جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب ث

تعبیر خواب حرف ث
مقاله

تعبیر خواب کلمات با حرف ث

مقدمه

در صورتی که کلمه کلیدی تعبیر مورد نظر شما با حرف ث شروع می شود، آن را در بخش دیدگاه ها زیر همین پست مطرح کنید تا تعبیر شود.

کلماتی که با ث شروع می‌شوند و تاکنون در سایت در پست‌های جداگانه تعبیر شده‌اند،‌ به طور خودکار همین جا لینک می‌شوند:

لیست دیگری هم از تعبیر خواب های آماده ی که با الف شروع می شوند داریم که به شرح زیر در اینجا درج کرده ایم. این لیست در همه سایت های اینترنتی وجود دارد که برخی از این تعبیرها صحیحند و بسیاری از آن ها هم صحیح نیستند. بعضی از این تعبیرها خطاهای بسیار بزرگ و فاحشی دارند. به همین دلیل به تعبیر خواب های آماده و رایج،‌ بدون داشتن دانش کافی اعتماد نکنید. برای آشنایی با قواعد تشخیص تعبیرهای صحیح و درست می توانید در دوره آموزشی ما شرکت کنید.

 

 

لیست تعبیر خواب حرف ث

 

عنوان تعبیرهای رایج
ثبت اختراع آنلي بيتون مى‏گويد:
۱ـ اگر خواب ببينيد حق ثبت و امتياز اختراع خود را محفوظ مي داريد ، علامت آن است كه در انجام هر كاري دقيق و كوشا خواهيد بود . اگر نتوانيد حق ثبت اختراع خود را حفظ كنيد ، علامت آن است كه به كارهايي دست مي زنيد كه توانايي انجامش را نداريد و از اين رو با شكست روبرو خواهيد شد .
۲ـ اگر حق ثبت اختراع ديگري را در خواب بخريد ، نشانة آن است كه به سفري خسته كننده و بي ثمر خواهيد رفت .
۳ـ اگر خواب ببينيد اختراع خود را به ثبت مي رسانيد ، علامت آن است كه در اثر بيماري ناخوش و ناراحت خواهيد شد .
ثبت کردن آنلي بيتون مى‏گويد:
۱ـ اگر خواب ببينيد كسي نام شما را در دفتر ثبت مي كند ، نشانة آن است كه كاري را به عهده مي گيريد كه ديگران آن را به پايان مي رسانند .
۲ـ اگر خواب ببينيد جايي با اسم جعلي ثبت نام مي كنيد ، نشانة آن است كه مرتكب گناهي خواهيد شد كه برايتان ناراحتي فكري زيادي به همراه خواهد آورد .
ثدي درخواب دختر است و آن چه در پستان بيند، از زيادت و نقصان و صلاح و فساد آن،جمله بر دختران كند. اگر بيند از پستانش شير روان شد، دليل كه بر دخترش نعمت و روزي فراخ شود و مال حلال يابد. اگر بيند بدل شير از پستانش خون روان شده بود، دلي كه مال حرام يابد. اگر بيند كه پستان او بيش از اندازه فرود آويخته بود، دليل كه دختري يابد. اگر مردي بيند در پستان او شير جمع شده بود، اگر زن ندارد، زن خواهد و فرزندش آيد. اگر زن دارد غني شود. اگر اين خواب را عجوزه بيند، دليل است بر درويشي وي. اگر زن جوان اين خواب را بيند، دليل كه عمرش دراز است. اگر دختري بيند، دليل كه در خوردي بميرد.
ابراهيم كرماني گويد:
اگر مردي بيند كه پستان مردي مي مكد، دليل كه بيمار شود. اگر زنش آبستن بود، پسر آورد. اگر زن بيند كه از پستان ميخورد، دليل كه كار دنيا بر وي بسته شود.
جابر مغربي گويد:
