جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب جدا شدن روح

تعبیر خواب جدا شدن روح
مقاله

 خواب جدا شدن روح

تعبیر خواب جدا شدن روح چیست؟ خواب دیدم توی یه حیاط بزرگ سنگی بود نشسته بودم همسرم اومدن سمت من که موضوعی رو برای من تعریف کنند داشتن تعریف می کردند یه دفعه دو تا شدن من و ایشان با دلهره به هم نگاه کردیم و هر دو بدون سخن گفتن متوجه شدیم که روح از بدن ایشان جدا شده و روحشون داشت حرف میزد من از ترسم که نکنه خدای نکرده اتفاقی براشون بیفته رفتم سمتشون و محکم روح رو هل دادم که بره داخل بدن اما متاسفانه باز بیرون اومد(همسر خیلی آدم خونسردی هستن) و ایشان با خونسردی همیشگی به من گفتن دیگه نمیره داخل بدن. من داشتم از وحشت و عجز و ناتوانی خفه میشدم که از خواب پریدم.

۰
تعبیر خواب خود را در رابطه با جدا شدن روح در ابنجا بنویسید x

حیاط خانه

حیاط خانه در روایتی از حضرت علی ع نقل شده که فرموند: «اِنَّ لِلّدارِ شَرَفا وَ شَرَفُهَا السّاحَةُ الواسِعَةُ وَ الخُلَطاءُ الصّالِحونَ وَ اِنَّ لَها بَرَكَةً وَ بَرَكَتُها جَودَةُ مَوضِعِها وَسَعَةُ ساحَتِها وَ حُسنُ جِوارِ جيرانِها؛». خانه را شرافتى است.شرافت خانه به وسعت حياط (قسمت جلوى خانه) و هم نشينان خوب است. و خانه را بركتى است، بركت خانه جايگاه خوب آن، وسعت محوطه آن و همسايگان خوب آن است.و وسعت حیاط منزل شما نشانه خیر وبرکت است،
رویای سنگ احتمالا:

۱)نشانه مشکلاتی است که برسر راه شما قرار دارد

۲) نشانه تکیه گاهی است که در زندگی شما وجود دارد وشما باتکیه بران، حل مشکلات خود رانشانه گرفته اید .

جدا شدن روح از بدن

جدا شدن روح از بدن:  روح نسبت به بدن دارای سه حالت است:
انسان ترکیبى از روح و جسم است؛ روح گوهرى است غیر مادى که ارتباط آن با جسم مایه نور و حیات آن است. اما باید توجه داشت روح یا نفس انسان دارای مراتب و درجات است: در حالت مرگ تقریباً تمام مراتب روح از بدن جدا می‌شود؛ اما در حالت خواب برخی از مراتب روح در بدن باقی است. در برخی از روایات، مرتبه‌ای از انسان که در حالت خواب در بدن می‌ماند «روح» نامیده شد و مرحله‌ای از آن که از بدن جدا می‌شود «نفس» گفته شد.
به بیان دیگر رابطه روح با جسم به هنگام خواب به حداقل می‌رسد و بسیارى از پیوندهاى این دو قطع می‌شود، اما نه آن‌چنان‌که رابطه به کلى قطع شود، بنابر این روح نسبت به بدن داراى سه حالت است:
۱. ارتباط تام(حالت حیات و بیدارى)

۲. ارتباط ناقص(حالت خواب)

۳. قطع ارتباط به طور کامل(حالت مرگ)
به همین جهت خواب چهره ضعیفى ازمرگ است، و مرگ نمونه کاملى از خواب است.

از آن جهت که خواب و مرگ در اصل انقطاع روح از بدن، مشترک‌اند، در برخی آیات قرآن خواب و مرگ کنار هم آمدند: خداوند ارواح را به هنگام مرگ قبض می‌کند، و ارواحى را که نمرده‌‏اند نیز به هنگام خواب دریافت می‌کند.

ایات:وَيَسْأَلُونَكَ عَنِ الرُّوحِ قُلِ الرُّوحُ مِنْ أَمْرِ رَبِّي وَمَا أُوتِيتُمْ مِنَ الْعِلْمِ إِلَّا قَلِيلًا
اللَّهُ يَتَوَفَّى الْأَنْفُسَ حِينَ مَوْتِهَا وَالَّتِي لَمْ تَمُتْ فِي مَنَامِهَا فَيُمْسِكُ الَّتِي قَضَى عَلَيْهَا الْمَوْتَ وَيُرْسِلُ الْأُخْرَى إِلَى أَجَلٍ مُسَمًّى إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِقَوْمٍ يَتَفَكَّرُون.

حاصل آنکه:  

باتوجه به مطالب بیان شده در این رویا و تعلق روح نسبت به بدن احتمالا اشاره به تعلقات دنیایی است که برای شما وهمسرتان وجود دارد که جداشدن روح ،نشانه قطع این دلبستگی‌هاست که در زندگی شما نقش مهمی ایفا می کند و شما تلاش میکردید که ان را حفظ نمایید. باید دقت کنید گاهی زندگی به منزله رویایی است که زیباترین‌ها به تصویر کشیده می‌شود اما موقتی است ودائمی نیست، حضور ما در دریای پرتلاطم زندگی برای رسیدن به ساحل نجات است. لذا باید تلاش کنیم و برای حفظ جان خودبه هروسیله‌ی شایسته‌ای دست بیندازیم تا راهی برای رهایی و نجات بیابیم. ، شما تلاش میکنید تا ارتباط جسم با روح راحفظ نمایید اما همسر شما احتمالا به این تعلقات دنیایی دلبستگی ندارند و آماده  برای ریسک پذیری اند و با خونسردی از کنار ماجرا عبور می کنند.

توصیه می‌شود

باصدقه واستغفار درجهت جلب محبت الهی گام بردارید، و برای حفظ مهمترین ها و بادرنظر گرفتن اولویت‌های زندگی تلاش نمایید. شاکر داشته های خود باشید.گاه به شکوفه های دردست مردم توجه می نمایم اما به میوه های در دامان خود کم توجه ایم،
برای شما زندگی توام باسعادت وخوشبختی ارزو می کنم.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
3
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.