جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب ازدواج ناخواسته

مقاله

خواب ازدواج ناخواسته

تعبیر خواب ازدواج ناخواسته چیست ؟ خواب دیدم‌ در جمع خانواده بودم که آقای خوش پوشی را اوردن‌ و کنار بنده نشست. گفتن قراره با ایشان ازدواج کنی .خطبه عقد را بین ما جاری کردن . من شاکی بودم که فردی را که نمی‌شناسم و حتی کلمه ای با او صحبت نکرده‌ام را به همسری من در آوردن.
بعد با دوستانم به هیئت رفتیم و پس از پایان مراسم سعیده یکی از دوستانم پلو که برنج زعفرانی شده در ان مخلوط شده بود را در دیس می‌کشید و ما در بین عزاداران پخش می‌کردیم. درهمین حین دختر بچه یکی از دوستانم حالش بد شد و بالا آورد.
در پایان پخش غذا سعیده ناراحت بود که وقت نشد دیس پلوها را با برنج زعفرانی تزیین کند و مجبور شد با پلو مخلوط کند و ابرویش پیش مادر شوهر یکی از بچه ها رفت.
و بعد همه به من بابت عقدم تبریک گفتن و من با ناراحتی می‌گفتم من حتی نتوانستم قبل از عقد با این آقا صحبت کنم.

تعبیر خواب ازدواج ناخواسته 

تعبیر خواب ازدواج ناخواسته‌ای که در رویا مشاهده کردید به دو صورت متصور است:  
۱- اگر در عالم واقع به هر دلیلی شرایط ازدواج را ندارید و یا در فکرش نیستید این عقد ازدواج دال بر افزایش رزق و روزی شما در عالم واقع است چرا که در روایت از پیامبر ص وارد شده که می‌فرمایند: الرزق فی النکاح روزی در نکاح و ازدواج است .

۲- اگر در شرایط ازدواج هستید و به این موضوع فکر می‌کنید و خواستگارانی در رفت و آمدند شاید این رویای ازدواج ناخواسته، نمادی از افکار و ذهنیات و درونیات شما باشد. گاه احساس می‌کنید والدینتان شما را به انتخاب کسی سوق می‌دهند و یا حتی از شما می‌خواهند فردی را به عنوان خواستگار در منزل پذیرا باشید. شما مایل به این امر نبوده و نگرانی‌هایی در این‌ رابطه برای شما ایجاد شده است.
لذا این مواجهه‌ها، فکر و خیالی را به دنبال دارد که در ضمیر ناخودآگاه پنهان شده و انعکاس آن در رویا بروز و ظهور دارد .

حضور در هیئت امام حسین ع

حضور در هیئت امام حسین ع و سایر اهل بیت ع گویا رفتن و حاضر شدن در حرم امامان بزرگوار است .
امنیت یافتن ، آمرزش گناهان ، حاجت روایی، زائل شدن غم‌ و اندوه از آثار زیارت و حضور در این هیئات است .

نذری دادن در خواب نشانه احسان و نیکی کردن است و نیکی کردن در خواب، دلیل بزرگواری در دنیا و رستگاری از عذاب آخرت.
نذری دلالت بر عهد و پیمانی است که فرد با اهل بیت دارد .
طعام طیب گرفتن از محبوب ، ان شاء الله نشان از عهد و پیمانی است که بر مبنای محبت و ولایتِ اهل بیت ع رقم می‌خورد .

منزلت برنج

 منزلت برنج در روایتی از امام صادق ع این‌گونه بیان شده است: نخستین دانه‌ای که به یگانگی خدا، پیامبریِ من، وصایت برادرم علی و به بهشت برای امّت یکتاپرست من، اقرار کرد، برنج بود…
هر چیزی که از زمین به در می‌آید، در آن دردی و درمانی هست مگر برنج، زیرا برنج ( وسیله ) درمان است و دردی از آن برنمی خیزد… اگر برنج مَرد بود همانا مردی بردبار می‌بود… برنج گرسنگان را سیر می‌کند و سیران را سود می‌دارد.»