پستان مرد در خواب، زن او است و پستان زن، دختر وي. اگر زني بيند پستان او بريده است، دليل كه دختري بميرد. اگر مردي بيند كه بريده است، زنش بميرد. اگر زني بيند در زير پستان، پستاني ديگر برآمد، دليل كه دختر آورد. اگر بيند هر دو پستان او بزرگ شده بود، دليل كه احوال فرزندانش نيكو است، يا دختر را به شوهر دهد. اگر بيند از هر دو پستان خود شير مي خورد، دليل است كه او را غم و ملامت رسد. اگر بيند از پستان وي شير به شكم او مي شد، دليل او رازياني رسد. اگر بيند كه يك پستان بسوخت، دليل كه دخترش را شغلي افتد از پادشاهي. اگر بيندبر مالش زيادت شود، ليكن با مردمان ملامت است.اگر زني بيند كه او را پستان آويخته بودند، دليل كه از حرام پسري آورد.
حضرت امام جعفر صادق فرمايد:
ديدن پستان در خواب بر پنج وجه است.
اول: فرزندان.
دوم: دختران.
سوم: خادمان.
چهارم: دوستان.
پنجم : برادران.
منوچهر مطيعي تهراني گويد:
معبران پستان را در خواب دختر تعبير کرده اند و شيري که از پستان مي تراود نوشته اند که نعمت است که باز به همان دختر باز مي گرددو مربوط مي شود. خون به جاي شير از پستان، مالي است حرام و پولي است غير مشروع که از طريق غير مجاز تحصيل مي گردد و برخي از معبران نوشته اند مال يا غنيمتي است که با رنج و ستيز به دست مي آيد اگر زني در خواب ببيند به جاي شير از پستانش خون مي تراود از طرف دخترش به او رنج و ملال مي رسد. اگر مردي ببيند که پستانش شير آورده چنان چه مجرد باشد عاشق مي شود و ازدواج مي کند و اگر متاهل باشد به نعمت و ثروت مي رسد. براي زن و دختر جوان ديدن اين خواب کاملاطبيعي است و نشانه سلامت و عمر طولاني است. برخي از معبران نوشته اند پستان مرد در خواب همسر او است و پستان زن دختر او و پستان دختر سلامت و عشق و احساس او. اگر زني ببيند که پستان او را بريده اند جان و سلامت دخترش در خطر است و خواب از يک حادثه ناميمون خبر مي دهد و اگر دختري ببيند که پستان او را بريده اند در عشق شکست مي خورد و در مراحل احساسي که در پيش دارد کامياب نمي شود.
آنلي بيتون مى‏گويد:
ديدن پستان حيوانات شيرده در خواب، بيانگر آن است كه شما دچار ضرر و زيان مالى مى‏شويد.
ثروت آنلي بيتون مى‏گويد:
۱ـ اگر زني خواب ببيند با ثروتي افسانه اي زندگي مي كند ، علامت آن است كه مدتي با شكوه و آسايش فراوان زندگي خواهد كرد ولي بعد از سپري شدن اين ايام زندگيش با فقر و تنگدستي خواهد گذشت .
۲ـ اگر دختري خواب ببيند در ساية ثروت و آسايشي واقعي به سر مي برد ، علامت آن است كه در زندگي آينده نيز به جستجوي لذتهاي حقيقي و قابل اطمينان خواهد رقت .
۳ـ اگر خواب ببينيد ثروتي به دست آورده ايد ، نشانة آن است كه در اثر تلاش و دقت بسيار در كارها ، مقام برجسته اي به دست مي آوريد .
۴ـ اگر خواب ببينيد مالك ثروت هنگفتي هستيد ، علامت آن است كه با قوت قلب و اراده اي قوي با مشكلات زندگي روبرو مي شويد .
۵ـ اگر ثروتمندان را به خواب ببينيد ، علامت آن است كه دوستان ، هنگام تنگدستي به شما ياري مي رسانند .
۶ـ اگر دختري خواب ببيند با مردي ثروتمند گفتگو مي كند ، علامت آن است كه با كسي تشريك مساعي مي كند كه قادر است او را براي رسيدن به آرزوهايش كمك و راهنمايي كند .

 

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.