جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب گم کردن راه خانه

مقاله

خواب گم کردن راه خانه 

تعبیر خواب گم‌ کردن راه خانه چیست ؟ خواب دیدم که خانه خود را گم کرده ام . بچه سه ساله‌ام رو در خانه جا گذاشته بودم . رفته بودم سبزی بخرم . خیلی دنبال خونه خودم گشتم. مرتب اسم حضرت علی ع و حضرت ابالفضل ع رو صدا می‌زدم . یه دفعه خانه رو پیدا کردم. دیدم بچه خیلی گریه کرده و داره لب پنجره کوچه رو نگاه می‌کنه. رفتم بغلش کردم و ازش معذرت خواستم. در راه برگشت به خونه یک خانواده‌ای شهیدی رو توی یه سواری میبردن . منم اون شهید رو با گریه قسم دادم و ازش کمک خواستم که بتونم به خونم برگردم.  تعبیر خواب گم کردن راه خانه چیست ؟ ( مضطرب و دل‌نگران هستم ) 

تعبیرخواب

تعبیر خواب گم کردن راه خانه با توجه به شرایط شما در عالم واقع و با مستندات قران   و روایات بررسی می‌شود.

شما در رویا برای خرید ما یحتاج زندگی به بیرون از منزل رفته بودید و بچه سه ساله را در منزل تنها گذاشتید و در مسیر برگشت راه خانه را گم کردید. 

گم کردن راه خانه

 خانه در روایتی منسوب به امام صادق ع
دیدن خانه در خواب برای مرد زن است و برای زن شوهر است.
توانگری و قدرت داشتن
ایمنی و امنیت
عزت
امانت
عیش خوش و شادی در زندگی
مال و ثروت
ولایت بر دیگران

گم کردن راه خانه نمادی است بر اینکه در زندگی خانوادگی خود دچار پریشانی و نا آرامی هستید. گاه به اموری می‌پردازید که ضرورتی نداشته و به عهده شما نیست و از کارهایی که وظیفه شما بوده و مسئولیت آن‌ به گردنتان است غفلت می‌کنید . گاه می‌شود که الویت‌ها را در زندگی توجه نمی‌کنید . ترس از آینده و یا احساس نا امنی و تردید و دو دلی در تصمیمات مهم زندگی عواملی می‌شوند که گاه در خواب راه خانه را گم می‌کنید.

خانه نمادی از امنیت و جان پناه آدمی است .
گویا در مسئله ای احساس ناامنی می‌کنید. این موضوع روان و روح شما را آزرده کرده است. ممکن است ارتباط شما با همسرتان آسیب دیده است. در زندگی توجه شما به نعمات و  امانت‌های الهی کم رنگ شده است و یا از ولایت کاسته شده است . همه موارد مذکور احتمالاتی است که شما با توجه به حالات خود در عالم واقع مصداق آن را تطبیق دهید .

توسل به اولیاء‌الهی

 توسل به اولیاء الهی در هر زمان و در موقع گم کردن راه خانه امن زندگی بسیار موثر است. الحمد لله انسان با ایمانی هستید به درگاه خدا عرض حاجت می‌برید. برای حل مشکل گم کردن راه خانه،  که نمادی از گم شدن امنیت و آرامش روح شماست توسل به اولیاء الهی پیدا کرده و  شفیعانی چون حضرت مولا ع و باب الحوائج ع روی  می‌آورید . خداوند عالم‌ دوست دارد که بندگانش در زندگی به شفیعانی که خود به شفاعت آنان راضی است به درگاهش رو آورند توسل به اولیاء‌‌ الهی راهی برای متوجه ساختن مردم به جایگاه علمی و هدایتی آنان است، تا گمراه نشوند و برای راه‌یابی و هدایت طلبی، به دیگران توجه نکنند. 

اسم مبارک یا علی که اسم امیرالمومنین حضرت علی ع است ، یکی از اسم‌های اعظم الهی نیز می‌باشد.  اسم یا علی خواص و فوائد زیادی دارد. از جمله می‌توان به دفع بلا و دشمنان و سلامتی و امنیت و دفع بدگویان و گشایش کارها اشاره کرد.. لقب معروف حضرت عباس ع باب الحوائج است. یعنی کسی که به سبب جایگاهش نزد خداوند می‌توان با توسل به او گره‌ها را از مشکلات زندگی باز کرد. به تعبیر دیگر حضرت عباس ع کرامات فراوان دارد. یک چنین جایگاهی علاوه بر جانبازی عظیم ایشان در کربلا،  به سبب دارا بودن خصایص و فضیلت‌هایشان در دوران زندگی بوده است. قطعاً حضرت ابوالفضل ع طول حیات خود مانند پدر خویش به گره گشایی در کار دیگران و رفع مشکلات و حوائج مردم می‌پرداخته است .

توسل به شهدا نیز به دلیل مقام والایی که در نزد خدا دارند شفاعتشان مورد قبول حق است.

حاصل آنکه : 

ان شاء الله با توسل و دعا و عرض نیاز به ساحت اهل بیت علیهم السلام و شهیدان به امنیت می‌رسید .با عنایت و هدایت آنان توجه به نعمات خوب زندگی خود می‌کنید و ان شاء از آن‌ها محافظت می‌کنید .قدر نعمات خود را  دانسته و جزء شاکرین قرار می‌گیرید.  این توسل شما که نتیجه‌اش رسیدن به خانه امن و در پناه گرفتن فرزندتان بود نمادی از این است که در زندگی به سیره و روش اولیاء‌ الهی و حضرت عباس ع تمسک‌ بجوئید تا به امنیت روحی و عاطفی و ایمان و عمل صالح و اخلاق‌های فاضله بیش از پیش هدایت شوید .

توصیه

صدقه داده و با استغفار و توبه روح خود را مصفا کنید و رحمت الهی را به زندگی خود فرا خوانید . اگر مشکلی دارید به حضرت مولا ع و پسر بزرگوارشان‌حضرت عباس ع توسل پیدا کنید . عباس‌ ع در حروف‌ ابجد مطابق‌ با عدد ۱۳۳ است‌. به‌ تجربه‌ رسیده‌ كه‌ اگر كسی برای‌ برآورده ‌شدن‌ حاجت‌ و رفع‌ گرفتاری‌، هر زمان خصوصا بعد از نماز روز جمعه‌، ۱۳۳ مرتبه‌ با امید بگوید: « یا كاشف‌ َالكرب‌ عن‌ وَجه‌ الحسین ع اكشف‌ لی‌ كربی‌ بحق‌ اخیك‌ الحسین‌ ع » ان شاء‌الله اگر مصلحت باشد حاجت او برآورده‌ و گرفتاریش‌ برطرف‌ می‌شود. .

برای دفع خواطر و آرامش در خواب آیات ۲۴ تا ۲۶ اعراف را که به آیات سُخره معروفند قبل از خواب تلاوت کنید و نیز آیت الکرسی و ۴ قل را مداومت کنید .

در پناه حق محفوظ باشید . 🙏

پست نشده

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

14 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
14
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.