و نیز فرمودند: برنج چه خوراک نیکویی است! ما آن را برای بیماران خود ذخیره می‌کنیم.

تعبیر خواب برنج به روایت امام جعفر صادق(ع) عبارت است از :
خیر و منفعت
مال
حاجت

اگر خواب ببینید که برنج نذری می‌گیرید خواب شما نشانه برکت و زیاد شدن فضل و روزی برای شما و خانواده می‌باشد‌. اگر تنگدست باشند خداوند از فضل خود بى نيازشان مى‌گرداند و خداوند گشايشگر داناست.

برنج از غلاتی است که با زحمت و تلاش و کوشش بسیار فراهم می شود و دیدن برنج در خواب مالی است که با تلاش و زحمت به دست می آید.

زعفران نیز گیاهی است که خواص بسیار دارد من جمله شادی آور است.خوردن آن برای احیای حواس از کار افتاده مفید است.‌ مصرف آن موجب تقویت مغز می شود.

تعبیر رویای شما :

ان شاء‌الله از برکات حضور در هیئت با توجه به نیاز و حاجتی که در عالم واقع دارید بهره مند می‌شوید.
رزق و روزی حلال و طیب نصیبتان می‌شود و لازم است در کسب آن تلاش کنید و با همتی بالا از سختی کار نهراسید و عقب نشینی نکنید چرا که نعمتی بزرگ است و منافع زیادی برای شما دارد .
شاید واسطه این رزق و روزی پدر و مادر شما باشند و در عین حال شما اعتراضاتی هم به آنان می‌کنید.. اگر در رابطه با ازدواجتان چالش‌هایی با خانواده دارید ان شاء‌الله با صبوری و کرامت برخورد می‌کنید که به خیر و صلاح شما و کمک به آرامش همه خانواده است .
 گرفتن و خوردن برنج نذری در هیئت ، علاوه بر صحت و سلامتی ، عطا شدن‌ صفت حلم و بردباری در زندگی به شماست. برنج زعفرانی نمادی از نشاط و شادی و توجه شما و دیدن  نعمت‌هاست. ان شاء الله درجات ایمانی شما به امامت و ولایت نیز بیشتر می‌شود.

توصیه
چه خوب است که برای حوائج مادی و معنوی خود به اهل بیت ع متوسل شوید و نذر مادی و معنوی داشته باشید و با ایشان عهدی ببندید و در صورت حاجت روایی بدان‌ پای‌بند باشید.
نذر معنوی مثل اینکه تقید به نماز داشته باشید و در صورت امکان‌ اول وقت بخوانید و….

نسبت به مادر و پدر خود توجه بیشتری داشته با نیکی و محبت و احترام‌ با آنان برخورد کنید و در بر طرف کردن حوائجشان بکوشید تا از برکات صله رحم و رضای خداوند بهره مند شوید .
اگر در موضوع ازدواج نظری دارند که بر خلاف میل شماست میشه کمی تامل کرد شاید به خیرتان باشد و اگر با مشاوره و یا شناخت بیشتر مورد تمایلتان‌ نبود آنان نیز با شما دختر صبور و خوبشون همراهند .

صدقه دهید و استغفار را مورد توجه قرار داده که همیشه موجب پاکی و جلب رحمت الهی است .

دوست شما سعیده خانم نیز با عنایت اهل بیت ع توفیقی معنوی و یا رزق مادی کسب می‌کند . نسبت به تشریفات تقیداتی دارند که گاه موجب رنجش روحی میشود و در مواردی حتی کارهای خیرشان را تحت‌الشعاع قرار داده و حظشان را آسیب میزند .
ان شاء الله همسری صالح که آرامش بخش وجودتان بوده و حیاتی طیب و رزقی پربرکت نصیبتان شود.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.