه برآورده بخیر نماید.

 

 

 

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.