جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب مدافع حرم شهید

تعبیر خواب مدافع حرم شهید
مقاله

مشاهده خواب مدافع حرم شهید

تعبیر خواب مدافع حرم شهید چیست ؟سلام علیکم بنده یک خانم متاهل هستم که یکسری سلسله مشکلات در زندگی برایم پیش آمد… مادرم چند شب پیش خواب دید که یکی از شهدای معروف مدافع حرم همراه مادر و خواهرش به خواستگاریم آمده و به مادرم گفته من به دخترتان علاقه مند بودم ولی فرصت نشد با او ازدواج کنم و خوشبختش کنم الان آمدم به خواستگاری و میخواهم خوشبختش کنم هرچه مادرم در خواب میگفته که دخترم متاهله گوششان بدهکار نبود و به زور وارد خانه پدری ام می شوند در حالیکه من مشغول خواندن کتب فراوانی بودم…تعبیر این خواب چیست?

لازم به ذکر است مادرم شناختی از ان شهید ندارد و برای من مشخصاتش را توصیف کرد که من متوجه شدم شهید مدافع حرم است چون قبلا هم خواب شهیدی را دیده بود که نمیشناخت

حس گنگی داشتن چون نه شهید رو می شناختن و نه خانوادش فقط هی میگفت دخترم شوهر داره…

مادرم مشغله های ذهنی فراوانی دارد ولی خوابش به من ربط داشت نه مشغله های خودش

متاهل

تعبیر خواب :

خیر است و برکت ان شاالله

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏ اند مرده مپندار بلكه زنده‏ اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند آل عمران /۱۶۹

در بسیاری از موارد خداوند برخی از امور را به واسطه تدبیر می نماید . فرشتگان كارگزاران الهي و مأمور اجراي امور عالم تكويني هستند و وظايف سنگيني بر عهده آن‏ها است . گاه بندگان مؤمن نیز گوشه ای از این واسطه شده و به اذن خداوند در تدبیر امور دخیل می شوند .

شهیدان طبق آیه فوق زنده اند و نزد پروردگار خود روزی داده می شوند . وجود مشکلات و ناراحتی شما سبب شده تا توسلی گرچه در دل و خفا داشته باشید . «هو السمیع العلیم» اوست شنوای دانا.

این شهید مدافع حرم به اذن خداوند مأموریت یافته اند تا بشارتی از جانب پروردگار برای شما باشد .

علامه طباطبایی می‌فرماید : اگر کسی خواب ببیند با شهید شناخته شده ای حرف می زند به این تعبیر است که به یکی از حاجت های مهم خویش می رسد و عمری با عزت و با برکت پیدا میکند ، به مردم خدمت میکند و روزگاری فرا میرسد که احترام این شخص در میان مردم و مخصوصا نزد خانواده و پدر و مادر بالا می رود.

امام صادق (ع) می فرمایند:صحبت کردن با شهدا در خواب بیانگر کنار رفتن تاریکی ها ، اختلاف ها گرفتاری ها و همچنین از بین رفتن تنگدستی و فقر از معانی اصلی این رویاست، همچنین دور شدن از خطرات شدید و ناگهانی و ایمن شدن از ترس و بلا نیز از تعبیر همین خواب است.

امام صادق (ع) تعبیر کتاب را مبنی بر : علم ، مال ، نعمت،روزی ،امانت و میراث است.

پیغمبر اکرم صلوات الله علیها فرمود« الرزق بالنکاح »با ازدواج رزق و روزی تان افزایش پیدا می‌کند.به نظرمی رسد کار خیری انجام داده اید که برکات آن مضاعف خواهد شد .

احتمال دیگر اینکه با همسرتان دچار مشکل شده اید و بدین طریق بشارتی است که مشکل برطرف خواهد شد .

بی شک تمامی اعمال ما در لوح محفوظ ثبت خواهد شد . نعمتهای خداوند در هر شکلی امانتهای خداوند هستند . خواستگاری شهید نوید رفع موانع ومشکلات است ان شاالله

نگرانی مادر امری است طبیعی و حتما توسل داشته اند و شهیدان واسطه ای برای بشارت هستند.برخلاف آنچه در رویا مشاهده می شود تعبیری بسیار خوب دارد .

صبوری  و آرامش در مشکلات به شما در تحمل آنها و برطرف کردنشان کمک بزرگی است .

لذا :

مطالعه ای در زندگی نامه شهید منظور داشته باشید . نکات قابل توجه آن را الگو قرار داده و نگاهی ویژه داشته باشید . این رویا را به فال نیک بگیرید . البته دنبال ریشه مشکلات باشید .گاه مشورت با افراد مناسب راه حل های خوبی را میتوان امتحان کرد .

در پناه خداوند باشید .

    

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
8
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.